Úgy tűnik, hogy a VIVE ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a VIVE ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a VIVE webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a VIVE ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Vive teljesen magával ragadó, prémium kategóriás virtuális valóság termékeket hoz létre mindenki számára lélegzetelállító grafikával és élethű hangzással.
A Vive teljesen magával ragadó, prémium kategóriás virtuális valóság termékeket hoz létre mindenki számára lélegzetelállító grafikával és élethű hangzással.
A VIVE ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A VIVE-val kapcsolatba léphet e-mailben, chatelhet egy élő ügynökkel a weboldalukon, vagy üzenetet hagyhat nekik valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat erre a címre: vive_care@vive.com
Igen, a VIVE rendelkezik élő chat támogatással. Ugrás az oldalra: https://www.vive.com/eu/support/contactus/
A VIVE nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.