Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

VIVE Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a VIVE ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a VIVE ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a VIVE webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a VIVE ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

VIVE Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a VIVE ügyfélszolgálatával

VIVE E-mail támogatás

vive_care@vive.com

Csevegjen a VIVE ügyfélszolgálati munkatársaival

VIVE Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a VIVE ügyfélszolgálatával

VIVE Call Center Támogatás

Nem ide vonatkozó

Vegyen részt a VIVE közösségi fórum-beszélgetéseiben

VIVE Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

VIVE Instagram

VIVE Instagram

instagram.com/htcvive/

VIVE Facebook oldal

VIVE Facebook oldal

facebook.com/HTCVIVE/

VIVE Twitter

VIVE Twitter

twitter.com/htcvive

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

VIVE Általános Szerződési Feltételek

VIVE Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

VIVE Adatvédelmi irányelvek

VIVE Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

VIVE Biztonsági politika

VIVE Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

VIVE GDPR

VIVE GDPR

Nem ide vonatkozó

VIVE Wikipedia Oldal

VIVE Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

VIVE Partnerprogram

VIVE Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

GYIK

Mi az aVIVE?

A Vive teljesen magával ragadó, prémium kategóriás virtuális valóság termékeket hoz létre mindenki számára lélegzetelállító grafikával és élethű hangzással. 

Milyen támogatást kínál a VIVE?

A VIVE ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan léphetek kapcsolatba a VIVE-val?

A VIVE-val kapcsolatba léphet e-mailben, chatelhet egy élő ügynökkel a weboldalukon, vagy üzenetet hagyhat nekik valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi a VIVE e-mail címe?

Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat erre a címre: vive_care@vive.com

A VIVE rendelkezik élő csevegéssel?

Igen, a VIVE rendelkezik élő chat támogatással. Ugrás az oldalra:  https://www.vive.com/eu/support/contactus/

Hogyan beszélhetek valakivel a VIVE-nál?

A VIVE nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.

 

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.