Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vonage Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Vonage ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Vonage ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Vonage webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Vonage ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Vonage Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Vonage ügyfélszolgálatával

Vonage E-mail támogatás

https://www.vonage.com/contact-us/

Csevegjen a Vonage ügyfélszolgálati munkatársaival

Vonage Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Vonage ügyfélszolgálatával

Vonage Call Center Támogatás

1-844-365-9460, +44 800 086 9444

Vegyen részt a Vonage közösségi fórum-beszélgetéseiben

Vonage Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Vonage Instagram

Vonage Instagram

Nem ide vonatkozó

Vonage Facebook oldal

Vonage Facebook oldal

facebook.com/vonage

Vonage Twitter

Vonage Twitter

twitter.com/Vonage

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Vonage Általános Szerződési Feltételek

Vonage Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Vonage Adatvédelmi irányelvek

Vonage Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Vonage Biztonsági politika

Vonage Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Vonage GDPR

Vonage GDPR

Nem ide vonatkozó

Vonage Wikipedia Oldal

Vonage Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Vonage Partnerprogram

Vonage Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Vonage?

A Vonage rugalmas és skálázható hang-, üzenet-, video- és adatátviteli lehetőségeket kínál az Unified Communications, a Contact Centers és a Communications API-k között.

Milyen támogatást kínál a Vonage?

A Vonage ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Vonage-al?

Felveheti a kapcsolatot a Vonage ügyfélszolgálatával, ha e-mailt küld nekik, felhívja a forródrótjukat vagy üzenetet hagy a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi a Vonage e-mail címe?

Az űrlap kitöltésével veheti fel a kapcsolatot a Vonage céggel:

https://www.vonage.com/contact-us/

Van élő chatje a Vonage-nak?

Nem, a Vonage nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

Hogyan beszélhetek valakivel a Vonage-nál?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti:

Amerikai ingyenes szám: 1-844-365-9460

Egyesült Királyság ingyenes telefonszáma: +44 800 086 9444

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.