Úgy tűnik, hogy a W3C ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a W3C ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a W3C webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a W3C ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A W3C egy szoftver & internetes cég. A World Wide Web Consortium (W3C) egy olyan nemzetközi közösség, ahol a tagszervezetek, a teljes munkaidőben dolgozó személyzet és a nyilvánosság együtt dolgoznak a webes szabványok kidolgozásán.
A W3C ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média és önkiszolgáló támogatás.
Vegye fel a kapcsolatot a W3C támogatási csoportjával e-mailben, vagy üzenetet hagyva az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha inkább az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.
Az ügyfélszolgálatukra írjon egy e-mailt: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help Ez attól függ, hogy milyen támogatásra van szüksége.
Nem, a W3C nem rendelkezik élő chat támogatással.
A W3C nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.