• Útmutató
  • World Wide Web Consortium (W3C) Help Desk Kapcsolatok

World Wide Web Consortium (W3C) Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a W3C ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a W3C ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a W3C webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a W3C ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

W3C Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a W3C ügyfélszolgálatával

W3C E-mail támogatás

https://www.w3.org/Help/

Csevegjen a W3C ügyfélszolgálati munkatársaival

W3C Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a W3C ügyfélszolgálatával

W3C Call Center Támogatás

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

W3C Instagram

W3C Instagram

Nem ide vonatkozó

W3C Facebook oldal

W3C Facebook oldal

Nem ide vonatkozó

W3C Twitter

W3C Twitter

twitter.com/W3C

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

W3C Általános Szerződési Feltételek

W3C Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

W3C Adatvédelmi irányelvek

W3C Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

W3C Biztonsági politika

W3C Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

W3C GDPR

W3C GDPR

Nem ide vonatkozó

Egyéb linkek

W3C Wikipedia Oldal

W3C Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

W3C Partnerprogram

W3C Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

Frequently asked questions

Mi a W3C?

A W3C egy szoftver & internetes cég. A World Wide Web Consortium (W3C) egy olyan nemzetközi közösség, ahol a tagszervezetek, a teljes munkaidőben dolgozó személyzet és a nyilvánosság együtt dolgoznak a webes szabványok kidolgozásán.

Milyen támogatást kínál a W3C?

A W3C ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan léphetek kapcsolatba a W3C-vel?

Vegye fel a kapcsolatot a W3C támogatási csoportjával e-mailben, vagy üzenetet hagyva az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha inkább az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.

Mi a W3C e-mail címe?

Az ügyfélszolgálatukra írjon egy e-mailt: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help Ez attól függ, hogy milyen támogatásra van szüksége.

Rendelkezik élő csettel a W3C?

Nem, a W3C nem rendelkezik élő chat támogatással.

Hogyan beszélhetek valakivel a W3C-nél?

A W3C nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.