Úgy tűnik, hogy a Xero ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Xero ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Xero webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Xero ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Xero egy online számviteli szoftver, amely összeköti Önt minden üzleti tevékenységgel: könyvelőkkel, bankokkal, vállalatokkal és alkalmazásokkal.
A Xero egy online számviteli szoftver, amely összeköti Önt minden üzleti tevékenységgel: könyvelőkkel, bankokkal, vállalatokkal és alkalmazásokkal.
A Xero ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Xeróval felveheti a kapcsolatot telefonon keresztül, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
A Xero nem rendelkezik e-mail támogatással.
Nem, a Xero nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba a segélyvonalukkal ezen a számon: +6498893100
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.