Úgy tűnik, hogy a Xero ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Xero ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Xero webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Xero ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Xero egy online számviteli szoftver, amely összeköti Önt minden üzleti tevékenységgel: könyvelőkkel, bankokkal, vállalatokkal és alkalmazásokkal.
A Xero egy online számviteli szoftver, amely összeköti Önt minden üzleti tevékenységgel: könyvelőkkel, bankokkal, vállalatokkal és alkalmazásokkal.
A Xero ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Xeróval felveheti a kapcsolatot telefonon keresztül, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
A Xero nem rendelkezik e-mail támogatással.
Nem, a Xero nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba a segélyvonalukkal ezen a számon: +6498893100
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.