A Zagat Help Desk Kapcsolatok oldal információkat nyújt arról, hogyan lehet kapcsolatba lépni a Zagat ügyfélszolgálattal e-mailen és közösségi médián keresztül. Az oldalon további támogatási kanalak és SLA-k információi találhatók.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Zagat ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Zagat ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Zagat webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Zagat ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Zagat Stories foglalkozik a COVID-19 hatásaival a vendéglátóiparban, miközben továbbra is mesél a szakácsok és vendéglátók időtlen történeteiről.
A Zagat Stories foglalkozik a COVID-19 hatásaival a vendéglátóiparban, miközben továbbra is mesél a szakácsok és vendéglátók időtlen történeteiről.
A Zagat ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail és közösségi média támogatás.
A Zagattal kapcsolatba léphet e-mailben, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a feedback@zagat.com e-mail címen
Nem, a Zagat nem rendelkezik élő chat támogatással.
A Zagat nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.