Úgy tűnik, hogy a Zagat ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Zagat ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Zagat webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Zagat ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Zagat Stories foglalkozik a COVID-19 hatásaival a vendéglátóiparban, miközben továbbra is mesél a szakácsok és vendéglátók időtlen történeteiről.
A Zagat Stories foglalkozik a COVID-19 hatásaival a vendéglátóiparban, miközben továbbra is mesél a szakácsok és vendéglátók időtlen történeteiről.
A Zagat ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail és közösségi média támogatás.
A Zagattal kapcsolatba léphet e-mailben, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a feedback@zagat.com e-mail címen
Nem, a Zagat nem rendelkezik élő chat támogatással.
A Zagat nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.