Úgy tűnik, hogy a Zapier ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Zapier ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Zapier webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Zapier ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Zapier szoftverfejlesztő cég. SaaS eszközt kínál, amely összekapcsolja az alkalmazásokat és automatizálja a munkafolyamatokat.
A Zapier szoftverfejlesztő cég. SaaS eszközt kínál, amely összekapcsolja az alkalmazásokat és automatizálja a munkafolyamatokat.
A Zapier ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Zapierrel kapcsolatba léphet e-mailben, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a contact@zapier.com e-mail címen
Nem, a Zapier nem rendelkezik élő chat támogatással.
A Zapier nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.