Úgy tűnik, hogy a Zemanta ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Zemanta ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Zemanta webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Zemanta ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Zemanta API lehetővé teszi az összes natív médiavásárlás elsajátítását a belső rendszerből.
A Zemanta API lehetővé teszi az összes natív médiavásárlás elsajátítását a belső rendszerből.
A Zemanta ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Zemantával kapcsolatba léphet e-mailben, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a info@zemanta.com e-mail címen
Nem, a Zemanta nem rendelkezik élő chat támogatással.
Zemanta nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.