Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ZOHO Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a ZOHO ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a ZOHO ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a ZOHO webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a ZOHO ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

ZOHO Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a ZOHO ügyfélszolgálatával

ZOHO E-mail támogatás

sales@zohocorp.com

Csevegjen a ZOHO ügyfélszolgálati munkatársaival

ZOHO Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a ZOHO ügyfélszolgálatával

ZOHO Call Center Támogatás

+1 877 834 4428

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

ZOHO Instagram

ZOHO Instagram

instagram.com/zoho/

ZOHO Facebook oldal

ZOHO Facebook oldal

facebook.com/zoho/

ZOHO Twitter

ZOHO Twitter

twitter.com/zoho

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

ZOHO Általános Szerződési Feltételek

ZOHO Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

ZOHO Adatvédelmi irányelvek

ZOHO Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

ZOHO Biztonsági politika

ZOHO Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

ZOHO GDPR

ZOHO GDPR

Nem ide vonatkozó

ZOHO Wikipedia Oldal

ZOHO Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

ZOHO Partnerprogram

ZOHO Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a ZOHO?

A ZOHO a webalapú üzleti eszközökre és az információtechnológiára összpontosít, beleértve az online irodai csomagokat, a tárgyak internetét kezelő platformot és az IT-felügyeleti szoftvercsomagot.

Milyen támogatást kínál a ZOHO?

A ZOHO ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a ZOHO-val?

A ZOHO-val felveheti a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi a ZOHO e-mail címe?

Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a sales@zohocorp.com e-mail címen

Van élő chatje a ZOHO-nak?

Nem, a ZOHO nem támogatja az élő csevegést.

 

Hogyan beszéljek valakivel a ZOHO-nál?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 877 834 4428

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.