Úgy tűnik, hogy a ZOLA ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a ZOLA ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a ZOLA webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a ZOLA ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Zola újra feltalálja az esküvőszervezési és nyilvántartási élményt.
Zola újra feltalálja az esküvőszervezési és nyilvántartási élményt.
A Zola ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Zolával kapcsolatba léphet e-mailben, telefonon, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a support@zola.com e-mail címen
Nem, a Zola nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 408-657-9652
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team