Ingyenes próba

A jegykezelés fontossága

A jegykezelő rendszerek javíthatják az ügyfélszolgálati élményt az ügynökök és az ügyfelek számára egyaránt.

A rendszerek integrálhatók harmadik féltől származó alkalmazásokkal és beépített ügyfélkapcsolat-kezelő rendszereket tartalmaznak, amelyek megkönnyítik az ügyfelekkel kapcsolatos kontextuális információk összegyűjtését, megtekintését és szerkesztését. Lényegében a jegykezelő rendszerek jó ügyfélszolgálati alapot biztosítanak az ügynököknek, és felkészítik őket a sikerre.

A rendszer lehetővé teszi számukra, hogy hozzáértő és személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak, javítva az ügyfélélményt és a cég bevételeit. Az összefüggés tagadhatatlan. A Forbes szerint az ügyfélélmény javításán dolgozó cégek 84%-a bevételről számolt be. Ráadásul az ügyfelek elégedettsége növeli a bevételt, részben a pozitív szájreklám miatt. A Salesforce szerint a boldog ügyfelek 72%-a szívesen megosztja tapasztalatait barátaival, családjával, társaival és az interneten.

Sok vállalkozás azonban úgy gondolja, hogy szükségtelen a jegykezelő szoftverekbe fektetni. Az eredmény az, hogy az egész üzletük szenved – az ügyfélszolgálati képviselőktől a bevételi forrásig. A Parature felmérése szerint az ügynökök 42%-a nem tudja megoldani az ügyfélszolgálati kérdéseket elavult vagy szétkapcsolt rendszerek miatt. Ez frusztrálttá teszi a vásárlókat: 22%-uk elhagyja a bevásárlókosarat, 97%-uk pedig visszajelzés és ok nélkül eltűnik.

A szétkapcsolt rendszerek és a rossz ügyfélkapcsolatok is hozzájárulnak az ügyfélszolgálati képviselők éves átlagos 29%-os forgalmához.

#JegyMegoldás

42%

ügynökök nem tudják megoldani az ügyfelek kérdéseit elavult vagy szétkapcsolt rendszerek miatt.

Parature

#CSRForgásiRáta

Az ügyfélszolgálati képviselő éves átlagos forgalmi aránya a

29%

LinkedIn

research_13_29percent

#ÜgyfélLemorzsolódás

97%

a lemorzsolódó ügyfelek nem hagynak visszajelzést vagy nyomokat az okát illetően.

Mixpanel

research_13_97percent

#Bevételnövekedés

84%

az ügyfelek élményének javításán dolgozó vállalatok bevételeinek növekedéséről számoltak be.

Forbes

research_13_84percent

#PozitívSzájrólSzájraMarketing

72%

ügyfelek megosztják jó támogatási tapasztalataikat másokkal.

Salesforce

research_13_72percent

#ÜgyfélElhagyottKosarai

22%

vásárlók közül az információhiány miatt hagytak el egy bevásárlókosarat.

Tyche Softwares

research_13_22percent
Tartalomjegyzék
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót