A jegykezelő rendszerek javíthatják az ügyfélszolgálati élményt az ügynökök és az ügyfelek számára egyaránt.
A rendszerek integrálhatók harmadik féltől származó alkalmazásokkal és beépített ügyfélkapcsolat-kezelő rendszereket tartalmaznak, amelyek megkönnyítik az ügyfelekkel kapcsolatos kontextuális információk összegyűjtését, megtekintését és szerkesztését. Lényegében a jegykezelő rendszerek jó ügyfélszolgálati alapot biztosítanak az ügynököknek, és felkészítik őket a sikerre.
A rendszer lehetővé teszi számukra, hogy hozzáértő és személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak, javítva az ügyfélélményt és a cég bevételeit. Az összefüggés tagadhatatlan. A Forbes szerint az ügyfélélmény javításán dolgozó cégek 84%-a bevételről számolt be. Ráadásul az ügyfelek elégedettsége növeli a bevételt, részben a pozitív szájreklám miatt. A Salesforce szerint a boldog ügyfelek 72%-a szívesen megosztja tapasztalatait barátaival, családjával, társaival és az interneten.
Sok vállalkozás azonban úgy gondolja, hogy szükségtelen a jegykezelő szoftverekbe fektetni. Az eredmény az, hogy az egész üzletük szenved – az ügyfélszolgálati képviselőktől a bevételi forrásig. A Parature felmérése szerint az ügynökök 42%-a nem tudja megoldani az ügyfélszolgálati kérdéseket elavult vagy szétkapcsolt rendszerek miatt. Ez frusztrálttá teszi a vásárlókat: 22%-uk elhagyja a bevásárlókosarat, 97%-uk pedig visszajelzés és ok nélkül eltűnik.
A szétkapcsolt rendszerek és a rossz ügyfélkapcsolatok is hozzájárulnak az ügyfélszolgálati képviselők éves átlagos 29%-os forgalmához.
A szétkapcsolt rendszerek megakadályozzák a jegymegoldást
#JegyMegoldás
42%
ügynökök nem tudják megoldani az ügyfelek kérdéseit elavult vagy szétkapcsolt rendszerek miatt.
Parature
Átlagos CSR forgási ráta
#CSRForgásiRáta
Az ügyfélszolgálati képviselő éves átlagos forgalmi aránya a
29%
A jobb ügyfélélmény a bevétel növekedéséhez vezet
#Bevételnövekedés
84%
az ügyfelek élményének javításán dolgozó vállalatok bevételeinek növekedéséről számoltak be.
Forbes
A boldog ügyfelek pozitív szájbeszédet generálnak
#PozitívSzájrólSzájraMarketing
72%
ügyfelek megosztják jó támogatási tapasztalataikat másokkal.
Salesforce