Ingyenes próba
call over internet-illustration

A kiváló szolgáltatás ROI-ja

A boldog ügyfelek elkötelezettek és hűségesek. Sokan közülük márkavédőként lépnek fel, és boldogan reklámozzák a vállalkozásokat pénzbeli vagy ösztönző kompenzáció nélkül. A Temkin Group ügyfélszolgálati statisztikái azt mutatják, hogy miután pozitív tapasztalatokat szerzett egy céggel, az ügyfelek 77%-a ajánlaná ismerősének. Ezenkívül az ügyfelek 72%-a hat vagy több személlyel osztja meg pozitív tapasztalatait, ami jól mutatja, milyen hatásos lehet egy pozitív ügyfélélmény.

De ez még nem minden. A barátok és a család ajánlásai a reklámozás egyik leghatékonyabb formája. Az online válaszadók közel 83%-a 60 országban azt mondja, hogy megbízik a barátok és a család ajánlásaiban, és az általa ajánlott vállalkozásoktól vásárol.

Amint láthatja, az elkötelezett meglévő ügyfelek új ügyfélkört vonzhatnak magukhoz, segíthetnek növelni a márkahűséget, és végső soron magasabb bevételt generálhatnak. Ezt az állítást alátámasztva a Rosetta kijelenti, hogy az elkötelezett ügyfelek egy év során 300%-kal többet költenek, mint a nem elkötelezett ügyfelek. Ezenkívül az ügyfélmegtartási arány mindössze 5%-os növelése 25-95%-kal növelheti a jövedelmezőséget. Összehasonlításképpen: az ügyfélmegtartás 2%-os növekedése megegyezik a nyereséggel, mint a költségek 10%-os csökkentése.

De az ügyfelek bevonása nem elég. Alkalmazottait is be kell vonni, hogy emlékezetes élményeket szerezhessenek, és növeljék az értékesítést. Az alkalmazottak elkötelezettségének mindössze 10%-os növelésével a szervezetek ügyfélszolgálati képviselőnként évi 2400 dollárral növelhetik nyereségüket.

Az elköteleződés erejének és a pozitív tapasztalatok további bemutatásához tekintse meg ezt a példát; évi egymilliárd dolláros bevétellel rendelkező cég 3 év alatt 823 millió dollárral növelheti bevételét az ügyfélélmény mérsékelt növekedése mellett. A kiváló szolgáltatás előnyeinek kihasználásához azonban először az NPS legjobb teljesítményűvé kell válnia azáltal, hogy megfelel az ügyfélszolgálati kritériumoknak, és 41%-ra vagy magasabbra növeli az NPS-t.

#PozitívTapasztalatok
#PozitívTapasztalatMegosztása

72%

ügyfelek 6 vagy több személlyel osztanak meg pozitív élményt. Kolsky

Meditator graf man

#ÜgyfélKöltés

Az amerikai vállalatok többet

300%

és többet

veszítenek egy év alatt.

Rosetta

research_3_spendmore

#MunkavállalóiElkötelezettség

A szervezetek alkalmazottonként évi

2,400 dollárral

növelhetik nyereségüket, ha mindössze 10%-kal növelik az alkalmazottak elkötelezettségét.

IES

research_3_increaseprofits

#ÜgyfélÉlmény

Egy 1 milliárd dolláros éves bevétellel rendelkező cég 3 év alatt

823 millió dollárral

növelheti bevételét a CX mérsékelt növekedésével.

Temkin Group

research_3_increaserevenue

#Ügyfélmegtartás
#KöltségekCsökkentése

a 2%

az ügyfélmegtartás növekedése megegyezik a nyereséggel, mint a költségek 10%-os csökkentése.

Forbes

Meditator graf woman

#ÜgyfélmegtartásiArányok

Az ügyfélmegtartási arányok növelése

5%

25%-ról 95%-ra növeli a profitot.

Harvard Business Review

research_3_increase_retention

#PozitívSzavak

Miután pozitív tapasztalatokat szerzett egy cégnél,

77%

vásárlók közül ajánlanák egy barátjuknak.

Temkin Group

research_3_positive_experience

#NPS

A legjobban teljesítő márkák átlagos NPS-pontszáma:

41%

Rosetta

#Ügyfélmegtartás
#Nyereségek

a 5%

az ügyfélmegtartás növelése 25%-kal több profitot termelhet.

Forbes

Meditator graf standing woman
Tartalomjegyzék
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót