Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 2 illu

A rossz ügyfélszolgálat ára

Hallotta már a mondást: boldog feleség, boldog élet? Az ügyfélszolgálat (boldog ügyfelek, boldog élet) nem más. Az ügyfelek minden vállalkozás sarokkövei. Ők tartják a felszínen, ezért az Ön érdeke, hogy a lehető leghosszabb ideig ott tartsa őket. Ehhez meg kell felelnie, sőt túl kell lépnie az elvárásaikat. Ha nem teszi meg, azzal kockáztatja, hogy rontja a hírnevét, és elveszíti bevételét és hosszú távú ügyfeleit.

A fogyasztók egyharmada azt mondja, hogy már egyetlen rossz ügyfélszolgálati tapasztalat után fontolóra venné a cégváltást. Ezenkívül a legtöbb amerikai fogyasztó a rossz ügyfélszolgálati tapasztalatok miatt úgy döntött, hogy nem fejezi be a vásárlást. Ennek eredményeként az amerikai vállalatok évente több mint 62 milliárd dolláros veszteséget szenvednek el.

A legrosszabb az, hogy az ügyfelek 91%-a egyszerűen panasz nélkül távozik, megfosztva a cégektől a fejlődés lehetőségét, és más pozitív tapasztalatok révén azt, hogy meggondolják magukat. Nem csak ez: 10-ből 4 elégedetlen ügyfél azt tanácsolja másoknak, hogy ne járjanak üzletbe, ha rossz az ügyfélszolgálatuk.

Tehát mi is pontosan a rossz ügyfélélmény? Van néhány forgatókönyv, amely ebbe a kategóriába tartozik:

  • Lassú válaszok
  • Válaszok hiánya (az ügyfelek e-mailjeinek 65%-át figyelmen kívül hagyják.)
  • Az elégedetlen ügyfelek visszajelzéseinek/üzeneteinek figyelmen kívül hagyása (azon fogyasztók 79%-a, akik online panaszkodtak rossz ügyfélélményről, figyelmen kívül hagyták panaszaikat.)
  • Információhiány (a vásárlók 22%-a információhiány miatt hagyta el a kosarat.)
  • Több ügynök ugyanazt az információt kéri
  • Udvariatlan ügyfélszolgálati képviselő
  • Ügyfélszolgálati interakciók, amelyek sok ügyfél erőfeszítést igényelnek

Megfelelő eszközök nélkül a rossz ügyfélszolgálati élmény megelőzése hihetetlenül nehéz lehet. Szinte lehetetlen az összes kommunikációs csatornát manuálisan felügyelni és valós időben segítséget nyújtani. Itt jön jól az ügyfélszolgálati szoftver. Ha robusztus, de egyszerű szoftverekbe fektet be, ügyfelei elégedettségét minden eddiginél magasabb szinten tarthatja. Ne felejtse el, hogy hűséges ügyfelei elégedettségének biztosítása olcsóbb és időigényesebb, mint újak beszerzése.

#AzÜgyfelekLemorzsolódnak

91%

a márkával elégedetlen vásárlók panaszkodás nélkül távoznak. Kolsky

Meditator graf standing woman

#Ügyfélszolgálat

Az amerikai vállalatok többet veszítenek, mint

$62

milliárd

évente a rossz ügyfélszolgálat miatt.

NewVoiceMedia

#Ügyfélszolgálat

Az amerikaiak többsége úgy döntött, hogy nem vásárol a rossz ügyfélszolgálati tapasztalat miatt.

Americanexpress

research 2 badexperience

#NegatívSzavak

A fogyasztók 4/10-e

azt tanácsolja másoknak, hogy ne járjanak üzletbe, ha rossz az ügyfélszolgálatuk.

Dimensional Research

research userstalking

#VásárlóiPanaszok

65%

az ügyfelek e-mailjeit figyelmen kívül hagyja.

Forbes

research emailsignored

#VásárlóiÉlmény

A fogyasztók egyharmada

azt mondja, hogy fontolóra venné a cégváltást egyetlen rossz ügyfélszolgálati eset után is.

Americanexpress

#FigyelmenKívülHagyottPanaszok

79%

azon fogyasztók közül, akik online panaszkodtak, panaszaikat figyelmen kívül hagyták.

Harris Interactive

#Információhiány
#BevásárlókosárElhagyása

22%

vásárlók közül az információhiány miatt hagytak el egy bevásárlókosarat.

Tyche Softwares

Meditator graf man

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót