Ingyenes próba
research_4_illu

Amit az ügyfelek gondolnak

A Bain & Company szerint a vezérigazgatók 80%-a úgy gondolja, hogy vállalkozása kiváló ügyfélszolgálatot nyújt; ügyfeleik mindössze 8%-a ért egyet. Hogyan lehetséges, hogy ilyen szakadék van a vélt és a valóság között? Röviden, a legtöbb vállalatnál hiányzik az ügyfelek visszajelzése, vagy nincs zárt visszajelzési köre. A visszajelzések hiánya megakadályozza őket abban, hogy javítsák szolgáltatásukat, mert nincs kitéve kritikáknak vagy javítási javaslatoknak.

Tehát mi veszi el a vásárlók kedvét a vásárlástól, és mi javíthatja a vásárlói élményt? A statisztikák azt mutatják, hogy a folyamatok túlságosan automatizálódtak, és hiányzik a személyre szabás. A Harris Interactive például azt találta, hogy a válaszadók 75%-a szerint túl sokáig tart, amíg elér egy élő ügynököt. Ez azt mutatja, hogy a vállalatok kizárólag a mesterséges intelligencia által működtetett chatbotokra és automatizált rendszerekre támaszkodnak.

Az automatizálásra való támaszkodás nem feltétlenül lenne rossz, ha a meglévő rendszerek megfelelő segítséget nyújtanának. De sajnos ez nem így van. A fogyasztók több mint 29%-a azt mondja, hogy a forgatókönyvezett válaszokat tartja a leginkább frusztrálónak, mert nem hasznosak.

#Vevőszolgálat
#ÉlőÜgynökökElérése

75%

az ügyfelek úgy gondolják, hogy túl sokáig tart elérni az élő ügynököt. Harris Interactive

Meditator graf woman

#Ügyfélszolgálat

96%

a fogyasztók azt mondják, hogy az ügyfélszolgálat fontos tényező a márkához való hűségválasztásukban.

Microsoft

research_4_customers_loyalty

#ÜgyfélÉlmény

86%

vásárlók hajlandóak többet fizetni a kiváló felhasználói élményért.

PWC

research_4_customers_paymore

#Ügyfélszolgálat

57%

az ügyfelek szívesebben veszik fel a kapcsolatot a cégekkel a digitális médián keresztül, ahelyett, hogy hangalapú ügyfélszolgálatot vennének igénybe.

Ameyo

research_4_customers_contact

#SzkriptesVálaszok
#FrusztrálóVálaszok

29%

a fogyasztók azt mondják, hogy a forgatókönyvezett válaszokat tartják a leginkább frusztrálónak, és a vállalkozások 38%-a egyetért ezzel. Kayako

Meditator graf man

#VásárlásiSzokások

73%

a legtöbb ember a tapasztalatot vásárlási döntéseikben fontos tényezőnek tartja.

PWC

research_4_experience_important

#FájdalompontaB2BkSzámára

B2B

a döntéshozók szerint a gyorsaság hiánya a szállítói interakcióban az első számú fájdalompont, kétszer olyan gyakran, mint az ár.

The Temkin Group

research_4_b2b

#VásárlóiÉlmény

80%

a fogyasztók szerint a gyorsaság, a kényelem, a hozzáértő segítség és a barátságos kiszolgálás a legfontosabb elemei a pozitív vásárlói élménynek.

PWC

Tartalomjegyzék
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót