Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 17 illu

Az élő csevegés előnyei

A meglévő támogatási erőfeszítések élő chattel történő fellendítése köztudottan számos előnnyel jár. Először is jó hírűvé és megbízhatóbbá teszi a vállalkozásokat. Például arról számoltak be, hogy az ügyfelek 63%-a valószínűleg visszatér olyan webhelyre, amely élő csevegést kínál. Ráadásul a vállalkozások 79%-a azt mondta, hogy az élő chat alkalmazása növelte az ügyfelek lojalitását, az értékesítést és a bevételt.

Másodszor, az élő csevegés lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy proaktív támogatást nyújtsanak. A Statista szerint a vásárlók 70%-a kedvezőbben látja a proaktív ügyfélszolgálatot kínáló márkákat. Ráadásul a proaktív ügyfélszolgálatot nyújtó márkák 60%-a értékesítési növekedésről számol be. Az eladások növekedése a valós idejű támogatás közvetlen eredménye. Az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása közvetlenül a kijelentkezés előtt eloszlathatja a kétségeket vagy félelmeket, és egyenesen átvezeti őket az értékesítési csatornán. Mint ilyen, az élő csevegés 48%-kal növeli a csevegési óránkénti bevételt, és 40%-kal növeli a konverziós arányt.

#AtámogatásNöveliAzEladásokat
#ProaktívÜgyfélszolgálat

60%

a márkák közül az eladások növekedéséről számolt be proaktív ügyfélszolgálattal.

Super Office

Meditator graf woman

#ChatNöveliaKonverziókat

Az élő csevegés

48%

a csevegési óránkénti bevétel növekedéséhez és a konverziós arány 40%-os növekedéséhez vezet.

Super Office

research 17 48percent

#ProaktívÜgyfélszolgálat

70%

a vásárlók többsége kedvezőbben látja a proaktív ügyfélszolgálatot kínáló márkákat.

Statista

research 17 70percent

#CsevegésJavul

79%

a vállalkozások többsége azt mondta, hogy az élő chat bevezetése megnövelte az ügyfelek lojalitását, az eladásokat és a bevételt.

Super Office

research 17 79percent

#Márkahűség

63%

ügyfelek nagyobb valószínűséggel térnek vissza az élő csevegést kínáló webhelyre.

Emarketer

Meditator graf man

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót