Ingyenes próba
research_17_illu

Az élő csevegés előnyei

A meglévő támogatási erőfeszítések élő chattel történő fellendítése köztudottan számos előnnyel jár. Először is jó hírűvé és megbízhatóbbá teszi a vállalkozásokat. Például arról számoltak be, hogy az ügyfelek 63%-a valószínűleg visszatér olyan webhelyre, amely élő csevegést kínál. Ráadásul a vállalkozások 79%-a azt mondta, hogy az élő chat alkalmazása növelte az ügyfelek lojalitását, az értékesítést és a bevételt.

Másodszor, az élő csevegés lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy proaktív támogatást nyújtsanak. A Statista szerint a vásárlók 70%-a kedvezőbben látja a proaktív ügyfélszolgálatot kínáló márkákat. Ráadásul a proaktív ügyfélszolgálatot nyújtó márkák 60%-a értékesítési növekedésről számol be. Az eladások növekedése a valós idejű támogatás közvetlen eredménye. Az ügyfelek kérdéseinek megválaszolása közvetlenül a kijelentkezés előtt eloszlathatja a kétségeket vagy félelmeket, és egyenesen átvezeti őket az értékesítési csatornán. Mint ilyen, az élő csevegés 48%-kal növeli a csevegési óránkénti bevételt, és 40%-kal növeli a konverziós arányt.

#AtámogatásNöveliAzEladásokat
#ProaktívÜgyfélszolgálat

60%

a márkák közül az eladások növekedéséről számolt be proaktív ügyfélszolgálattal.

Super Office

Meditator graf woman

#ChatNöveliaKonverziókat

Az élő csevegés

48%

a csevegési óránkénti bevétel növekedéséhez és a konverziós arány 40%-os növekedéséhez vezet.

Super Office

research_17_48percent

#ProaktívÜgyfélszolgálat

70%

a vásárlók többsége kedvezőbben látja a proaktív ügyfélszolgálatot kínáló márkákat.

Statista

Call center agent on phone with customer

#CsevegésJavul

79%

a vállalkozások többsége azt mondta, hogy az élő chat bevezetése megnövelte az ügyfelek lojalitását, az eladásokat és a bevételt.

Super Office

research_17_79percent

#Márkahűség

63%

ügyfelek nagyobb valószínűséggel térnek vissza az élő csevegést kínáló webhelyre.

Emarketer

Meditator graf man
Tartalomjegyzék
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót