Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 19 illu

Az önkiszolgálás igénye

A tudásbázisok és az ügyfélportálok az ügyfélszolgálat igen keresett formái. Két-négyszer annyi látogatót vonzanak, mint az élő csevegés, a telefonos támogatás vagy a közösségi média támogatása. Kutatásunk szerint az ügyfelek 66%-a önállóan próbálja megoldani problémáit, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal, 67%-uk pedig az önkiszolgálást tartja preferált támogatási módnak. Ezzel szemben az ügyfelek mindössze 1%-a próbálja ki az önkiszolgálást, miután máshol keresett segítséget.

Az ügyfelek azonban nem mindig tudják megoldani problémáikat, mivel nem minden vállalkozás kínál önsegítő eszközöket. Valójában a fogyasztók több mint fele azt mondja, hogy nem tud egyedül megoldani egy problémát, mert túl kevés az interneten található információ.

Ennek ellenére az ügyfelek több mint 90%-a elvárja, hogy a vállalkozások online önkiszolgáló portált biztosítsanak. Amikor nem találják meg a keresett információt az interneten, elégedetlenségük a vásárlók lemorzsolódásában jelenik meg, a vásárlók 22%-a pedig elhagyja a kosarát, amikor nem találja meg a keresett információt.

Másrészt az elérhető támogatási portálok növelhetik az eladásokat. A Microsoft szerint a milleniumok 79%-a hajlamosabb arra, hogy olyan márkáktól vásároljon, amelyek mobilra reagáló ügyfélszolgálati portállal rendelkeznek.

Az ügyfélportálok jellemzően tudásbázisokból állnak, amelyek értékes anyagokkal vannak feltöltve, mint például a GYIK, útmutatók, fórumok, valamint a visszajelzések és javaslatok dobozai. Az ügyfelek ezeket a portálokat használhatják információk keresésére, más ügyfelekkel való interakcióra, jegyek küldésére és jegyek állapotának nyomon követésére. Az önkiszolgálás iránti igény ellenére azonban az ügyfelek mindössze 10%-a használja ki maximálisan az ügyfélportálokat. Ráadásul a jegyek mindössze 1%-a érkezik ügyfélportálon keresztül. Ehelyett a legtöbb ügyfél ügyfélportálokat használ, hogy olyan információkat találjon, amelyek segíthetnek kérdéseinek megoldásában. Mint ilyen, a tudásbázis-forgalom több mint 90%-a cikkekből és hasonló forrásokból származik.

#ÖnkiszolgálóPortálok
#ÜgyfélSzolgálat

90%

a fogyasztók egy online portált várnak az ügyfélszolgálathoz.

Microsoft

Meditator graf man

#TámogatásiPortálok

79%

milleniumok hajlamosabbak olyan márkák vásárlására, amelyek mobilon reagáló ügyfélszolgálati portállal rendelkeznek.

Microsoft

#ÜgyfelekPreferenciái

67%

a válaszadók inkább az önkiszolgálást részesítik előnyben, mint a cég képviselőjével való beszélgetést.

Zendesk

research 19 67percent

#ÖnsegítőKeresése

66%

az ügyfelek önállóan próbálják megoldani problémáikat, mielőtt kapcsolatba lépnének az ügyfélszolgálattal.

Microsoft

research 19 66percent

#KosárElhagyás

22%

vásárlók közül az információhiány miatt hagytak el egy bevásárlókosarat. Tyche Softwares

Meditator graf woman

#TudásTár

90%

az ügyfélportál teljes forgalmának tudásbázis cikkekből származik.

LiveAgent

research customerPortal

#ÜgyfélportálForgalom

Az emberek

2-4-szer

többen veszik igénybe az önkiszolgáló támogatási portált, mint a chat, a közösségi média vagy a telefonos támogatást, de háromszor kevesebben, mint az e-mailes támogatás.

Microsoft

research 19 2 4times

#ÜgyfélPortálok

1%

jegyek benyújtása az ügyfélportálon keresztül történik.

LiveAgent

#FórumHasználat

Körülbelül

10%

ügyfeleik teljes mértékben kihasználják az ügyfélportált.

LiveAgent

research 19 10percent

#TúlKevésInformáció

A fogyasztók több mint fele azt mondja, hogy a fő ok, amiért nem tud egyedül megoldani egy problémát, az az, hogy túl kevés az interneten található információ.

Microsoft

research 19 overhalf consumers

#VáltásÖnsegítésre

Az ügyfelek kis része

1%

önkiszolgálóra vált, miután más csatornákon keresztül sikertelenül vette fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

LiveAgent

research 19 1percent

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót