Minden vállalkozásnak törekednie kell egy kivételes call center élmény megteremtésére. Minél pozitívabb a vásárlói élmény, annál valószínűbb, hogy az ügyfél elkötelezett és lojális marad. Az elkötelezett fogyasztók 90%-kal gyakrabban vásárolnak, 60%-kal többet költenek tranzakciónként, és ötször nagyobb valószínűséggel jelzik, hogy a hűséges márka az egyetlen, amelytől a jövőben vásárolnának. Ráadásul a jó ügyfélélménnyel rendelkező ügyfelek 140%-kal többet költenek, mint azok, akiknek rossz az ügyfélszolgálati tapasztalatuk.
A Temkin Group szerint a promóterek 4,2-szer nagyobb valószínűséggel vásárolnak újra, 5,6-szor nagyobb valószínűséggel bocsátanak meg egy cégnek egy hibát, és 7,2-szer nagyobb valószínűséggel próbálnak ki egy új ajánlatot, mint az elutasítók. Az elkötelezett ügyfelek nagyobb valószínűséggel válnak promóterekké, és új ügyfeleket vezetnek be a vállalkozásba. Megbocsátóbbak a rossz vásárlói élmények tekintetében is.
Amint látja, az elkötelezett ügyfelek értékesek. Ezért az Ön érdeke, hogy pozitív élményeket szerezzen számukra, és hűségesek maradjanak a márkájához. Ne feledje, hogy az ügyfelek megtartásának mindössze 5%-os növekedése hosszú távon akár 95%-kal is növelheti a profitot.
Elkötelezett vásárlói statisztikák
#VásárlóiStatisztikák
Az elkötelezett fogyasztók
90%
gyakrabban vásárolnak, tranzakciónként 60%-kal többet költenek, és ötször nagyobb valószínűséggel jelzik, hogy ez az egyetlen márka, amelyet a jövőben vásárolnának.
Rosetta
A jó tapasztalatok nagyobb költéshez vezetnek
#Ügyfélszolgálat
Azok az ügyfelek, akiknek jó ügyfélélményük van,
140%
többet költenek, mint azok, akiknek rossz tapasztalatuk van.
Harvard Business Review