Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 8 illu

Befektetés a call center szoftverbe

Minden vállalkozásnak törekednie kell egy kivételes call center élmény megteremtésére. Minél pozitívabb a vásárlói élmény, annál valószínűbb, hogy az ügyfél elkötelezett és lojális marad. Az elkötelezett fogyasztók 90%-kal gyakrabban vásárolnak, 60%-kal többet költenek tranzakciónként, és ötször nagyobb valószínűséggel jelzik, hogy a hűséges márka az egyetlen, amelytől a jövőben vásárolnának. Ráadásul a jó ügyfélélménnyel rendelkező ügyfelek 140%-kal többet költenek, mint azok, akiknek rossz az ügyfélszolgálati tapasztalatuk.

A Temkin Group szerint a promóterek 4,2-szer nagyobb valószínűséggel vásárolnak újra, 5,6-szor nagyobb valószínűséggel bocsátanak meg egy cégnek egy hibát, és 7,2-szer nagyobb valószínűséggel próbálnak ki egy új ajánlatot, mint az elutasítók. Az elkötelezett ügyfelek nagyobb valószínűséggel válnak promóterekké, és új ügyfeleket vezetnek be a vállalkozásba. Megbocsátóbbak a rossz vásárlói élmények tekintetében is.

Amint látja, az elkötelezett ügyfelek értékesek. Ezért az Ön érdeke, hogy pozitív élményeket szerezzen számukra, és hűségesek maradjanak a márkájához. Ne feledje, hogy az ügyfelek megtartásának mindössze 5%-os növekedése hosszú távon akár 95%-kal is növelheti a profitot.

#Ügyfélmegtartás
#Profit

a 5%

az ügyfélmegtartás növekedése hosszú távon akár 95%-kal is növelheti a profitot.

HBS

Meditator graf woman

#VásárlóiStatisztikák

Az elkötelezett fogyasztók

90%

gyakrabban vásárolnak, tranzakciónként 60%-kal többet költenek, és ötször nagyobb valószínűséggel jelzik, hogy ez az egyetlen márka, amelyet a jövőben vásárolnának.

Rosetta

#Ügyfélszolgálat

Azok az ügyfelek, akiknek jó ügyfélélményük van,

140%

többet költenek, mint azok, akiknek rossz tapasztalatuk van.

Harvard Business Review

research 8 140percent

#NPSPromoter

A promóterek

4.2

nagyobb valószínűséggel vásárolnak újra

5.6

nagyobb valószínűséggel bocsátanak meg egy cégnek egy hibát

7.2

nagyobb valószínűséggel próbálnak ki egy új ajánlatot, mint az ellenzők

Temkin Group

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót