Ingyenes próba
research_16_illu

Élő csevegés használat

Az élő csevegés népszerű támogató eszköz, mert könnyen elérhető. Nem szükséges, hogy a felhasználók különböző platformokra bejelentkezzenek, vagy külső szoftvereket vagy bővítményeket töltsenek le. Ehelyett az ügyfelek egyszerűen rákattinthatnak a csevegés gombra az eladó webhelyén, és valós időben kérhetnek segítséget az ügynököktől. Emiatt az ügyfelek több mint 42%-a preferálja ezt az e-mailt, 23%-a a közösségi médiát, 16%-a pedig a fórumokat.

Az élő csevegés minden korosztály körében népszerű szolgáltatás, a 18-34 év közötti ügyfelek „sokszor”, a 35 év felettiek pedig „néhányszor” használják.

A B2B és B2C vállalkozások élő chatet is használnak, elsősorban értékesítésre és ügyfélszolgálatra. A jelentések szerint a B2B szektorban működő vállalatok közel 85%-a, a B2C szektorban pedig 74%-a használja az élő chat értékesítést.

Ugyanúgy, mint az összes támogatási csatornán csúcsidőben, az élő chat-ügynökök kapják a legtöbb csevegést 11 és 15 óra között.

#ChatÉrtékesítéshez

85%

a B2B szektor vállalatai, és a B2C szektorainak 74%-a használja értékesítésre. Zoho

Meditator graf man

#ÉlőChatHasználat

A vásárlók kora

18-34

„sokszor” használták az élő csevegést, és az ügyfelek kora

35+

arról számolt be, hogy „néhányszor” használta az élő chat támogatást.

Help Scout

#VállalatiChat

B2B&B2C

a vállalkozások elsősorban értékesítésre és ügyfélszolgálatra használják az élő csevegést.

Zoho

research_16_b2b

#ChatCsúcsIdő

Az élő csevegés csúcsideje ekkor kezdődik

délelőtt11

-

délután3

Zendesk

research_16_11 3

#ChatPreferenciák

42%

az ügyfelek az élő csevegést részesítik előnyben, míg az e-mailek esetében mindössze 23%, a közösségi médiában vagy fórumokban pedig 16%. Super Office

Meditator graf standing woman
Tartalomjegyzék
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót