Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 16 illu

Élő csevegés használat

Az élő csevegés népszerű támogató eszköz, mert könnyen elérhető. Nem szükséges, hogy a felhasználók különböző platformokra bejelentkezzenek, vagy külső szoftvereket vagy bővítményeket töltsenek le. Ehelyett az ügyfelek egyszerűen rákattinthatnak a csevegés gombra az eladó webhelyén, és valós időben kérhetnek segítséget az ügynököktől. Emiatt az ügyfelek több mint 42%-a preferálja ezt az e-mailt, 23%-a a közösségi médiát, 16%-a pedig a fórumokat.

Az élő csevegés minden korosztály körében népszerű szolgáltatás, a 18-34 év közötti ügyfelek „sokszor”, a 35 év felettiek pedig „néhányszor” használják.

A B2B és B2C vállalkozások élő chatet is használnak, elsősorban értékesítésre és ügyfélszolgálatra. A jelentések szerint a B2B szektorban működő vállalatok közel 85%-a, a B2C szektorban pedig 74%-a használja az élő chat értékesítést.

Ugyanúgy, mint az összes támogatási csatornán csúcsidőben, az élő chat-ügynökök kapják a legtöbb csevegést 11 és 15 óra között.

#ChatÉrtékesítéshez

85%

a B2B szektor vállalatai, és a B2C szektorainak 74%-a használja értékesítésre. Zoho

Meditator graf man

#ÉlőChatHasználat

A vásárlók kora

18-34

„sokszor” használták az élő csevegést, és az ügyfelek kora

35+

arról számolt be, hogy „néhányszor” használta az élő chat támogatást.

Help Scout

#VállalatiChat

B2B&B2C

a vállalkozások elsősorban értékesítésre és ügyfélszolgálatra használják az élő csevegést.

Zoho

research 16 b2b

#ChatCsúcsIdő

Az élő csevegés csúcsideje ekkor kezdődik

délelőtt11

-

délután3

Zendesk

research 16 11 3

#ChatPreferenciák

42%

az ügyfelek az élő csevegést részesítik előnyben, míg az e-mailek esetében mindössze 23%, a közösségi médiában vagy fórumokban pedig 16%. Super Office

Meditator graf standing woman

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót