Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 18 illu

Elvárások és preferenciák

Az ügyfelek különböző elvárásokat támasztanak minden támogatási csatornával szemben, beleértve az élő csevegést is. Mivel az élő csevegés magában foglalja a valós idejű támogatást, a legtöbb ügyfél azt várja, hogy az első élő csevegési üzenet elküldése után szinte azonnal választ kapjon kérdésére. A Live Chat Benchmark jelentés szerint az ügyfelek csevegési válaszidővel kapcsolatos elvárásai magasabbak, mint az e-maileknél. Az ügyfelek általában 6–15 másodpercen belül várják az élő csevegésre adott választ. A valóság azonban az, hogy a chat válasz átlagos várakozási ideje 45 másodperc.

Érdekes módon azonban az ügyfelek 95%-a jobban értékeli az alapos, jó minőségű támogatást, mint a gyorsaságot, ha élő csevegésről van szó. Emiatt a legtöbb ügyfél (86%) az emberi interakciót részesíti előnyben a chatbotokkal szemben, mivel válaszaik meglehetősen korlátozottak lehetnek, és gyakran nem nyújtják az ügyfeleknek szükséges támogatást. Ennek eredményeként az online fogyasztók 44%-a a webhely által kínált egyik legfontosabb funkciónak tartja, hogy egy élő személy válaszol kérdéseire vásárlás közben.

#ReagálásiElvárások

Az ügyfelek csevegési válaszidővel kapcsolatos elvárásai magasabbak, mint az e-maileknél – a csevegés átlagos várakozási ideje

45 másodperc

Live Chat Benchmark

Jelentés 2017

#ReagálásiElvárások

Az élő csevegés első válaszidejének átlagos elvárása eközött mozog

6 - 15másodperc.

Freshworks

research 18 6 15sec

#KiválóMinőségűTámogatás

95%

az ügyfelek többsége többre értékeli az alapos, kiváló minőségű támogatást, mint a sebességet, amikor élő csevegésről van szó.

Smallbiztrends

Research call center with stars

#Chatbots

86%

fogyasztók részesítik előnyben az embereket, mint a chatbotokat.

Forbes

Meditator graf standing woman

#ValósIdejűSegítségnyújtás

44%

az online fogyasztók a webhely által kínált egyik legfontosabb funkciónak tartják, ha egy élő személy válaszol kérdéseire vásárlás közben. Super Office

Meditator graf woman

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót