Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 27 illu

Felhasználók és szokások

Nézzük meg közelebbről a közösségi média felhasználóit és viselkedésüket, hogy teljes képet kapjunk arról, miért olyan fontosak a közösségi média ügyfélszolgálatai. Több mint 2,85 milliárd Facebook-felhasználó, 1 milliárd Instagram-felhasználó és 330 millió Twitter-felhasználó van.

A legtöbb fogyasztó használja a közösségi médiát, a Millenárisok 90,4%-a, az X generáció 77,5%-a és a Baby Boomer korosztályok 48,2%-a használja valamilyen formában a közösségi médiát. Ügyfélszolgálati statisztikáink azt mutatják, hogy globálisan a millennial és a Z-generáció emberei átlagosan 8,8 közösségimédia-fiókkal rendelkeznek. Ráadásul egy átlagos közösségi média felhasználó naponta 145 percet (2 óra 25 percet) tölt a közösségi médiában.

A barátokkal és a családdal folytatott interakción kívül 55%-uk használja a közösségi médiát a vállalkozásokról szóló információk keresésére. Ezenkívül a felhasználók 18%-a vásárlási platformként használja a közösségi médiát, és anélkül hajt végre vásárlást, hogy elnavigálna az adott közösségi alkalmazástól.

A közösségi médiát ügyfélszolgálatra is használják mind a B2B, mind a B2C iparágak. A B2B cégek azonban nagyobb elkötelezettséget tapasztalnak a LinkedInben, és kevésbé más csatornákon, például az Instagramon, a Facebookon és a Twitteren.

#KözösségiMédiaFelhasználók

Közösségi média felhasználók:

Statista

Research 27 social

#KözösségiMédia

55%

az ügyfelek rákeresnek

a vállalkozásával kapcsolatos információkra a közösségi médiában.

Biznology

research 27 55percent

#AközösségiMédiaFelhasználóinakÉletkora

research 27 person1

90,4%
Millenniumi

research 27 person2

77,5%
az X generációból

research 27 person3

48,2%
A Baby Boomers korosztály tagjai valamilyen formában használják a közösségi médiát.

eMarketer

#SocialMedia

18.7%

az egyesült államokbeli közösségi vásárlók közül a legutóbbi vásárlást anélkül hajtották végre, hogy elhagyták volna a közösségi alkalmazást.

HootSuite

Meditator graf standing woman

#NumberOfSocialMediaAccounts

Egy millenniumi vagy Z-generációs közösségi média fiókok átlagos száma a következő

8.8

világszerte.

Globális webindex

Research inbox

#KözösségiMédiaHasználat

Egy átlag ember ennyit tölt el

145 perc

2 óra 25 perc minden nap a közösségi médián.

Statista

Woman on social media statistic

#KözösségiMédiaFelhasználók

A közösségi médiában megjelenő ügyfélszolgálati üzenetek többsége a B2C iparágakat célozza meg.

B2B

a cégek nagyobb elkötelezettséget tapasztalnak a LinkedInen.

Facelift

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót