Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 21 illu

A közösségi média áttekintése

A növekvő népszerűség ellenére a közösségi média nem a preferált ügyfélszolgálati módszer a legtöbb fogyasztó számára. A felmérés során mindössze 16% mondta azt, hogy jobban szereti ezt, mint az e-mailt vagy az élő csevegést.

A vállalkozások azonban felismerik, hogy a közösségi média támogatása segítheti a növekedést, mivel az üzenetek megválaszolásának aránya a közösségi médiában az érdekképviselethez képest 9:1. Ráadásul a webhelyek teljes forgalmának 10%-a a közösségi média látogatóitól származik. Ennek megfelelően az amerikaiak 84%-a arról számolt be, hogy közösségi média választ kapott a megkeresett cégétől.

A közhiedelemmel ellentétben a közösségi média válaszideje meglehetősen lassú. Ennek az lehet az oka, hogy a legtöbb ügynök nem fér hozzá a közösségi médiába integrált ügyfélszolgálati rendszerekhez, így nem kapnak értesítést, amikor üzeneteket kapnak az ügyfelektől. A Parature felmérése alátámasztja ezt az elképzelést, és kijelenti, hogy az ügynökök 42%-a nem tudja megoldani az ügyfelek kérdéseit elavult vagy szétkapcsolt rendszerek miatt. Ennek megfelelően az ügyfelek átlagosan kilenc órát várnak arra, hogy választ kapjanak a közösségi médiában.

Mint minden más kommunikációs csatornának, a közösségi médiának is vannak csúcsidői. Például a legtöbb jegy 15:00 és 18:00 óra között érkezik, ami azt jelzi, hogy a közösségi média használata a munka és az iskolai órák után emelkedik.

A közösségi média jegyek mennyiségét tekintve kutatásunk azt mutatja, hogy egy átlagos vállalat naponta körülbelül 20 közösségi média jegyet kap; 10 a Facebookról, öt a Twitterről, négy az Instagramról és egy a Viberről. Ezeknek a jegyeknek körülbelül 20%-át figyelmen kívül hagyják, mivel spamnek, önreklámozásnak vagy irrelevánsnak minősülnek.

#MédiaVálaszIdő
#KözösségiMédia

Az átlagos várakozási idő a közösségi médiában

9 óra.

A 2015-ös ügyfélélmény-kitekintés

Meditator graf man

#KözösségiMédia

Az átlagos cég kap

naponta.

LiveAgent

#KözösségiMédia

Körülbelül

20%

a közösségi média kérdéseket figyelmen kívül hagyja.

LiveAgent

research 21 20percent

#KözösségiMédia

84%

amerikaiak közül számoltak be arról, hogy a közösségi médiában kapott választ attól a cégtől, amellyel kapcsolatba léptek.

Microsoft

research 21 84percent

#KözösségiMédia
#TámogatásCsúcsidő

A közösségi média támogatásának csúcsideje

15 és 18 óra között van

LiveAgent

Meditator graf woman

#KözösségiMédia

A közösségi média támogatási aránya az üzenetek megválaszolásához és az érdekképviselethez viszonyítva

9:1

LiveAgent

research 21 9 to 1

#KözösségiMédia

42%

az ügyfelek az élő csevegést részesítik előnyben, míg az e-mailek esetében mindössze 23%, a közösségi médiában vagy fórumokban pedig 16%.

Super Office

research 21 42percent

#Ügyfélkérdések

42%

ügynökök nem tudják megoldani az ügyfelek lekérdezéseit elavult vagy lekapcsolt rendszerek miatt.

Parature

#KözösségiMédiaLátogatói
#WeboldalForgalom

Átlagban,

10%

a weboldal teljes forgalmának a közösségi média látogatóitól származik.

LiveAgent

Meditator graf standing woman

#KözösségiMédiaJegyek

Egy átlagos cég napi

20 közösségi

média jegyet kap.

LiveAgent

Meditator graf man

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót