Ingyenes próba
research_26_illu

Közösségi média elvárások

Annak ellenére, hogy a közösségi média az egyik legkevésbé kedvelt ügyfélszolgálati csatorna, még mindig nagy a kereslet. Az ügyfelek több mint 63%-a azt várja el a cégektől, hogy a közösségi médián keresztül nyújtsanak ügyfélszolgálatot – és a közösségi médiát használók 90%-a már kapcsolatba lépett egy márkával vagy vállalkozással a választott platformon keresztül.

A közösségi médiában a márkákkal való kapcsolatfelvételkor a fogyasztók 40%-a az első órán belül, 79%-a pedig az első 24 órában vár választ. Ha az elvárásaik teljesülnek, és pozitív tapasztalatokkal rendelkeznek, 71%-kal nagyobb valószínűséggel ajánlják másoknak a márkát a közösségi médiában.

#KözösségiMédia

63%

az ügyfelek ténylegesen azt várják el a cégektől, hogy közösségi médián keresztül nyújtsanak ügyfélszolgálatot – és

90%

a közösségi médiafelhasználók közül választott platformon keresztül már kapcsolatba került egy márkával vagy vállalkozással

Super Office

#NagyszerűÉlmények

Annak valószínűsége, hogy

a fogyasztó a közösségi médiában ajánl majd másoknak egy márkát, miután pozitív tapasztalata volt

71%

Statista

research_26_71percent

#KözösségiMédia

40%

a fogyasztók azt várják, hogy a márkák a közösségi médiában való megkeresés első órájában reagáljanak, míg

79%

válaszra számít az első 24 órában.

Ambassador

Tartalomjegyzék
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót