Annak ellenére, hogy a közösségi média az egyik legkevésbé kedvelt ügyfélszolgálati csatorna, még mindig nagy a kereslet. Az ügyfelek több mint 63%-a azt várja el a cégektől, hogy a közösségi médián keresztül nyújtsanak ügyfélszolgálatot – és a közösségi médiát használók 90%-a már kapcsolatba lépett egy márkával vagy vállalkozással a választott platformon keresztül.
A közösségi médiában a márkákkal való kapcsolatfelvételkor a fogyasztók 40%-a az első órán belül, 79%-a pedig az első 24 órában vár választ. Ha az elvárásaik teljesülnek, és pozitív tapasztalatokkal rendelkeznek, 71%-kal nagyobb valószínűséggel ajánlják másoknak a márkát a közösségi médiában.
A közösségi média ügyfélszolgálata keresett
#KözösségiMédia
63%
az ügyfelek ténylegesen azt várják el a cégektől, hogy közösségi médián keresztül nyújtsanak ügyfélszolgálatot – és
90%
a közösségi médiafelhasználók közül választott platformon keresztül már kapcsolatba került egy márkával vagy vállalkozással
Super Office
Pozitív szóbeszéd a nagyszerű élmények nyomán
#NagyszerűÉlmények
Annak valószínűsége, hogy
a fogyasztó a közösségi médiában ajánl majd másoknak egy márkát, miután pozitív tapasztalata volt
71%
Statista