Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 25 illu

Közösségi támogatás viszonyítási alap

A közösségi média támogatási referenciaértékei iparágonként eltérőek. Ezért nehéz pontos pillanatképet adni a csatornák használatáról és fontosságáról. A kiskereskedelmi és e-kereskedelmi vállalkozások például lényegesen több közösségimédia-lekérdezést kapnak, mint az SaaS-cégek vagy az egészségügyi cégek, ami tükröződik válaszidejükben is.

Például azoknak a cégeknek, amelyek a közösségi médiát használják egyik elsődleges támogatási csatornájukként, körülbelül 15 perc a válaszidő. Ezzel szemben egy átlagos vállalkozás 2-4 órán belül válaszol, a leglassabb válaszidő pedig 72 óra volt. Ezenkívül az ügyfelek 50%-a arról számolt be, hogy a lekérdezés elküldését követő első 4 órában megkapta a választ, 90%-a pedig az első 24 órán belül.

A közösségi média válaszidejének teljes megértéséhez a mérőszámot egyedi csatornákra kell bontanunk. Eredményeink szerint a Twitter és a Facebook átlagos válaszideje három óra, az Instagram négy óra, a Viber pedig tizenkét óra.

Ezek a mutatók azt mutatják, hogy a közösségi médián keresztüli támogatás jellemzően kétszer gyorsabb, mint az ügyfélportálon keresztül, de kétszer lassabb, mint a chaten vagy telefonon keresztül. Sőt, kutatásunk azt sugallja, hogy a közösségi média lekérdezések átlagos első megoldási ideje 24 óra, a teljes megoldási idő pedig 48 óra.

A közösségi média kérdések átlagos kezelési ideje (AHT) öt perc, ami viszonylag rövid idő. Ez idő alatt a támogatási ügynökök megírják válaszaikat, és néha átadják vagy továbbítják a jegyet. A közösségi média benchmarkok szerint a közösségi média jegyek mindössze 0,5%-át utalják át a megbontás előtt, és körülbelül 10%-át továbbítják más támogatási csatornákra. Emiatt a közösségi médiában a kapcsolatonkénti költség meglehetősen alacsony, átlagosan 3 dollár kapcsolatonként.

Egy vállalkozás átlagosan körülbelül tíz új közösségi média jegyet generál naponta. A közösségi média támogatási kérések körülbelül 60%-a a Facebookról, 25%-a a Twitterről, 10%-a az Instagramról és 5%-a a Viberről érkezik. Érdekes módon az ügyfelek mindössze 1%-a fordul a közösségi média támogatásához, miután más csatornákon keresztül sikertelenül próbálja megoldani problémáit.

A termékek népszerűsítése és a kérdések megválaszolása mellett a vállalkozások a közösségi médiát is használhatják a potenciális ügyfelek megszerzésére. Egy átlagos vállalatnál naponta öt egyedi leadet rögzítenek a közösségi médián keresztül. Sajnos a konverziók viszonylag alacsonyak, az érdeklődő látogatók mindössze 1%-a konvertál.

A közösségi médiában támogatást kapó ügyfelek általában elégedettek a kapott szolgáltatással. A közösségi médiára vonatkozó ügyfélszolgálati referenciaértékek azt mutatják, hogy az átlagos ügyfél-elégedettségi pontszám 70%, az átlagos nettó promóciós pontszám +20, és az átlagos vásárlói erőfeszítés pontszáma 10.

#KözösségiMédia
#TámogatásiCsatornák

Átlagosan

10%

a közösségi média lekérdezések más támogatási csatornákra is eljutnak. LiveAgent

Meditator graf woman

#KözösségiMédia

Az átlagos válaszidő

LiveAgent

#KözösségiMédiaTámogatás

A közösségi média támogatási jegyek átlagos kezelési ideje:

5 perc

LiveAgent

research 25 5min

#KapcsolatonkéntiKöltség

A közösségimédia-támogatás kapcsolatonkénti átlagos költsége

$3

LiveAgent

research 25 3usd

#KözösségiMédiaJegy

Körülbelül

0.5%

a közösségi médiába jegyeinek nagy részét továbbítják a megoldásuk előtt.

LiveAgent

research 25 05percent

#ElégedettségiArány

A közösségi média támogatása

70%

ügyfél-elégedettségi rátával rendelkezik.

LiveAgent

research 25 70percent

#KözösségiMédia

1%

az ügyfelek többsége a közösségi média támogatásához fordul, miután más csatornákon keresztül sikertelenül próbálta megoldani problémáit.

LiveAgent

#CSAT
#KözösségiMédia

Az átlagos ügyfél-elégedettségi pontszám (CSAT) a közösségi médiában

70%

LiveAgent

Meditator graf man

#VálaszIdő

50%

az ügyfelek az első 4 órán belül választ kapnak, 90%-uk pedig 24 órán belül azt követően, hogy a közösségi médián keresztül kapcsolatba lépnek az ügyfélszolgálattal.

LiveAgent

#KözösségiMédia

A közösségi média első megoldási ideje

24 óra

és a teljes megoldás átlagosan 48 óra.

LiveAgent

research 25 24hr

#NPS

Az átlagos Net Promoter Score (NPS) a közösségi médiában

20

LiveAgent

research 25 20

#CES

CES (Customer Effort Score) a közösségi médiában

10

LiveAgent

research 25 10

#KözösségiMédia

Egy átlagos vállalkozás tíz közösségi média jegyet old meg

tíz
jegy

naponta.

LiveAgent

research 25 tentickets

#KözösségiMédia

LiveAgent

#KonverziósArányok
#KözösségiMédiaJegyek

A közösségi média jegyekből származó konverziók alacsonyabbak, mint

1%

LiveAgent

Meditator graf standing woman

#ÜgyfélMegszerzés

A közösségi média támogatási jegyek generálnak

öt
potenciális ügyfelet

naponta, átlagosan.

LiveAgent

research 25 5leads

#VálaszIdő

A közösségi médián keresztüli támogatás jellemzően kétszer gyorsabb, mint az ügyfélportálon keresztül, de kétszer lassabb, mint a chaten vagy telefonon keresztül.

LiveAgent

research 25 supportvia

#VálaszIdő

A közösségi média leggyorsabb válaszideje kb

15 perc,

az átlagos közösségi média válaszidő

2 óra

és a leglassabb válaszidő a közösségi médiában kb

72 óra

LiveAgent

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót