Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 6 illu

A leginkább preferált csatornák

Minden fogyasztói csoportnak más preferenciái vannak a vállalkozásokkal való kapcsolatfelvétel terén. Például egyesek az élő csevegést részesítik előnyben, míg mások a telefonos támogatást részesítik előnyben. Az egyik közös jellemző azonban, amelyben szinte minden fogyasztói csoport osztozik, az, hogy előnyben részesítik az önkiszolgáló lehetőségeket a tényleges támogató interakciókkal szemben. Az American Express tanulmánya szerint az amerikai fogyasztók 60%-a azt mondja, hogy az egyszerű megkeresésekhez használt csatornájuk egy digitális önkiszolgáló eszköz.

Az önkiszolgálásra nagy az igény, mert gyorsabb, mint a hagyományos támogatás, és kevesebb erőfeszítést igényel. Ennek eredményeként egy átlagos vállalkozás évente több, mint 325 000 alkalommal tekinti meg támogató oldalait.

Szóval mennyire népszerűek más csatornák? A SuperOffice szerint az ügyfelek 42%-a az online chatet, 23%-a az e-mailt, 16%-a pedig a közösségi médiát vagy fórumokat részesíti előnyben.

Azonban a fogyasztói preferenciák ellenére eredményeink azt mutatják, hogy az e-mail a leggyakrabban használt támogatási csatorna, és az átlagos vállalkozások körülbelül 10 500 e-mailt kapnak havonta. Az élő chat a második legnépszerűbb, az átlagos cég havonta több mint 6000 chatet kap, ezt követi 672 telefonhívást és 394 tudásbázis-beküldést. A legkevésbé használt kommunikációs csatorna a közösségi média volt, több mint 60 Facebook-üzenettel, 60 Tweettel és 2 Instagram-kommenttel havonta.

Felhívjuk figyelmét, hogy ügyfélszolgálati statisztikáink kizárólag ügyfeleinktől gyűjtött adatokon alapulnak, amelyek több iparágra kiterjednek. Emiatt az adatok teljesen eltérőek lehetnek a tisztán e-kereskedelemre összpontosító vállalkozások vagy egy másik szektorban működő vállalkozások esetében.

#Önkiszolgáló
#EgyszerűKérdések

60%

az amerikai fogyasztók többsége azt mondja, hogy az egyszerű megkeresésekhez használt csatornájuk egy digitális önkiszolgáló eszköz.

American Express

Meditator graf man

#JegyekMennyisége

Jegyek mennyisége támogatási csatornánként

LiveAgent

#WebesForgalom

Az átlagos üzleti tudásbázis rendelkezik

325,000

LiveAgent

research 6 325000

#CsatornaPreferenciák

42%

az ügyfelek az élő csevegést részesítik előnyben, míg az e-mailek esetében mindössze 23%, a közösségi médiában vagy fórumokban pedig 16%.

Super Office

research 6 42

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót