Twitter

A Twitter ügyfélszolgálata megbízhatóbbá teheti a vállalkozásokat, akárcsak a Facebookon. A Twitter szerint a Twitter-felhasználók 83%-a, akik tweeteltek egy cégnek – és választ kaptak – jobban érezték magukat a céggel kapcsolatban, és nagyobb valószínűséggel kötnek üzletet velük.

Bár a Twitter nem a legnépszerűbb közösségi média csatorna, továbbra is gyakran használják ügyfélszolgálatra. A Forrester szerint az ügyfelek 31%-a számol be arról, hogy a Twitteren keresztül keres meg egy céget.

Meglepő módon azonban az ügyfélszolgálati problémákkal kapcsolatos tweetek mindössze 3%-a hívja fel a cég felhasználónevét @ szimbólummal, ami hihetetlenül megnehezíti az ügyfelek válaszidejére vonatkozó elvárások teljesítését. A Lithium szerint a Twitteren panaszkodó ügyfelek 78%-a egy órán belül választ vár.

#Twitter

31%

az ügyfelek közül arról számol be, hogy a Twitteren keresztül keres meg egy céget. Forrester

Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

azon ügyfelek közül, akik panaszkodnak egy márkára a Twitteren, egy órán belül választ várnak.

Lithium

#ÜgyfélszolgálatiProblémák

3%

az ügyfélszolgálati problémákról szóló tweetek közül a cég felhasználónevét @ szimbólummal hívja fel.

MarketingLand

#Twitter

83%

azoknak a Twitter-felhasználóknak, akik tweetet küldtek egy cégnek – és választ kaptak –, jobban érezték magukat a céggel kapcsolatban, és nagyobb valószínűséggel kötnek üzletet velük.

Twitter

Tartalomjegyzék

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót