A Twitter ügyfélszolgálata megbízhatóbbá teheti a vállalkozásokat, akárcsak a Facebookon. A Twitter szerint a Twitter-felhasználók 83%-a, akik tweeteltek egy cégnek – és választ kaptak – jobban érezték magukat a céggel kapcsolatban, és nagyobb valószínűséggel kötnek üzletet velük.
Bár a Twitter nem a legnépszerűbb közösségi média csatorna, továbbra is gyakran használják ügyfélszolgálatra. A Forrester szerint az ügyfelek 31%-a számol be arról, hogy a Twitteren keresztül keres meg egy céget.
Meglepő módon azonban az ügyfélszolgálati problémákkal kapcsolatos tweetek mindössze 3%-a hívja fel a cég felhasználónevét @ szimbólummal, ami hihetetlenül megnehezíti az ügyfelek válaszidejére vonatkozó elvárások teljesítését. A Lithium szerint a Twitteren panaszkodó ügyfelek 78%-a egy órán belül választ vár.
Twitter válaszidő elvárások
78%
azon ügyfelek közül, akik panaszkodnak egy márkára a Twitteren, egy órán belül választ várnak.
Lithium
Az ügyfelek nem jelölik meg a vállalkozásokat, amikor panaszkodnak rájuk
#ÜgyfélszolgálatiProblémák
3%
az ügyfélszolgálati problémákról szóló tweetek közül a cég felhasználónevét @ szimbólummal hívja fel.
MarketingLand
Az ügyfelek jobban érzik magukat azoknál a cégeknél, amelyek válaszolnak a tweetekre
83%
azoknak a Twitter-felhasználóknak, akik tweetet küldtek egy cégnek – és választ kaptak –, jobban érezték magukat a céggel kapcsolatban, és nagyobb valószínűséggel kötnek üzletet velük.