Ingyenes próba
research_12_illu

Vásárlói preferenciák

Bár az önkiszolgáló eszközöket részesítik előnyben, időnként továbbra is szükség van az ügyfélszolgálat megkeresésére. Ami a támogatási csatorna preferenciákat illeti, a CMO Tanács kijelenti, hogy az ügyfelek 86%-a preferálja az e-mailes támogatást, 65%-a a telefonos támogatást, 53%-a a webhely támogatást, például az élő csevegést, 52%-a a szöveges támogatást, és 48%-a a személyes támogatást részesíti előnyben.

Az ügyfelek 70%-a értékeli a proaktív támogatást is, és gyakran kedvezően látja az azt kínáló márkákat. A válaszidőket illetően az ügyfelek szilárdan hisznek abban, hogy minél gyorsabb, annál jobb. Arra számítanak, hogy a vállalkozások egy órán belül válaszolnak az e-mailjeikre, és az ügyfelek közel fele (46%) azt várja el, hogy a vállalatok kevesebb, mint 4 órán belül válaszoljanak kérdéseikre.

#VálaszPreferenciák
#GyorsVálasz

46%

az ügyfelek 4 óránál gyorsabb válaszadást várnak el a cégektől.

Super Office

Meditator graf woman

#ÜgyfélKommunikáció

Előnyben részesített ügyfélszolgálati kommunikációs csatornák:

CMO Council

#EmailPreferenciák

Az ügyfelek elvárják, hogy a vállalkozások

egy órán belül válaszoljanak e-mailjeikre

Toister Performance Solutions

research_12_an_hour

#Márkaérzékelés

70%

a vásárlók többsége kedvezőbben látja a proaktív ügyfélszolgálatot kínáló márkákat.

Statista

research_12_70%
Tartalomjegyzék
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót