Alternatívát keres a LiveCall helyett?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LiveCall alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A telefonos támogatás csak a kezdet. Rendelkezésre áll e-mail, élő chat, közösségi média és tudásbázis, hogy több lehetőséget biztosíthasson ügyfeleinek.

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban. Kerüljön közelebb ügyfeleihez, hogy gyorsabban segíthessen nekik a LiveAgent segítségével.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

3 ok, amiért a vállalatok átállnak a LiveAgentre

Telefonos központ támogatása

Sok más szolgáltatás mellett a LiveAgent támogatja a telefonközpont integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 funkcióval tesszük könnyebbé és élvezetesebbé munkáját.

Megfizethető árazás

A LiveAgent elfogadható áron érhető el. Válasszon egyet a három díjcsomagunk közül, vagy válasszon külön szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.

LiveCall vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
LiveCall
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A LiveCall nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
A LiveCall nem kínál Élő Chat szolgáltatást.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A LiveCall nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A LiveCall nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LiveCall nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A LiveCall tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A LiveCall nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A LiveCall nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A LiveCall nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A LiveCall nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LiveCall nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A LiveCall nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
smart phone calling

Meggyőző LiveCall alternatíva

Bővítse ügyfélszolgálatát e-mail, élő chat, közösségi média és tudásbázis funkciókkal.

Így számos lehetőséget ad az ügyfeleinek, hogy kapcsolatba léphessenek Önnel, és fizető ügyfelekké váljanak. Mindezt olyan áron kapja meg, amely nem teszi tönkre a költségvetését.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat biztosítja az ügyfelek számára a leggyorsabb kapcsolatot Önnel. Növelheti a konverziók számát, és könnyedén fizető ügyfelekké alakíthatja az oldala látogatóit.

A LiveAgent rendelkezik a piacon a leggyorsabb élő chat eszközzel, a csevegés sebessége mindössze 2,5 másodperc. Lépést tud tartani?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Telefonközpont támogatás

A telefonközpont könnyen beállítható és könnyen használható. A LiveAgent kezelőfelülete könnyedén végigvezeti Önt az egész folyamaton. Kapcsolatba léphet ügyfeleivel böngészőn, telefonon vagy bármely más eszközön keresztül.

A LiveAgent mindenről gondoskodik az Ön számára, így nincs szüksége egy harmadik fél szolgáltatására. Koncentrálhat a fontos dolgokra, és minden gond nélkül nyújthat támogatást ügyfeleinek.

Amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Savings illustration

Szerezzen többet és spóroljon többet

Ha több lehetőséget biztosít ügyfeleinek és munkatársainak, az nem jelenti azt, hogy többet is kell fizetnie. A LiveAgent három nagyszerű díjcsomaggal rendelkezik, amelyek a legjobb eszközökkel és szolgáltatásokkal vannak ellátva az ügyfélszolgálat biztosításához.

Abban az esetben, ha úgy szeretné, bármikor vásárolhat különálló funkciókat, anélkül, hogy túlfizetne értük. Kattintson és tudjon meg többet.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Hasonlítson össze minket más call center szoftverekkel

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezLiveCall alternatíva
    Tekintse meg a LiveAgentet, és fedezze fel az összes lenyűgöző eszközt és funkciót a többcsatornás ügyfélszolgálati alkalmazásunkban. Próbálja ki még ma, és javítsa ügyfélszolgálatát.

    Tekintse mega LiveAgent

    Fedezze fel az élő csevegést, a tudásbázist, a call centert és az átlátható árképzést. A LiveAgent eszközei minden vállalkozás számára hasznosak.

    A Liveagent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. Hasznos eszközökkel, több csatorna lefedettséggel és több, mint 175 funkcióval, a liveagent a megfelelő választás vállalatának. A Liveagent chat widgetei a leggyorsabbak a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.

    Verloop alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, mint például az élő chat, a ticket kezelés és a VoIP telefonrendszer. Ez a szoftver segít az ügyfelekkel való hatékony interakciókban és az értékesítési folyamat kezelésében.

    Szerezze be a megfelelő szoftvert és biztosítsa ügyfeleinek a lehető legjobb támogatást. A LiveAgent a legtöbbet értékelt és #1 rangú ügyfélszolgálat SMB-hez 2020-ban.

    Freshcaller alternatívát keres?

    Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.

    Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

    Groove alternatívát keres?

    LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

    Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

    Collab alternatívára van szüksége?

    Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x