Kapcsolódó cikkek ehhezLP
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Discover how to use artificial intelligence for text translation in 5 easy steps with ChatGPT. The article outlines the process and offers a free trial for LiveAgent. Learn how to create language prompts with Open AI and improve your translation skills.

A mesterséges intelligencia használata szöveg fordítására 5 egyszerű lépésben a ChatGPT használatával

Discover how to use artificial intelligence for text translation in 5 easy steps with ChatGPT. The article outlines the process and offers a free trial for LiveAgent. Learn how to create language prompts with Open AI and improve your translation skills.

Videos - Telecube Liveagent Integracios Utmutato

TeleCube + LiveAgent Integrációs Útmutató

Videos - Telecube Liveagent Integracios Utmutato

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Videos - A Google Ai Chatbot Bard Hasznalata Europaban

A Google AI Chatbot Bard használata Európában

Videos - A Google Ai Chatbot Bard Hasznalata Europaban

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x