Call center software

Személyesebb szintű támogatást nyújthat hívásokkal.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
LiveAgent's call center
Call Center Software

Kezdje el egy dedikált bejövő telefonközponttal

A LiveAgent call center funkciói a megfelelő eszköz a kapcsolatok építéséhez, és személyesebb megközelítést biztosítanak a problémamegoldáshoz. Call center rendszerünk támogatja az összes népszerű VoIP szolgáltatót, így szinte azonnal elkezdheti. Számos olyan funkció támogatja, amelyek jelentősen megkönnyítik a hívást. Próbálja ki még ma, és tapasztalja meg gyakorlatban.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Call center szoftvert az ügyfélszolgálaton

00:00 / 02:02

LiveAgent | Call center software in your helpdesk | Live Agent02:03Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk
Live Agent

Miért válassza a LiveAgent call centert?

Telefonközpontunk tökéletes kiegészítője többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverünknek, amely hatékony ügyfélszolgálatot nyújthat. Megoldásunk ideális a személyesebb ügyfélkapcsolat-kezeléshez és a gyors ügyfélszolgálat biztosításához.

Call center szoftver demo

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Fedezze fel virtuális call center szoftverünket

Szeretné működés közben látni? Vessen egy pillantást a LiveAgent call center működésére, és ismerkedjen meg termelékenységi funkcióinkkal, amelyek a munkafolyamatot egyszerűvé tehetik. Ismerje meg, milyen egyszerű a beállítása és használata. Csak pár percet vesz igénybe.

Adja meg kapcsolattartóinak a megfelelő eszközöket a LiveAgent segítségével

Tekintse meg, milyen zökkenőmentes az élmény a LiveAgent call centerrel. Minden eszköz és funkció könnyen elérhető közvetlenül a LiveAgent irányítópultján a legjobb ügynöki élmény és munkafolyamat érdekében.

Mit kapnak a kapcsolattartói ügynökei:

  • Gyorsabb megoldási sebesség időérzékeny problémák esetén
  • Valós idejű megfigyelés és call center mutatók
  • Több beszélgetési csatorna egyetlen felületen
LiveAgent call center support

Kapjon áttekintést call center megoldásunkról

Vessen egy pillantást a LiveAgent call center néhány fő funkciójára, és tanulja meg, hogyan használhatja őket nagyszerű munkafolyamat létrehozásához.

A call center szoftver funkciói

Fedezze fel telefonközpontunk összes funkcióját, és ismerje meg, hogyan használhatja őket a telefonos támogatás javítására.

Belső hívások

A belső hívások egy olyan funkció, amely lehetővé teszi, hogy szükség esetén kommunikáljon kollégáival a műszakok alatt, illetve lehetővé teszi a hívások átadását.

További információk a belső hívásokról

Omnichannel help desk szoftver

Omnichannel call center szoftverünk több csatornát is képes kezelni – call center, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, élő chat, ügyfélkapu, e-mail stb.

További információk a help desk szoftverről

Click-to-call és mail-to képesség

Web alapú call centerünk bármilyen internetes számot felhívhat. Kattintson a hívni kívánt számra, és a LiveAgent elvégzi a többit. Használhatja a mail-to protokollokat is.

További információk a hívógombokról

Hívástovábbítás

Telefonos központunk résztvevős és tanácsadói transzferes. A résztvevős továbbítások növelik az ügyfelek elégedettségét, és biztosítják, hogy a hívó fél ügynökhöz legyen kötve a hívás befejezése előtt.

További információk a hívástovábbításról

VoIP call center telefonrendszer

A LiveAgent call center a VoIP szolgáltatók több mint 99%-ával integrálható a SIP Trunk használatával. Nem látja előnyben részesített VoIP-partnerét? Lépjen kapcsolatba velünk, és szívesen felvesszük a listánkra.

Tudjon meg többet a VoIP partnerekről

Visszahívási funkciók

Növelje az ügyfelek elégedettségét azzal, hogy megbízza az ügyfeleket, hogy kérjenek visszahívást, amikor nincs idejük várni, vagy amikor az ügynökei túl elfoglaltak ahhoz, hogy válaszoljanak.

További információk az automatikus visszahívásról

Kimenő call center szoftver

Támogassa ügyfeleit kézi kimenő telefonközpontunk segítségével. Javítsa az ügyfélkapcsolatokat, és optimalizálja a kimenő ügyfélkapcsolatokat.

További információk a kimenő call center szoftverekről

Hívásirányítás személyes eszközre

Az ügynököknek lehetőségük van a bejövő hívásokat személyes eszközre, például mobiltelefonra irányítani. Használja a miénket a GSM telefonszámra vagy a LivePhone alkalmazásunkra történő továbbítással.

További információk a hívásirányításról

Több támogatott hívóeszköz és telefonszám

Csatlakoztasson korlátlan számú hívóeszközt és telefonszámot call center megoldásával. A LiveAgent hardveres és virtuális hívóeszközökkel, például szoftveres telefonokkal egyaránt kompatibilis.

További információk a támogatott hívóeszközökről

Omnichannel ügynök asztal

A LiveAgent all-in-one call center megoldása kontextusban gazdag asztali számítógépet kínál. Adjon átmenetet a telefonközpontnak a hívásfogadás és az ügyféladatok keresése között.

További információk az univerzális postafiókról

Natív és harmadik féltől származó CRM integrációk

Kapcsolattartó központja biztosíthatja, hogy ügynökei mindenkor személyre szabott szolgáltatást nyújtsanak három CRM-integrációnk egyikével. Használhatja natív CRM-eszközeinket is.

További információk a CRM integrációkról

Számítógépes telefon integráció (CTI)

Integrálja számítógépeit, laptopjait és hardveres telefonjait a LiveAgent segítségével. Könnyedén fogadhat és kezdeményezhet hívásokat, miközben ügyfeleinek nagyszerű ügyfélszolgálatot nyújt.

További információk a számítógépes telefonálás integrációjáról

LiveAgent's call center integrations

Alkalmazáson belüli push értesítések

Engedélyezze a push értesítéseket a LivePhone alkalmazásban, és minden csengő csevegés, hívás vagy bejövő jegy esetén push értesítéssel figyelmezteti Önt.

További információk az alkalmazáson belüli push értesítésekről

Híváslista

Tekintse át az ügynökök által kezdeményezett, fogadott, fogadott vagy nem fogadott hívásokkal kapcsolatos interakcióit. A hívásnaplóknak és az előzményeknek köszönhetően kontextust kaphat az ügyfélelőzményekről.

További információk a hívások részleteiről

Interaktív hangválasz (IVR)

A LiveAgent call center szoftver támogatja az IVR fákat. Rögzítse saját üzeneteit, vagy töltsön fel előre rögzített fájlokat a LiveAgent hangreagáló rendszerébe az intelligens útválasztás érdekében.

További információk az interaktív hangválaszról

Automatikus híváselosztás (ACD)

Call center alkalmazásunk az ügynök prioritása vagy véletlenszerű hozzárendelése szerint osztja el a hívásokat. Válassza ki az Önnek megfelelő beállítást, valamint az egyéni beállításokat, például a szünetidőket.

További információk az automatikus híváselosztásról

Hívásfelvétel

Szerezzen kontextust az ügyfélelőzményekről a korlátlan hívásrögzítéssel, amely minden hívást tárol. Játssza le őket bármikor, hogy megtudja, hogyan biztosíthat kivételes ügyfélélményt.

További információk a hívásrögzítésről

Softphones

Üzleti call center szoftverünk számos felhőalapú VoIP telefonrendszerrel kompatibilis. Csatlakoztassa őket a LiveAgent telefonközponthoz, és hívjon a kívánt eszközökkel.

További információk a softphone szoftverről

Call center softphones integration

Bejövő call center szoftver

Átfogó call center megoldásunk több eszközt is kezelhet a hívásokhoz. A rendszer minden alkalommal értesíti Önt, ha valaki bármilyen számon próbálja felhívni Önt.

További információk a bejövő call center szoftverről

Beépített tudásbázis

A hét minden napján, 24 órában rendelkezésre álló támogatást nyújthat, és javíthatja az ügyfelek elégedettségét még akkor is, ha ügynökei offline állapotban vannak. Használja tudásbázisunkat offline támogatáshoz.

Tudjon meg többet a tudásbázisról

Call center softphones integration

Történelmi tudósítások

Használja előzményjelentéseinket ügyfélszolgálata javítására. Használjon grafikonokat vagy diagramokat, és szegmentálja az adatokat tetszőleges módon. Kövesse nyomon a hívásokat, az üresjárati időt és egyebeket.

További információk a jelentésekről

Videohívás szoftver

Web alapú call center szoftverünk lehetővé teszi a kapcsolattartó központ ügynökei számára, hogy videocsevegést folytathassanak az ügyfelekkel. A videohívások rögzítési képesség nélkül támogatják a videót, a hangot és a csevegést.

További információk a videohívás szoftverről

Gyors megoldások

Gyorsabban léphet kapcsolatba az ügyfelekkel

Telefonos központunk egyszerűen beállítható, és néhány percen belül elkezdheti használni. Teljesen integrálva van többcsatornás jegykezelő rendszerünkkel, így bármikor bekapcsolódhat a gyors, többcsatornás, hibrid kommunikációba.

  • Kevesebb várakozás és boldogabb ügyfelek
  • Hozzon létre személyesebb kapcsolatokat az ügyfelekkel
Chart

20 mp

Átlagos elérési idő

Integrálja többcsatornás jegykezelő szoftverét a napi rendszerességgel használt alkalmazásokkal. Több mint 150 integráció áll rendelkezésre bővítményeken keresztül.

Jobb elérhetőség

Terjessze elérhetőségét és javítsa támogatását

A hívások továbbra is az egyik legnépszerűbb módja az ügyfélszolgálati szolgálatok elérésének, így a hívások az egyik leggyorsabb módja az ügyfelek elégedettségének. Szerezze be az egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs csatornát, és érjen el több ügyfelet.

Lehet, hogy a hívás nem a legmodernebb kommunikációs módszer, de mindenképpen itt maradnak. Ezek a kommunikáció egyik leggyorsabb módja, és nagyban megkönnyítik az ügyfelek elégedettségének növelését.

  • Használjon népszerű ügyfélkommunikációs csatornát
  • Érjen el több ügyfelet és oldjon meg több problémát
Chart

Az összes ügyfél 50%-a

telefonál

Előfordulhat, hogy ügyfélkörének fele arra vár, hogy e-mailek küldése helyett felhívja Önt. Már néhány telefonvonal is javíthatja az ügyfelek elégedettségét.

Minőségi szolgáltatás

Minőségi ügyfélszolgálat biztosítása

Sokkal könnyebb megérteni és megoldani a problémákat telefonon keresztül. A hívások segítségével más szinten kezelheti az ügyfeleket, miközben elkerülheti a hosszadalmas e-mailes beszélgetéseket. Használhat videohívásokat is.

  • Az időérzékeny problémákat személyesen oldja meg
  • Adjon hozzá videohívásokat, és hívja az ügyfeleket szemtől szembe
Chart

70 %

Átlagos megoldási arány

A kutatások azt mutatják, hogy a hívások az egyik legmegbízhatóbb csatorna a problémák megoldására. Frissítse eszközkészletét az időérzékeny problémákhoz vagy a fontos ügyfelekkel folytatott hívásokhoz.

Takarítson meg többet a call center szoftveren

A hívásfunkcióknak nem kell csődbe menniük, egyszerűen használja számológépünket, és megtudja, mennyit takaríthat meg a LiveAgent segítségével.

Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Több mint 60 VoIP szolgáltató integráció
a LiveAgenttel

Integráljon, automatizáljon, újítson

LiveAgent VoIP providers

Beszámolók

Szerezze be a LiveAgentet, és csatlakozzon 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Foglaljon le egy demót

requestDemo
Mit fog megtanulni a demó során
  • Hogyan érheti el üzleti céljait a LiveAgent segítségével – akár az ügyfelek elégedettségének javításáról, akár több értékesítésről van szó.
  • Hogyan működik a LiveAgent. Bemutatjuk a terméket, hogy képet kapjon arról, hogyan működik a szoftverünkkel.
  • Válaszok az árakkal, a szolgáltatással, az integrációkkal és a funkciókkal kapcsolatos kérdésekre.
 

“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Sales manager

Kapcsolódó cikkek ehhezCall center szoftver
A LiveAgent segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálati műveletek egyszerűsítésében és automatizálásában, integrálva különböző kommunikációs csatornákat. Ez lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikáció egy központosított helyen történő kezelését, megkönnyítve a támogatási kérések kezelését és megválaszolását.

LiveAgent | Quick Help Desk Szoftver áttekintése

A LiveAgent segíti a vállalkozásokat az ügyfélszolgálati műveletek egyszerűsítésében és automatizálásában, integrálva különböző kommunikációs csatornákat. Ez lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikáció egy központosított helyen történő kezelését, megkönnyítve a támogatási kérések kezelését és megválaszolását.

A liveagent integrál minden fent említett támogatói csatornát egyetlen alkalmazásba. A liveagent egy többcsatornás segédpult, így integrál minden fent említett támogatói csatornát.

Támogatói csatorna

LiveAgent-ként a támogatási jegyrendszer egyszerű és hatékony kommunikációt biztosít ügyfelek és vállalkozások között. Az égi média segítségével javítható a vállalat hírneve és vonzható potenciális ügyfelek. Az élő chat hatékony és költséghatékony módszer a vállalkozások számára az ügyfelekkel való azonnali kommunikációra. A Támogatói csatorna nélkülözhetetlen az ügyfélszolgálatban és az üzleti sikerben.

Szeretne többet megtudni a LiveAgentről? Kérjen ingyenes bemutatót, ha többet szeretne megtudni a LiveAgentről és arról, hogyan segítheti elő a sikert.

Foglaljon le egy demót

This text focuses on the importance of internal linking and SEO plugins for WordPress, emphasizing the benefits of automated solutions such as better user experience and personalized link equity distribution. It also discusses the use of LiveAgent, a free chat room solution for small businesses to improve customer service and increase sales. The Quality Unit LLC website offers support and the option to accept or reject cookies.

Próbálja ki a kész és teljesen testreszabható megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjainkat, amelyek biztosan növelik konverzióit és bevételeit.

Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok

Az e-kereskedelmi vállalkozások gyakran küldenek megrendelés visszaigazoló e-maileket, amelyek fontosak a vásárlók tájékoztatásában. A cikk bemutat néhány hatékony sablont és fontos információkat a visszaigazoló e-mailek erejéről.

A jó ügyfélszolgálat egy jó Ügyfélszolgálati Szoftvernél kezdődik. 15€/hó-tól kezdődő árak. Kezdje el a 14 Napos Ingyenes Próbaidőszakot. SaaS vagy on-Premise.

Díjakés tanúsítványok

SaaS kapcsolódó szervezet iparági díjakkal tüntették ki. Vezető helyet foglal el számos kategóriában, beleértve a help desk és élő chat szoftvereket.

Az ügyfél beszállási e-mail sablonjai a vásárolt termékek vagy szolgáltatások helyes használatához vezetik az ügyfeleket.

Ügyfél beszállási e-mail sablonok

Investing in personalized and targeted email marketing is essential for successful communication. Different email templates can be used to welcome new users, gather feedback, and provide valuable information about products or services. This is crucial for customer acquisition and building loyalty.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x