Dixa alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Dixa alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Cancel any time
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel a LiveAgentet – egy ügyfélszolgálati szoftvert, amely számos funkcióval rendelkezik, amely több kommunikációs csatornát és közösségi médiát is lefedhet. Maradjon kapcsolatban ügyfeleivel e-mail, élő chat, call center, ügyfélkapu, Viber, WhatsApp és közösségi média segítségével. Tudjon meg többet a LiveAgentről, vagy kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverziót, hogy élvezze az élményt.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Dixa vs LiveAgent összehasonlítás

Features Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség hitelkártyára.
Dixa
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Dixa jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Dixa élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A Dixa Call Centert kínál.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis-tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Dixa nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Dixa Facebook-integrációt kínál.
Twitter
Egy Twitter-integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Twitter-integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Instagram-integrációt.
Viber
Egy Viber-integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Dixa nem kínál Viber-integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp-integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp-üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A Dixa WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Dixa nem kínál tudástárat.
Ügyfélfórum
Egy online vitafórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Dixa nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Dixa automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API-funkciókat kínál.
A Dixa API-funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívások számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Dixa IVR funkciókat kínál.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Dixa nem kínál videohívásokat.
Korlátlan történelem
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Dixa korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A Dixa korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A Dixa korlátlan számú csevegőgombot kínál.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Dixa korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Dixa korlátlan hívásrögzítést kínál.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Dixa korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Kezelje az ügyfelekkel való interakciót több csatornán keresztül

A kivételes ügyfélszolgálatnak több olyan helyről kell érkeznie, amelyek kényelmesek az ügyfelek számára. Szerencsére egy jegykezelő rendszerből minőségi ügyfélszolgálatot tud kezelni. Kezelje az e-mailes jegykezelést és a hívásokat, állítson be élő csevegési widgetet, és csatlakoztassa a Facebookot, Twittert, Instagramot, WhatsAppot és a Vibert. Minden egy fedél alatt van, ahogy kell, így ügynökei több segítség nyújtására összpontosíthatnak anélkül, hogy az alkalmazások között váltanának. 

Egy dedikált ügyfélszolgálati eszköz, amely mindent kezel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Biztosítsa a felhasználók elégedettségét több közösségi médián keresztül

A közösségi média egyre jobb és gyorsabb ügyfélszolgálati eszköz a támogató ügynökök számára. Ezért van a Facebook és a Facebook Messenger integrációja beépítve a LiveAgentbe, így egyszerűen csatlakoztathatja fiókját. Ugyanez vonatkozik a Twitterre és az Instagramra is. Lépjen közösségi oldalra egy felhasználóbarát jegykezelő rendszeren keresztül, kezelje bejegyzéseit, válaszoljon a megjegyzésekre, és egyszerűen tegyen többet egy helyről.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

A közösségi média jegyeinek kezelése egyetlen felületen

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Valós idejű csevegés intuitív funkciókkal

Gyorsabban oldja meg az ügyfelek problémáit a megfelelő ügyfélszolgálati megoldással. Lenyűgöző vásárlói visszajelzéseket kaphat a piac leggyorsabb élő csevegő moduljának köszönhetően. Az élő chat az egyik legjobb ügyfélszolgálati eszköz, és a LiveAgent kulcsfontosságú funkciókkal támogatja a zökkenőmentes élmény érdekében. Tekintse meg az élő csevegési funkciók teljes listáját és nézze meg, mi teszi ezt nagyszerűvé az ügyfelek elégedettsége szempontjából.

Kezelje gyorsabban az ügyfelek kérdéseit élő csevegésünkkel

Kapjon csodálatos ügyfélszolgálatot támogató csapatunktól

Az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket a hét minden napján, 24 órában kezeljük, hogy bármikor, mindenkinek segíthessünk. Hívjon minket, csevegjen velünk vagy küldjön e-mailt , ha segítségre van szüksége egy probléma megoldásához, vagy ha valami újat szeretne megtudni a LiveAgentről. Felkeresheti támogatási portálunkat is, amely tele van ügyfélszolgálati megoldásunkkal kapcsolatos hasznos cikkekkel. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll a LiveAgent kipróbálására?

Tekintse meg a bemutató videót, hogy megtudja, mire képes még a LiveAgent, vagy kezdje el ingyenes 14 napos próbaverziónkat, hogy saját maga is megtapasztalhassa. Megtekintheti megfizethető árazási csomagjainkat is, amelyek a legtöbb méretű és iparági vállalkozás számára megfelelőek. Csatlakozzon még ma a LiveAgenthez, és javítsa az ügynöki termelékenységet help desk megoldásunkkal. 

Hasonlítson össze minket másokkal

    Kapcsolódó cikkek ehhezDixa alternatíva
    Több, a webhelyét látogató embert változtasson fizető ügyfelekké a LiveAgent e-kereskedelmi képességeivel. Élő chat modulunk egyszerűen használható és eredményeket hoz.

    E-kereskedelem

    Rólunk, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények, és más hasznos információk találhatók a LiveAgent weboldalán.

    LiveAgent alkalmazás chat-eszköz és kommunikációs platform, amely lehetővé teszi az ügyfelekkel való online kommunikációt és belső kommunikációt a cég részlegei között. Az alkalmazás nyomon követi az ügyfélkommunikációt és a sales csapat hatékonyságát. Emellett tudásbázist biztosít a kollégáknak, és demót is nyújt az ügyfélszolgálat javítása érdekében.

    A LiveAgent sikertörténete: Sli.do

    LiveAgent alkalmazás chat-eszköz és kommunikációs platform, amely lehetővé teszi az ügyfelekkel való online kommunikációt és belső kommunikációt a cég részlegei között. Az alkalmazás nyomon követi az ügyfélkommunikációt és a sales csapat hatékonyságát. Emellett tudásbázist biztosít a kollégáknak, és demót is nyújt az ügyfélszolgálat javítása érdekében.

    Tudja meg egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver előnyeit és tervezzen meg egy ingyenes online LiveAgent Ügyfélszolgálati Szoftver demót ma.

    Foglaljon demót!

    Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.

    Szeretne többet megtudni a LiveAgentről? Kérjen ingyenes bemutatót, ha többet szeretne megtudni a LiveAgentről és arról, hogyan segítheti elő a sikert.

    Foglaljon le egy demót

    This text focuses on the importance of internal linking and SEO plugins for WordPress, emphasizing the benefits of automated solutions such as better user experience and personalized link equity distribution. It also discusses the use of LiveAgent, a free chat room solution for small businesses to improve customer service and increase sales. The Quality Unit LLC website offers support and the option to accept or reject cookies.

    A feltételek alapján több feladatot végrehajthat közvetlenül a LiveAgentben szabályok végrehajtásával, vagy harmadik féltől származó alkalmazásokban az API-n keresztül.

    Cél

    LiveAgent egy olyan alkalmazás, amely segíti az ügyfélszolgálati feladatokat, mint például a híváselosztás és ügyféljegy áthelyezése. Integrálni tudja az emailt, közösségi média és telefon kommunikációs csatornákat, és kiváló riport és szolgáltatásokat kínál, növelve a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára a jobb, gyorsabb és pontosabb támogatást nyújtást. Az ügyfél elégedettsége, az FCR és a lemorzsolódás javítása fontos az üzleti siker szempontjából.

    Az ügynöki szerep a help desk szoftver fontos része. Az ügynökök foglalkoznak az ügyfelekkel és támogatást nyújtanak. Remek kommunikációs képességekkel kell rendelkezniük.

    Ügynök

    A LiveAgent célja hatékony és szórakoztató ügyfélszolgálati élményt biztosítani, amelynek része az ügynökök motiválása játékosítás segítségével. Fontos a visszajelzések és a nemzetközi vásárlók lokalizálása a márka javítása érdekében, valamint az ügyfélszolgálati készségek és az SLA jelentések rendszeres figyelemmel kísérése. Az ügyfélértékelések gyűjtése és a szakemberek egyszerű magyarázatai szintén fontosak az elégedett ügyfelek érdekében. A LiveAgent weboldala további segítséget nyújt.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x