Drift alternatívát keres?

Ismerje meg, miért a LiveAgent a legjobb Drift alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Alternatív módot keres arra, hogy kommunikáljon ügyfeleivel, meggyőzze őket a termék megvásárlásáról, és támogatást nyújtson nekik?

A LiveAgent a megfelelő válasz cége számára. Támogatás nyújtása e-mailben, villámgyors élő chaten, közösségi médián, call centeren vagy tudásbázison keresztül. A LiveAgent több mint 175 funkcióval, több mint 40 integrációval és egy interfésszel rendelkezik, amely segít a munkafolyamat növelésében. Olvasson tovább, tudjon meg többet!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Az ügyfélszolgálat a kapcsolatokról szól.
Szolgálja ki ügyfeleit a LiveAgenttel.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Drift vs LiveAgent

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
Drift
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Drift nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Drift élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A Drift nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Drift önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Drift Facebook integrációt kínál.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Drift nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Drift Instagram integrációt kínál.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Drift nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp és az ügyfélszolgálati integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A Drift WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Drift nem kínál tudástárat.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Drift nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Drift automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Drift API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Drift nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Drift nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Drift nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A Drift nem kínál korlátlan számú webhelyet.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A Drift korlátlan számú csevegőgombot kínál.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Drift korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Drift nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Drift nem kínál korlátlan, 24 órás támogatást.
Person deciding between two solutions

Erős Drift alternatíva

Adjon más megoldást ügyfélszolgálatának, és biztosítson ügyfelei számára több lehetőséget az Ön és köztük lévő kommunikáció terén.

Ráadásul egy csomagban mindent megkap, amire szüksége van. Külön eszközökért nem kell fizetni. Csomagjainkkal pontosan azokat választhatja ki, amelyekre szüksége van, és teljes mértékben kihasználhatja azokat.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Az élő chat elengedhetetlen eszköz az ügyfélszolgálat nyújtásához. Mivel az azonnali kommunikációról van szó, a sebességnek elsődleges prioritásnak kell lennie.

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő csevegési widgettel a piacon, 2,5 másodperces csevegési sebességgel. Ennél gyorsabban nem kap semmit. Ne hagyja az oldal megtekintőit várakoztatni, és ne tegye őket fizető ügyfelekké.

The fastest live chat on the market

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Funkciókban gazdag

Több mint 175 funkció, amelyek megkönnyítik és élvezetesebbé teszik a munkafolyamatot.

Megfizethető árak

A LiveAgent méltányos áron. van. Válasszon egyet három fizetős csomagunk közül, vagy válasszon külön funkciókat a help desk testreszabásához.

Növekvő produktivitás

Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.

Do more customer support for less money

Minden egy csomagban

Nem kell külön megvásárolni az e-mailt, az élő csevegést vagy bármely más funkciót. Mindent beszerezhetsz egy csomagban, szuper áron. Válasszon egyet a LiveAgent három fizetős csomagja közül, amelyek tele vannak eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal, hogy megkönnyítsék a munkafolyamatot.

Ha igazán szeretné, külön funkciókat is vásárolhat, hogy valami pluszt adjon a csomaghoz, és jobb támogatást nyújtson.

Készen áll a váltásra?

Biztosítsa alkalmazottainak a végső megoldást a támogatás nyújtására.

A LiveAgent 2020-ban a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt help desk szoftver KKV-k számára. Maradjon közelebb ügyfeleihez, és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Ready to switch to LiveAgent

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Tekintse meg, miért váltottak a vállalatok a LiveAgentre

Szeretne összehasonlítani minket más élő chat szoftverekkel?

Érdekli, hogyan teljesítünk a többi népszerű élő chat megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezDrift alternatíva
    A jegy űrlap olyasmi, amit a Liveagentnél kapcsolatfelvételi űrlapnak hívunk. Beágyazott vagy felugró widgetként használható.

    Jegy űrlap

    A LiveAgent kapcsolatfelvételi űrlapot kínál ügyfelek számára és beágyazható vagy felugró widgetként is elérhető. További információkért ügyfelünknek több információt kell megadni. A LiveAgent helpdesk szoftvere lehetővé teszi az ügyfelek és az ügyintézők számára a jegy mezők használatát a problémák kezelése során. Több szűrési lehetőség is rendelkezésre áll. Érdemes kipróbálni a LiveAgent szoftvert, amely sokbiztonságot és hatékonyságot jelenthet az ügyfélszolgálat számára.

    Tudja meg egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver előnyeit és tervezzen meg egy ingyenes online LiveAgent Ügyfélszolgálati Szoftver demót ma.

    Foglaljon demót!

    Az ügyfélszolgálati LiveAgent lehetőségeit bemutató demó elérhető. Az ügyfélszolgálati szoftvernek számos funkciója van, és könnyen integrálható más rendszerekkel. A LiveAgent magas értékelésű, és támogatást is nyújt. Lehetőség van ingyenes próbaverzió indítására. A vállalat blogot és webináriumokat is biztosít a felhasználók számára. Sales elérhetőségek is megtalálhatók a weboldalon.

    A kiemelkedő építkezések és szerkezetek mellett építhet egy lojális ügyfélbázist. Tanulja meg hogyan használja a LiveAgent erejét.

    Ügyfélszolgálati szoftver ingatlan iparhoz

    A többcsatornás ügyfélszolgálati szoftver segíthet a vállalatnak növelni az értékét és piaci jelenlétét az elégedett ügyfelek által. Az élő chattel lehetővé teszi a megfelelő információk időben történő biztosítását a jövőbeli tulajdonosok számára, ami javíthatja a piaci penetrációt és boldogabb vásárlókat eredményezhet. Tudjon meg többet az elégedett ügyfélérték növeléséről és az élő chattel előnyeiről.

    Különböző egészségügyi intézmények a LiveAgent-re esküdnek, mikor az ügyfélszolgálatról van szó. Próbáld ki és meglátod, hogy miért.

    Helpdesk szoftver a fitness ipar számára

    A LiveAgent összegyűjti a vásárlói interakciókat, miáltal egyszerűbb az ügyfélszolgáltatás feladatokat kezelni. A cég magas ügyfélélményt kínál, ami lehetővé teszi a más fontos üzleti feladatokra való koncentrációt. A LiveAgent demója ingyenesen kipróbálható. A cég többféle szolgáltatást is kínál, mint például: VoIP telefonok, önkiszolgáló szoftverek, inbound call center szoftverek, panaszkezelés és ügyfélportál szoftverek, valamint e-mail kezelő szoftverek. A cég partnerei között megtalálhatók VoIP szolgáltatók is. A LiveAgent-ról további információk olvashatók a blogján.

    A LiveAgent fejlett beépített funkciókat kínál, amelyek segítségével gyorsan és hatékonyan kezelheti az ügyfélkéréseket egy megosztott postafiókból.

    A legjobb megosztott postafiók a városban

    "A LiveAgent szolgáltatás segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon. A megosztott postaláda javíthatja a vásárlói elégedettséget és a konverziót."

    A magyar LiveAgent contact center szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkommunikációs csatorna egyszerűsítését egyetlen egységes postaládába.

    Contact Center Szoftver

    A LiveAgent szoftver jelentőségét hangsúlyozza az ügyfélszolgálatban, beleértve a kiejtést, kapcsolatfelvételi űrlapot, támogatási jegyrendszert és élő csevegést. Az alkalmazás számos funkciót kínál, beleértve a hang- és videohívásokat, valamint a testreszabott tartalmakat a fogyasztók számára.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x