Élő chat szoftver

Emelje az ügyfelek elkötelezettségét a következő szintre a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo

Hello, János vagyok, miben segíthetek?

Szeretném ellenőrizni a rendelésem állapotát.

Nem probléma, kérjük, adja meg rendelési azonosítóját.

Rendelési azonosítóm: GQ34566

Élő chat szoftver az azonnali kapcsolatokhoz

Kiváló ügyfélélményt biztosít a LiveAgent élő chat platformjával. Hozzáférhet egy gyors élő csevegési widgethez és a fejlett funkciókhoz, amelyek minden ügyfélkapcsolatot gyerekjátékká tesznek. Változtassa a webhely látogatóit ügyfelekké, és valós idejű támogatással oldja meg az ügyfelek kérdéseit. Javítsa az ügyfelek elkötelezettségét egyetlen csevegőalkalmazással. Takarítson meg időt, és összpontosítson a fontos dolgokra a LiveAgent ügyfélszolgálati platformmal.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
LiveAgent chat capabilities - mockup

Csevegési lehetőségek

Milyen élő csevegési szoftvert kínál a
LiveAgent?

A LiveAgent egy korszerű csevegőeszközt kínál. Prémium funkciókkal rendelkezik, amelyek segítségével az ügyfélszolgálati csapatok nagyszerű csevegési élményt nyújtanak. A legfontosabb funkciók közé tartozik az intelligens chat továbbítás, a proaktív csevegési meghívók, a látogatók követése és még sok más. A LiveAgent többnyelvű csevegőmodulja az egyik leggyorsabb a piacon.

A chat támogató szoftver előnyei

  • Megbízható és gyors csevegés számos funkcióval
  • Hozzáférés korlátlan csevegési előzményekhez és jegyelőzményekhez
  • Chat elemzési lehetőségek és nyomkövetési funkciók
  • Proaktív csevegési meghívók egyedi tervezési lehetőségekkel

Erősítse meg támogatási csapatát a megfelelő élő csevegő szoftverrel

Élő csevegésünk a jegykezelés része, amely számos előnnyel jár. Hibrid beszélgetést folytathat egy ügyféllel ugyanazon a jegyen, és az összes beszélgetést elképesztő termelékenységi funkciókkal kezelheti. Vessen egy pillantást a működésére, és nézze meg, milyen egyszerű a használata.

Növelje az ügynök termelékenységét:

  • Hatékony élő chat jegykezelés és univerzális postafiók
  • Fejlett termelékenységi funkciók
  • Több tucat hasznos integráció
LiveAgent support team view - mockup

Bárki által könnyen megvalósítható és használható

A LiveAgent élő csevegés tökéletes volt ahhoz, hogy bárki által könnyen megvalósítható és használható legyen bármilyen típusú webhelyen. Vessen egy pillantást arra, hogy milyen egyszerű elkezdeni saját élő csevegési widgetjét.

Automatikus üzenetek

Szeretné, ha ügyfelei jobban kapcsolatba lépnének Önnel? Próbálja ki proaktív chat meghívóinkat. Ezzel az egyszerű, de hatékony funkcióval pillanatok alatt beszélgetést kezdeményezhet. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a tervet és megvalósítja azt.

  • Hívja meg az ügyfeleket csevegésre automatikus üzenetekkel
  • Tegye a webhely látogatóit ügyfelekké a chat segítségével

További információk a proaktív csevegési meghívókról

LiveAgent's proactive chat invitations feature
Website monitoring chat overview - LiveAgent mockup

Látogatókövetés

Tudja meg, hány ügyfél böngészi webhelyét webhelyfigyelő szolgáltatásunknak köszönhetően. Valós időben láthatja az összes online látogatót, aktív ügynököt és minden csevegést.

  • Kövesse nyomon a webhely összes látogatóját és a folyamatban lévő csevegéseket
  • Határozza meg kedvenc oldalait, és lépjen kapcsolatba a látogatókkal

További információk a webhely látogatóinak követéséről

Üzenet-bepillantások

A valós idejű gépelési nézet ideális funkció a válaszadási sebesség növelésére. Megmutathatja, mit írnak az online látogatók a chat widgetbe, még azelőtt, hogy megnyomnák a küldést. Felhasználhatja az időt a válaszok előkészítésére és még sok másra.

  • Tekintse meg az ügyfelek üzeneteit, mielőtt elküldené őket
  • Gyorsabban készítse el válaszait, és csökkentse a megoldási időt
Real-time typing feature in LiveAgent
LiveAgent multilangual chat widget - mockup

Nyelvi lehetőségek

Szeretné használni az élő csevegést több nyelvi változatban? Nem probléma, a LiveAgent több mint 40 nyelvet támogat, így bármikor személyre szabhatja élő csevegési widgetjének nyelvét a webhelyéhez.

  • Válasszon több mint 40 nyelvi lehetőség közül a csevegőablakokhoz
  • Hozzon létre csevegőmodulokat különböző nyelveken különböző célokra

További információk a többnyelvű csevegőmodulról

Az élő chat szoftver előnyei
és hogyan kezdje el

00:00/05:51

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Rugalmas chat

Integrálja könnyedén chat funkciónkat

Tekintse meg oktatóvideónkat, és nézze meg a LiveAgent élő chat működését. Mindent megmutatunk, kezdve a csevegési widget testreszabásával, és megmutatjuk, hogyan állíthat be mindent saját ízlése szerint. Megtanulja, hogyan helyezze el a widgetet a webhelyén, és hogyan használja azt. Gyerünk, próbálja ki.

Hogyan segíthet az élő chat szoftver a webhelyén
vállalkozásának?

Vessen egy pillantást ezekre az érdekes statisztikákra, amelyek feltárhatják a LiveAgent élő csevegés valódi erejét és előnyeit.

Takarítson meg többet

Az élő csevegés a gyorsabb válaszoknak köszönhetően csökkentheti a támogatás költségeit. Töltsön kevesebb időt a válaszok várásával, és sokkal többet kezeljen, mint egy ügyfélbeszélgetést egy adott időpontban. Növelje válaszadási sebességét, és kezdje el a mentést.

  • Takarítson meg havi költségeket az ügynök számára a megfelelő árazási tervvel
  • Több ügyfelet kezelhet egy gyorsabb csevegőablak segítségével
Chart

1730%

Költségcsökkenés

Az élő chat kommunikációs platformként való használata olcsóbb, mint a hívások, és gyorsabb, mint az e-mailek. Tapasztalja meg a költségek csökkenését a LiveAgent segítségével.

Keressen többet

Az élő csevegés a webhelyén ideális eszköz az ügyfelek döntéshozatali folyamatainak befolyásolására. Segítsen nekik kiválasztani a megfelelő termékeket vagy szolgáltatásokat, és több webhelylátogatót alakítson fizető vásárlóvá.

  • Erősítse meg értékesítési csapatát online chateléssel, és növelje az eladásokat
  • Segítsen az ügyfeleknek a vásárlási döntésekben, és adjon azonnali válaszokat
Chart

20%-os

konverziós arány növekedés

Növelje konverziós arányát, és keressen többet egy jó csevegési stratégia használatával. Csevegőalkalmazásunk segítségével a látogatókat ügyfelekké alakíthatja, és növelheti a ROI-t.

Az ügyfelek elégedettsége

A gyorsabb támogatás boldogabb és hűségesebb ügyfeleket jelent. Az élő csevegés segíthet megszüntetni az ügyfélszolgálat frusztrációját. Maradjon elérhető, és segítse márkáját megbízható versenyzővé válni a piacon.

  • Növelje a vásárlók általános elégedettségét
  • Csökkentse a kosárelhagyást, és tegye a látogatókat vásárlókká
Chart

73%-kal

magasabb elégedettségi arány

Biztosítson személyre szabott beszélgetéseket ügyfelei számára. Teljes funkcionalitású élő csevegőszoftverünk segíthet az ügyfelek elégedettségében és a nagyszerű ügynöki élményben.

Takarítson meg többet élő csevegési szolgáltatáson

Nem kell tönkretennie a költségvetését az élő csevegéshez, a LiveAgent mindenki számára megfizethető. Vessen egy pillantást árkalkulátorunkra, és nézze meg, mennyit takaríthat meg a LiveAgent segítségével.

Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Hitelkártya nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Beszámolók

Szerezze be a LiveAgent
élő chat szoftvert, és csatlakozzon 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Foglaljon le egy demót

requestDemo
Mit fog megtanulni a demó során
  • Hogyan érheti el üzleti céljait a LiveAgent segítségével – akár az ügyfelek elégedettségének javításáról, akár több értékesítésről van szó.
  • Hogyan működik a LiveAgent. Bemutatjuk a terméket, hogy képet kapjon arról, hogyan működik a szoftverünkkel.
  • Válaszok az árakkal, a szolgáltatással, az integrációkkal és a funkciókkal kapcsolatos kérdésekre.
 

“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Sales manager

Kapcsolódó cikkek ehhezÉlő chat szoftver
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Amit lát, azt kapja (WYSIWYG) szerkesztővel testreszabhatja cikkei dizájnját és megjelenítheti a tartalmat a kívánt módon.

WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x