Tekintse meg a LiveAgentet az ügyfélszolgálati csapat fő megoldásának, ha alternatív ügyfélszolgálati platformokat keres. A LiveAgent minden eszközt kínál az ügyfelek problémáinak megoldásához és az ügyfelekkel való jobb kapcsolatok kialakításához.
Több mint 125 robusztus funkciót, nagyszerű eszközöket, és számtalan integrációt kínálunk, amelyek segítségével gyorsan és egyszerűen megoldhatja az ügyfélszolgálati jegyeket. Használja ki az e-mailes jegyértékesítést, élő csevegést, call centert, közösségi média szolgáltatásokat, vagy a tudástárat, hogy simább élményt teremtsen szoftverünkkel, és a legtöbbet használja ki egyetlen platformból.
Érdekes eddig? Folytassa tovább az olvasást, hogy megtudja a LiveAgent összes előnyeit, vagy kezdje el a 14 napos ingyenes próbaidőszakot. Nincs szükség hitelkártya adatokra, és nincsenek kötöttségek.
A LiveAgent egy teljes körű megoldás, amely készen áll az ügyféltámogatási folyamat leküzdésére, különféle termelékenységi eszközökkel. Funkcióink széles skálája segít gyorsabban megoldani az ügyfelek jegyeit, miközben kiküszöböli az ismétlődő feladatokat, és növeli ügynökei termelékenységét.
A jegykezelő rendszer minden ügyfélbeszélgetést, például e-mailt, ügyfélszolgálati jegyekké alakít amelyeket az ügyfélszolgálati munkatársak meg tudnak oldani. Ha élő csevegési widgetet helyez el a webhelyén, az ügyfelekkel folytatott zökkenőmentes beszélgetésekkel kifizetődő lehet.
Mutasson meg a világnak egy nagyszerű ügyfélszolgálati élményt a közösségi médián, például a Facebookon, Twitteren, vagy az Instagramon. Javítsa az ügyfélkapcsolatok kezelését a LiveAgent call center segítségével, vagy hozzon létre ügyfélportálokat, amelyeket tudásbázisnak is neveznek.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb önkiszolgáló támogatási alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá. | Versenyző |
---|---|---|
Összesített értékelés Általános szoftverértékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóktól. | 4.7 Összességében 4,7 pontot kapott az 5-ből a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.5 Összességében 4,5/5 pontot kapott a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. |
Egyszerű használat Könnyű használhatósági értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.6 Értékelés: 4,6/5 a Capterra ellenőrzött felhasználók általi egyszerű használatról. | 4.5 Értékelés: 4,5/5 a Capterra ellenőrzött felhasználók általi egyszerű használatról. |
Ügyfélszolgálat Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.7 Értékelés: 4,7/5 a Capterra ellenőrzött felhasználók által az ügyfélszolgálatra. | 4.6 Értékelés: 4,6/5 a Capterra ellenőrzött felhasználók által az ügyfélszolgálatra. |
Ár-érték arány Ár-érték arány értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.7 Értékelés: 4,7/5 a termék értékének és árának viszonylatában a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. | 4.4 Értékelés: 4,4/5 a termék értékének és árának viszonylatában a Capterra ellenőrzött felhasználóitól. |
Ár Software price in USD per agent per month. | $9/hó/ügynök Ár USD-ben, ügynökönként havonta. | $19/hó/ügynök Ár USD-ben, ügynökönként havonta. |
Figyelmeztetések / eszkalációk Riasztások és eszkalációk a jegyekhez és SLA-khoz prioritás és előre meghatározott feltételek alapján. | Riasztásokat és eszkalációkat kínál. | Riasztásokat és eszkalációkat kínál. |
Automatizált továbbítás Automatikus jegytovábbítás meghatározott részlegekhez és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján. | Automatikus továbbítást kínál. | Automatikus továbbítást kínál. |
Call center kezelése Központi irányítópult hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez. | Call center kezelést kínál. | Call center kezelést kínál. |
Sorkezelés A hívási sorok kezelésére szolgáló rendszer. | Sorkezelést kínál. | Sorkezelést kínál. |
E-mail kezelés Lehetőség a jegykezelő szoftver összekapcsolására több e-mail címmel, hogy közvetlenül a szoftverből fogadhasson, válaszoljon és írjon e-maileket. | E-mail kezelést kínál. | E-mail kezelést kínál. |
Teljesítmény adatok Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Tekintse meg, mennyi ideig böngészik az Ön webhelyét, vagy melyik webhelyen tartózkodnak. | Teljesítménymutatókat kínál. | Teljesítménymutatókat kínál. |
Tudástár menedzsment Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára átfogó tudástárak létrehozását és kezelését. | Tudásbázis kezelést kínál. | Tudásbázis kezelést kínál. |
Többcsatornás kommunikáció Többféle kommunikációs vonallal csatlakozik (például e-mail, élő csevegés, call center vagy közösségi média), hogy racionalizálja az összes üzenetet, és lehetővé tegye a felhasználók számára, hogy válaszoljanak rájuk a jegykezelő szoftverből. | Többcsatornás kommunikációt kínál. | Többcsatornás kommunikációt kínál. |
Valós idejű chat Natív élő csevegőmodul, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival. | Valós idejű csevegést kínál. | Valós idejű csevegést kínál. |
Jelentéskészítés/Analitika Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy teljesítményjelentéseket készítsenek. | Jelentést/elemzést kínál. | Nem kínál jelentést/elemzést. |
Önkiszolgáló portál Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz. | Önkiszolgáló portált kínál. | Önkiszolgáló portált kínál. |
Szolgáltatási szint megállapodás (SLA) kezelése Egy szolgáltatás, amely lehetővé teszi az SLA naplók, az SLA megfelelőség és egyebek kezelését és figyelését. | Szolgáltatási szint megállapodás (SLA) kezelést kínál. | Szolgáltatási szint megállapodás (SLA) kezelést kínál. |
Közösségi média integráció Integráció olyan népszerű közösségi hálózatokkal, mint a Facebook. | Közösségi média integrációt kínál. | Közösségi média integrációt kínál. |
Jegykezelés Kezelje a jegyeket jegyátváltással, jegyegyesítéssel, felosztással, spamként való megjelöléssel, szundival és sok mással. | Jegykezelést kínál. | Jegykezelést kínál. |
Munkafolyamat-kezelés Az ügyfélszolgálati folyamatok felgyorsítása érdekében megvalósítható automatizálási szabályok. | Munkafolyamat-kezelést kínál. | Munkafolyamat-kezelést kínál. |
Az ügyfelektől érkező kéréseket nem csak e-mailben kell kezelnie. A LiveAgent a piacon elérhető leggyorsabb élő csevegési widget segítségével megőrizheti ügynöki teljesítményét, és elősegítheti az ügyfélutakat a webhelyen.
Készüljön fel a gyorsabb válaszokra, és gyorsan oldja meg az ügyfelek kérdéseit. Az élő csevegőmodulok nemcsak hatékony ügyfélszolgálati eszközt jelentenek, hanem fizetős, elégedett ügyfelekké is alakíthatják a felhasználói közösséget.
A LiveAgent egyéb funkcióival, például a sablon válaszokkal, valós idejű gépelési nézettel, és a válaszok archívumával kombinálva elvégezheti a munkát a LiveAgent számos termelékenységi alkalmazásával és eszközével.
Funkcióink lehetővé teszik számos help desk tevékenység és feladatautomatizálás elvégzését, amelyek egyébként sokkal meghosszabbítanák a válaszadási időt. Szüntesse meg az ismétlődő feladatokat, és válaszoljon a gyakori kérdésekre a sablon üzenetekkel.
Ha van szabad ideje, nyugodtan segítsen kollégáinak nehéz feladatokban a megosztott többcsatornás postafiókjában. Javítsa munkafolyamatát hatékony munkafolyamat-automatizálási szabályokkal, címkékkel, és belső megjegyzésekkel az ügyfélszolgálati jegyekben. Ügyeljen arra, hogy gyűjtse az ügyfelek visszajelzéseit, hogy továbbra is jó munkát végezzen.
Bővítse ügyfélkapcsolatait a közösségi média csatornáin, és csatlakoztasson más szoftvereket és harmadik féltől származó eszközöket a LiveAgent zökkenőmentes integrációjához. Fedezze fel a LiveAgent funkcióit és eszközkészletét, és derítse ki, miért népszerű választás a cégek számára szerte a világon.
Csak ügyfélszolgálati jegyeket szeretne, vagy több csatornát szeretne az ügyfelekkel való kommunikációhoz?
A LiveAgent lehet ügyfélszolgálati szoftver vagy együttműködési szoftver, amely megfelel az ügyfélszolgálati csapat stílusának és céljának.
Gmail postaládájából dolgozik? Csatlakoztassa a meglévő e-mail címeket a LiveAgent csapat beérkezett üzeneteihez, és gondoskodjon az ügyfélszolgálati e-mailekről.
A LiveAgent megosztott postafiókja a végső e-mail kliensként szolgálhat. Használjon e-mail sablonokat, állítson be hozzárendelési szabályokat, és hagyjon feljegyzéseket az ügynököknek, hogy ügyfelek millióit szolgálja ki hatékonyan.
Hozzáférhet az élő csevegéshez, hogy leegyszerűsítse az ügynökök kommunikációs folyamatát. Az élő csevegés ideális választás azoknak az ügyfeleknek is, akik gyors választ szeretnének kapni kérdéseikre.
Helyezzen el egy gombot a webhelyén, és növelje az ügyfelek elégedettségét a chattel. Valós idejű értesítéseket kaphat, és nyomon követheti, hogy hányan böngészik az interneten.
Kiváló ügyfélszolgálati élményt nyújthat saját call centerével. A telefonhívások a jegykezelő rendszer részét képezik, így nyomon követheti az ügyfelek kéréseit.
A LiveAgent rögzíti az összes ügyfélbeszélgetést, beleértve a telefonhívásokat is. Hozzon létre egyéni IVR-fákat, és irányítsa a hívásokat a megfelelő ügyfélszolgálati ügynökökhöz.
Az egyik új népszerű ügyfélkommunikációs csatorna a közösségi média. A Facebook, a Twitter és az Instagram azért van, hogy javítsa helpdeskjét.
A vállalkozások a közösségi média csatornáit használják fel jobb ügyfélélmény megjelenítésére, vásárlói hűség megszerzésére és egyéb ügyfélszolgálati tevékenységekre.
A help desk platformok önkiszolgáló portálokat használnak, amelyek tele vannak hasznos cikkekkel. A tudásbázis cikkek növelik az önkiszolgáló képességeket azok számára, akik választ akarnak találni.
A LiveAgent jól működik tudásbázis szoftverként. Adjon hozzá értékes tudásforrásokkal és válaszarchívumokkal teli tudásbáziscikkeket ügyfelei számára, hogy kihasználhassa az önkiszolgáló lehetőségek teljes előnyeit.
A LiveAgent felhasználói felülete tele van olyan funkciókkal, amelyek egyszerű folyamatokat és hatalmas feladatterheléseket kezelnek. A termelékenységet növelő alkalmazások egy szabványos helpdesk részét képezik.
Az ügyfélszolgálati jegykezelés könnyebbé válik a harmadik féltől származó eszközökkel való integrációval. A LiveAgent ezután többcsatornás együttműködési eszközzé válik különféle célokra.
A LiveAgent egy többcsatornás ügyfélszolgálati eszköz. Annak érdekében, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb szolgáltatási eszközt biztosítsuk, egy mobilalkalmazást is kínálunk, amellyel 24 órás személyes ügyfélszolgálatot tud nyújtani.
Ha az ügyfél-sikercsapat nem fér hozzá az asztali számítógéphez, akkor az Android és iOS felhasználók számára elérhető mobilalkalmazás előnyeit is igénybe veheti.
Ennek eredményeként vállalkozása gyorsan képes kezelni az összes ügyfélkérést, ami jobb elégedettségi értékelést eredményez az ügyfelekkel kapcsolatban.
A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Ha további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal e-mailben, közösségi oldalakon vagy hívjon minket.
A hét minden napján, 24 órában készen állunk, hogy segítsünk az ügyfélszolgálattal és a LiveAgenttel kapcsolatos kérdésekben. Próbálja ki a LiveAgentet még ma ingyenesen hitelkártya-információk és kötöttségek nélkül.
Ha további információra van szüksége, tekintse meg bemutató videónkat az eszközhasználat és a hatékony munkafolyamat példáival, hogy megtudja, mit kínál a LiveAgent.
Freshcaller alternatívát keres?
Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.
Collab alternatívára van szüksége?
Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.