A megfelelő Genesys alternatívát keresi?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Genesys alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent egy webalapú help desk megoldás, amely készen áll arra, hogy jobb élményt nyújtson ügyfelei számára. Emelje új szintre ügyfélszolgálatát több mint 175 funkcióval és testreszabható ügyfélszolgálati eszközökkel, például a leggyorsabb élő chat-modullal, megbízható jegyrendszerrel, telefonközpont-szolgáltatásokkal és a tudásbázissal

A LiveAgent emellett a Facebook, Twitter, és az Instagram közösségi média integrációját is biztosítja, hogy jobb felhasználói élményt nyújtson a közösségi médiában.

Javítsa ügyfélkezelését, és már mától segítse ügyfeleit a LiveAgent segítségével. Olvasson tovább, ha többet szeretne megtudni csevegő szoftverünkről, vagy elkezdheti az ingyenes 14 napos próbaverziót. Nincsenek kötöttségek, és nincs szükség hitelkártyaadatokra sem. 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Genesys vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
Genesys
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Genesys jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Genesys élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A Genesys Call Centert kínál.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Genesys önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Genesys Facebook integrációt kínál.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Genesys Twitter integrációt kínál.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Genesys nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Genesys nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp és az ügyfélszolgálati integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A Genesys WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Genesys tudástárat kínál.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Genesys nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Genesys automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Genesys API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Genesys IVR funkciókat kínál.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Genesys videohívásokat kínál.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Genesys korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan számú webhelyet.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A Genesys korlátlan számú csevegőgombot kínál.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Genesys korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Genesys nem kínál korlátlan, 24 órás támogatást.
LiveAgent proactive chat invitation

A leggyorsabb chat szoftver

Szeretné gyorsabban elküldeni üzeneteit, és több webhely látogatónak segíteni? Gyorsabban léphet kapcsolatba az ügyfelekkel a piac leggyorsabb élő csevegési widgetjének köszönhetően, amely mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik. 

Csevegőmodulunk olyan fejlett funkciókkal rendelkezik, amelyek minden vállalkozás számára megfelelő csevegési megoldássá teszik. Használja ki a proaktív csevegési meghívókat vagy a valós idejű gépelési nézetet és segítse gyorsabban ügyfeleit. 

A munkafolyamat megkönnyítése érdekében használja a látogatók megfigyelését az olyan információk nyomon követéséhez, mint az ügyfélelőzmények, a webhely hivatkozói vagy a földrajzi hely.

Fedezze fel a leggyorsabb élő chatet

Egységes ügynök munkaterület a megfelelő eszközkészlettel

Az ügyfelekkel való napi munka nehéz feladat lehet megfelelő eszközök nélkül. Az élő chat az egyik legnagyszerűbb és leghasznosabb eszköz, de mi a helyzet az ügyfelekkel, akik a kommunikáció más formáit részesítik előnyben?

Egységes ügynöki munkaterületünk megbízható jegyrendszerrel rendelkezik, amely egyetlen egységes postafiókba gyűjti az összes kommunikációt.

Csatlakoztassa e-mail fiókjait, a Facebookot, a Twittert, az Instagramot,, Vibert, WhatsAppot, hozzon létre egy telefonközpontot videocsevegési lehetőségekkel, és hozzon létre egy hasznos tartalommal teli a tudásbázist, hogy a legtöbbet hozza ki a LiveAgent által kínált többcsatornás kapcsolattartási lehetőségekből. 

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Minden szükséges eszköz egy fedél alatt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

A nagyszerű funkcióknak nem kell drágáknak lenniük

Javítsa az ügyfelek szegmentálását címkékkel, jegyzetekkel és kapcsolati csoportokkal miközben javítja az ügynökök termelékenységét és elkötelezettségét a díjakkal, jelvényekkel, és gamifikációs funkciókkal.

Küldjön tömeges e-maileket, készítsen e-mail sablonokat, vagy integráljon sok más olyan alkalmazást amelyeket naponta használ ügyfélkörének kielégítésére. Vegye figyelembe cége méretét, és válassza ki a megfelelő csomagot megfizethető áron. Nem kell csődbe mennie ahhoz, hogy a látogatókból elégedett ügyfelek váljanak.

A help desk szoftver megfizethető lehet, és a LiveAgent bizonyítja ezt. Menjen és tekintse meg az árakat. Válassza ki, hogy a LiveAgent tudástár szoftvert csevegési funkcióval, tökéletes telefonközpontot, vagy egyszerű jegykezelő rendszert kíván-e használni az e-mailes ügyfélszolgálathoz

Csatlakozzon a LiveAgentre váltó többi vállalathoz

Peter Komornik

A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo

Készen áll, hogy kipróbálja?

Ismerkedjen meg a LiveAgenttel és nézze meg, hogy megfelel-e vállalkozásának. Tesztelje élő csevegésünket, jegykezelésünket, tudásbázisunkat és egyéb képességeinket teljesen ingyen. Kattintson az alábbi gombra az ingyenes 14 napos próbaidőszak elindításához.

Nincs szükség bankkártya információra és nincsenek kötöttségek.
Megígérjük!

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Hasonlítson össze minket másokkal

    Kapcsolódó cikkek ehhezGenesys alternatíva
    A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

    Jira alternatívát keres?

    Három jó árú csomag közül választhat, melyek minden szükséges funkciót tartalmaznak. A LiveAgent-et előnyök miatt választották többen a ZenDesk-el szemben, mint az ár és ügyfélszolgálat.

    A Liveagent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. Hasznos eszközökkel, több csatorna lefedettséggel és több, mint 175 funkcióval, a liveagent a megfelelő választás vállalatának. A Liveagent chat widgetei a leggyorsabbak a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.

    Verloop alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, mint például az élő chat, a ticket kezelés és a VoIP telefonrendszer. Ez a szoftver segít az ügyfelekkel való hatékony interakciókban és az értékesítési folyamat kezelésében.

    Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

    Groove alternatívát keres?

    LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

    Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

    Collab alternatívára van szüksége?

    Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

    A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

    Front alternatívát keres?

    A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x