Gmail alternatívát keres?

Fedezze fel, miért az LiveAgent a legjobb Gmail alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a webmail-jéből?

Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Gmail az egyik legnépszerűbb és legszélesebb körben használt e-mail szolgáltatás. Mindannyian megszoktuk az ingyenes tárhelyet, a küldés visszavonása gombot, valamint az olyan további hasznos funkciókat, mint a szundi, a címkék vagy a mappák. Egészen messzemenően azt mondanánk, hogy a Gmail a tökéletes e-mail megoldás az egyének számára. Mindent érintetlen és rendezett állapotban tart.

Ha azonban a Gmail üzleti célú használatáról van szó – kifejezetten az ügyfélszolgálathoz – van néhány korlátozás. Sajnos a Gmail nem támogatja a többcsatornás integrációval rendelkező univerzális beérkező leveleket vagy a több ügynököt tartalmazó irányítópult áttekintését. Mindkettő alapvető jellemzője az ügyfélszolgálatnak. Ha Gmail alternatívát keres támogatási részlegének, a LiveAgent lehet a megfelelő megoldás az Ön számára.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Importálja e-mailjeit a LiveAgentbe, és élvezze a
többcsatornás ügyfélszolgálati megoldásunkat

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Erőteljes helpdesk funkciók

Ha Gmail alternatívát keres vállalkozása számára, fontolja meg a LiveAgentet. A LiveAgent több mint 179 helpdesk funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik. Használja ki hatékony analitikai és jelentési funkcióinkat, gamifikációs funkcióinkat vagy beépített tudásbázisunkat.

Hagyja, hogy a LiveAgent végezze el a nehézségeket, így Ön az ügyfelekkel való értelmes kapcsolatok kialakítására koncentrálhat.

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Implementáljon egy univerzális postafiókot vállalkozásában, és élvezze az alábbi előnyöket:

Megnövekedett vásárlói megelégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Kollégái hatékonysága növekszik

Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.

Kapcsolattartási pont

Ügyfélszolgálati csapata egy helyen tudja kezelni a több csatornáról érkező összes ügyfélkérést.

Az elégedett ügyfelek a legjobb ügyfelek

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legtöbb népszerű help desk megoldásból.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Használja ki az univerzális postafiók erejét

Az ideális ügyfélszolgálati szoftvernek átláthatónak és könnyen elérhetőnek kell lennie az osztályon dolgozó összes ügynök számára. Támogatnia kell a többcsatornás integrációt, és további ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kell nyújtania, mint például az automatizálás. A LiveAgent univerzális postafiókja éppen ezt teszi.

A LiveAgent univerzális postafiókja a jelenlegi e-mail postafiók intelligensebb változata. Lehetővé teszi üzenetek küldését és fogadását több csatornáról, például e-mailről, élő csevegésről, közösségi médiáról vagy akár hang- és videohívásokról. Kiküszöböli a fiókmegosztás és az eszközfigyelés szükségességét. Minden új jegy automatikusan megjelenik a LiveAgent irányítópultján, és minden ügyintéző megtekintheti és megválaszolhatja.

Az univerzális postafiók lehetővé teszi címkék, emlékeztetők, belső megjegyzések hozzáadását, jegyek automatizálását osztályokhoz vagy meghatározott ügynökökhöz és még sok mást. Ha Gmail alternatívát keres vállalkozása számára, fontolja meg a LiveAgentet.

Használja a hibrid jegykezelési adatfolyamot

Ha Gmail alternatívát keres vállalkozása számára, fontolja meg a LiveAgentet. A LiveAgent a hibrid jegyfolyamot használja, amely az ügyfélszolgálat alapvető funkciója, mivel növeli az ügynök termelékenységét. A hibrid jegyfolyam által minden jegy ugyanúgy néz ki, függetlenül attól, hogy melyik kommunikációs csatornáról érkezett. A jegyfolyam lehetővé teszi, hogy különböző csatornákon keresztül kövesse ügyfelei útját, de mindig ugyanabban a hibrid jegyben maradjon. Ily módon minden fontos információ kéznél van ügyfeleiről és problémáikról.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatizálja a feladatokat, hogy időt takarítson meg

Az automatizálás az ügyfélszolgálat elengedhetetlen funkciója, mert sok időt takarít meg. Lehetővé teszi a hétköznapi feladatok automatizálását, munkafolyamatok vagy egyedi automatizálási szabályok létrehozását az üzleti igényeinek megfelelően.

Például az automatizálási szabályok automatikusan hozzárendelhetnek jegyeket (bármely szakaszban) az egyes ügynökökhöz vagy részlegekhez. Csak annyit kell tennie, hogy kiválaszt egy „triggert”, és a szabály végrehajtásra kerül. A LiveAgentben az automatizálási szabályok bármely jegyparaméteren, eseményen vagy időfeltételen alapulhatnak.

Döntse el, hogy a LiveAgent jó Gmail alternatíva-e vállalkozása számára az ingyenes 14 napos próbaidőszak segítségével. Bankkártya megadása nem szükséges.

Adjon lendületet ügyfélszolgálatának

A LiveAgent 2020-ban a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt Help Desk szoftver a KKV-k számára. Ezért kiváló alternatívája a Gmailnek. Csatlakozzon olyan cégekhez, mint a Yamaha, a BMW, a Huawei és az Oxfordi Egyetem, hogy világszínvonalú ügyfélszolgálatot biztosítsanak. A LiveAgent segítségével ez egyszerű. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot még ma. Bankkártya megadása nem szükséges.

Ready to switch to LiveAgent

A LiveAgent eltörli az ügyfélszolgálati kudarcokat

Slow customer support

Az amerikaiak 12%-a a „gyorsaság hiányát” tartja az ügyfélszolgálattal kapcsolatos csalódottságának első számú forrását. Statista

Social medias integrated into the help desk software

A fogyasztók 72%-a rossz ügyfélszolgálatnak tartja, ha több embernek kell elmagyaráznia problémáját. Dimensional Research

Simple and efficient customer service

Ügyfél lemorzsolódás

A fogyasztók egyharmada azt mondja, hogy fontolóra venné a cégváltást egyetlen rossz ügyfélszolgálati eset után is. American Express

Az átláthatóság hiánya

A fogyasztók 72%-a azt mondja, hogy amikor kapcsolatba lépnek az ügyfélszolgálattal, azt várják az ügynöktől, hogy „tudja, kik ők, mit vásároltak, és rálátása legyen korábbi beszélgetésekre.” Microsoft

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

Szeretne összehasonlítani minket különböző e-mail kliensekkel?

Érdekli, hogy teljesítünk? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezGmail alternatíva
    Néhány vállalat kizárólag e-mailen keresztül nyújt ügyfélszolgálati támogatást. Az ügyfelek csak e-mailen keresztül vehetik fel velük a kapcsolatot, nem létezik más platform.

    Csak e-mailes ügyfélszolgálat

    Az e-mailek humanizálásának és személyre szabásának fontosságáról szól a szöveg, amely számos tippekkel és információkkal szolgál az információs és megerősítő e-mailek megírásáról. Az ügyfélszolgálatok számára az e-mail a legkedveltebb kapcsolattartási forma. LiveAgent demót és árazást, integrációkat és alternatívákat kínál az ügyfeleknek. A megerősítő e-mail fontos kommunikációs eszköz az ügyfélkapcsolat ápolásában és a vásárlói lojalitás javításában. Az e-mail sablonok előre elkészített üzenetkeretek, amelyek segítik a saját példány megírását.

    Próbálja ki a kész és teljesen testreszabható megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjainkat, amelyek biztosan növelik konverzióit és bevételeit.

    Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok

    Az e-kereskedelmi vállalkozások gyakran küldenek megrendelés visszaigazoló e-maileket, amelyek fontosak a vásárlók tájékoztatásában. A cikk bemutat néhány hatékony sablont és fontos információkat a visszaigazoló e-mailek erejéről.

    Az ügyfélkapcsolatok olyan kapcsolatok, amelyeket minden vállalat az ügyfelekkel ápol. Nem számít mekkora a vállalat, az ügyfélkapcsolatok jelentősége óriási.

    Vevőkapcsolatok

    Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.

    A jobb támogatás érdekében több információra van szükség az ügyfelekről. Az egyik módja a vevői űrlap kitöltetése. Mi ez pontosan?

    Ügyfél űrlap

    A LiveAgent demó és próbaverzió elérhető, amely hatékony eszköz az ügyfélszolgálatban. A hívásközpont sablonok erős ügyfélkapcsolatokat építenek ki. Az email sablonok tartalmazzák az információkat és a hivatkozásokat. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. További tudás megszerzéséhez az akadémiai és webináriumi lehetőséget használhatja, valamint van lehetőség ajánlatot kérni, partnerré válni és az impresszumot megtekinteni.

    Kezelje az értékesítési és a marketing célú automatizálásait

    ClickFunnels

    A ClickFunnels segítségével értékesítési tölcsért hozhat létre és automatizálhatja az értékesítési folyamatokat online promóció és értékesítés céljából. A LiveAgent hatékony vállalati szoftver, amely segít az ügyfélszolgálatban és az értékesítési folyamatban.

    Gondoskodjon a kéretlen e-mailekről SPAM szűrőkkel. A SPAM szűrők tisztán és biztonságban tartják a postaládáját a hackerektől és a rosszindulatú programoktól.

    SPAM szűrők

    Email templates simplify and speed up content email campaigns. They offer personalized greetings, product reminders, and strong CTAs. LiveAgent provides demos and pricing, integration, and alternatives for customer communication. It also offers pre-made message frames that facilitate creating your own copy.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x