A HelpCrunch alternatíváját keresi?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb HelpCrunch alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A HelpCrunch egy nagyszerű helpdesk szoftver, de érdemes kipróbálni valami mást. A LiveAgent nem csak élő csevegést tesz lehetővé. Csatlakoztassa e-mailjeit, közösségi médiáját, tudásbázisát és telefonkészülékét, hogy teljes körű szolgáltatást nyújtson ügyfelei számára.

A LiveAgent több mint 175 funkcióval, több mint 40 integrációval és nagyszerű árcédulával rendelkezik, hogy a lehető legjobb módon kommunikálhasson az ügyfelekkel.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Spóroljon többet a LiveAgenttel

HelpCrunch vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
HelpCrunch
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A HelpCrunch jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A HelpCrunch élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A HelpCrunch nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A HelpCrunch önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megmegemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és sugározzanak Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A HelpCrunch nem kínál WhatsApp integrációt.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A HelpCrunch tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A HelpCrunch nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A HelpCrunch nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A HelpCrunch API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A HelpCrunch nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A HelpCrunch nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A HelpCrunch nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A HelpCrunch korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A HelpCrunch nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A HelpCrunch nem kínál korlátlan számú jegyet/mailt.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A HelpCrunch nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A HelpCrunch korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
Person deciding between two solutions

Erőteljes HelpCrunch alternatíva

Az ügyfélszolgálatnak arról kell szólnia, hogy ügyfelei többféleképpen kapcsolatba léphessenek Önnel. Növelje az ügyfelek elkötelezettségét, és segítse őket bármilyen csatornán keresztül, legyen szó élő csevegésről vagy Instagramról, a LiveAgent hatékony közösségi média ügyfélszolgálati szoftverével.

A LiveAgent három fizetős csomaggal rendelkezik, amelyek pontosan azt kínálják, amire szüksége van. Egy megbízható jegyrendszer gondoskodik az összes kommunikáció megszervezéséről, Ön pedig a fontos dolgokra koncentrálhat – az ügyfelek segítésére.

Gyorsabb élő chat-et szeretne?

Az élő chat elengedhetetlen eszköz az ügyfélszolgálat nyújtásához. Mivel az azonnali kommunikációról van szó, a sebességnek elsődleges prioritásnak kell lennie. A LiveAgent webes csevegő szoftvere lehetővé teszi a lehető legjobb ügyfélélmény biztosítását.

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő csevegési widgettel a piacon, 2,5 másodperces csevegési sebességgel. Ennél gyorsabban nem kap semmit. Ne hagyja az oldal megtekintőit várakoztatni, és ne tegye őket fizető ügyfelekké.

The fastest live chat on the market

Okok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Call center támogatás

Számos egyéb szolgáltatás mellett a LiveAgent támogatja a call center integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Funkciókban gazdag

A több mint 175 funkcióval, amelyek megkönnyítik és élvezetesebbé teszik a munkafolyamatot, a LiveAgent több, mint egy információs szolgálati jegykezelő szoftver.

Megfizethető árak

A LiveAgent méltányos áron van. Válasszon egyet a három fizetős csomagunk közül, vagy válasszon külön funkciókat az ügyfélszolgálati jegykezelő szoftver testreszabásához.

Professional built-in call center software

Call center támogatás

Így igaz. Az e-mailen, a közösségi médián, a tudásbázison és az élő csevegésen kívül telefonos támogatást is nyújthat. Könnyen.

A beállítási folyamat perceken belül megtörténik, és ehhez még speciális felszerelésre sincs szükség. Indítson hívásokat böngészőn, okostelefonján vagy más választott eszközön keresztül. Nincs szükség külső szolgáltatókra, a LiveAgent gondoskodik erről Ön helyett.

Érjen el többet és spóroljon többet

A LiveAgent három fizetős csomaggal rendelkezik, amelyek olyan funkciókat tartalmaznak, amelyek a legjobb eszközöket kínálják az ügyfélszolgálathoz. Ha valami pluszra van szüksége, külön szolgáltatásokat vásárolhat, hogy értékét növelje a tervében.

A LiveAgent 2020-ban a legtöbbet értékelt és az 1. helyen értékelt service desk szoftver a KKV számára. Maradjon közelebb ügyfeleihez, és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Tekintse meg árajánlatunkat és tudjon meg többet!

Do more customer support for less money

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgentre

Hasonlítson össze minket különböző élő chat szoftverekkel

Érdekli, hogyan teljesítünk a többi népszerű élő chat megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezHelpCrunch alternatíva
    Legyen személyesebb a videohívásokkal. Úgy működik, mint egy normál videokonferencia-szoftver. Csevegjen és telefonáljon ügyfeleivel.

    Videobeszélgetés

    A videobeszélgetés segíti az ügyfelekkel való személyesebb kapcsolattartást és gyorsabb panaszok megoldását. A LiveAgent kényelmes lehetőségeket kínál a videobeszélgetéshez és a hívásokhoz. A szoftver további szolgáltatásokat is nyújt, mint az élő chat és az ügyfélszolgálat támogatása.

    Az ügyfélszolgálati chat egy olyan funkció, amely lehetőséget nyújt az ügyfeleknek és a weboldal látogatóinak kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálati képviselőkkel. Az ügyfelek mindig elérhetik a képviselőket.

    Ügyfélszolgálati chat

    Az ügyfélszolgálati kommunikáció nehéz terület, de általában a fogyasztók mintegy 70%-a elégedett vele. A LiveAgent demója és alternatív lehetőségei segítenek az ügyfélszolgálati szoftverek használatában, ami az ügyfél elégedettségének növelésében segít. Az online chat, az AI-alapú chatbotok és az élő chat integrálása a CRM-be az elégedettség és az értékesítés növeléséhez vezet. Az ügyfélszolgálat eredményeinek javítása érdekében hasznos tudásbázis és chat szolgáltatásokat kínálnak.

    Javítsa vásárlói élményét egy egyszerű élő chat gombbal a webhelyén. Nézze meg az Élő Chat összes funkcióját és előnyét.

    Valós idejű chat

    LiveAgent kínál élő chat szolgáltatást, amely lehetővé teszi az ügyfélszolgálati ügynökök hatékony kezelését és a weboldal látogatóinak ösztönzését. Az árazás versenyképes, a szolgáltatás pedig számos lehetőséget kínál a csevegés továbbítására és az ügyfélszolgálati folyamat optimalizálására.

    Fedezze fel a legjobb élő chat szoftverek válogatását a piacon. Válassza ki az ideális élő chat szoftvert webhelyéhez, és emelje a magasba ügyfélszolgálatát.

    Élő chat szoftver

    Az ügyfélszolgálat fontosságát és az ügyfélkapcsolatok kezelését tárgyalja a cikk, különös tekintettel az e-mail sablonokra és a meleg hívásokra. A LiveAgent számos funkciót kínál az ügyfelek elégedettségének elérésére, és ingyenes próbaverzió is elérhető.

    Az ügyfelek támogatásának leggyorsabb módja az élő csevegés. Az élő chat eszköz valós idejű ügyfélszolgálatot biztosít.

    Chat eszköz

    Chat eszközök lehetővé teszik az ügyfélszolgálati csapatok számára, hogy könnyen és közvetlenül kommunikáljanak az ügyfelekkel, szöveges üzenetek, képek, videók és hiperhivatkozások küldése mellett. A LiveAgent csevegőeszközt biztosít, amely segít az ügyfeleknek, és a chat zökkenőmentes működése növeli az esélyt arra, hogy az ügyfél válasszon minket. Fontos a chat által kínált funkciók használata, beleértve a kép, videó küldését és a képernyő megosztását. Az élő chat valós időben működik, és segíti az ügyféllel való személyre szabott kapcsolatépítést.

    Az ügyfélszolgálati chat valós idejű chatet biztosít a vásárlóknak, hogy a vásárlói képviselőkkel chateljenek. Ez a leggyorsabb kommunikációs eszközök egyike.

    Chat szolgáltatás

    A LiveAgent chat szolgáltatást kínál, amely lehetővé teszi az ügyfelekkel való valós idejű kommunikációt. A chat emellett tartalmazhat AI-alapú chatbotokat és lehet integrálni a CRM-be. Az ügyfélszolgálat eredményeinek javítása érdekében fontos a testre szabott kommunikáció és a gyors válaszidő.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x