Az ügyfélszolgálati kommunikáció nehéz terület, de általában a fogyasztók mintegy 70%-a elégedett vele. A LiveAgent demója és alternatív lehetőségei segítenek az ügyfélszolgálati szoftverek használatában, ami az ügyfél elégedettségének növelésében segít. Az online chat, az AI-alapú chatbotok és az élő chat integrálása a CRM-be az elégedettség és az értékesítés növeléséhez vezet. Az ügyfélszolgálat eredményeinek javítása érdekében hasznos tudásbázis és chat szolgáltatásokat kínálnak.
Chat eszközök lehetővé teszik az ügyfélszolgálati csapatok számára, hogy könnyen és közvetlenül kommunikáljanak az ügyfelekkel, szöveges üzenetek, képek, videók és hiperhivatkozások küldése mellett. A LiveAgent csevegőeszközt biztosít, amely segít az ügyfeleknek, és a chat zökkenőmentes működése növeli az esélyt arra, hogy az ügyfél válasszon minket. Fontos a chat által kínált funkciók használata, beleértve a kép, videó küldését és a képernyő megosztását. Az élő chat valós időben működik, és segíti az ügyféllel való személyre szabott kapcsolatépítést.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.