Helprace alternatívát keres?

Fedezze fel, miért az LiveAgent a legjobb Helprace alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Növelje ügyfélelégedettségét a megfelelő Helprace help desk szoftver alternatívájával. Megbízható jegykezelő rendszer, tudástár, élő chat vagy közösségi média támogatás, a LiveAgent rendelkezik az eszközökkel, amelyek segítségével a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthatja és a munkatársak termelékenységét növelheti.

Olvassa el továbbiakat intuitív támogatási megoldásunkról, és tudja meg, hogy megfelelő alternatíva-e a Helprace helyett, vállalkozása számára.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Spóroljon többet a LiveAgenttel

A LiveAgentre való áttérés előnyei

Megnövekedett megtérülés

Változtassa webhelye nézőit fizető ügyfelekké, és növelje bevételét.

Időt és pénzt spórolhat

Takarítson meg időt és pénzt azáltal, hogy mindent egy ügyfélszolgálati megoldásban talál.

Javítja az ügynökök hatékonyságát

A nagyszerű eszközkészlet, a szolgáltatások és az integrációk segítenek abban, hogy többet érjen el.

Helprace vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
Helprace
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Helprace jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Helprace nem kínál élő csevegést.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A Helprace nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Helprace önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Helprace nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A Helprace nem kínál WhatsApp integrációt.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Helprace tudástárat kínál.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Helprace ügyfélfórumot kínál.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Helprace automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Helprace API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Helprace nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Helprace nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Helprace korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A Helprace korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegő gombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegő gombot kínál.
A Helprace nem kínál korlátlan számú csevegő gombot.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Helprace korlátlan számú jegyet/levelet kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Helprace nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Helprace korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
liveagent tools

Végezze el a megfelelő eszközökkel a dolgokat

A Helprace nagyszerű munkát végzett, de nem minden megoldás megfelelő minden vállalkozás számára. Ezért válasszon megbízható alternatív help desk szoftvert vállalkozása számára. A LiveAgent sokat hozhat az ügyfélszolgálati pulthoz.

Egy nagyszerű jegykezelő rendszerről, a leggyorsabb élő chat widgetről, a közösségi médiák, például a Facebook Messenger, az Instagram, a WhatsApp vagy a Viber támogatásáról beszélünk. A call center és a tudásbázis mellett minden olyan eszközt kínálunk Önnek, amelyre a lehető legjobb ügyfélszolgálat biztosításához szüksége van. Szeretné működés közben látni ezeket az eszközöket? Csak kattintson lejjebb, és próbálja ki őket.

Vessen egy pillantást eszközeinkre

Villámgyors élő chat

A gyors élő csevegés az egyik leghasznosabb eszköz, amelyet a help desk szoftver kínálhat Önnek. A leggyorsabb élő csevegési widgetet kínáljuk, mindössze 2,5 másodperces csevegési sebességgel. Ezenkívül hasznos funkciókkal is rendelkezik, mint például a valós idejű gépelési nézet és a webhelyfigyelés, hogy jobb áttekintést biztosítson az ügyfélszolgálati ügynökök számára. 

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Vessen egy pillantást az élő chat demóra

Nézze meg ezt a videót az élő chatről. Megláthatja, mire képes. Nyugodtan böngésszen YouTube csatornánkon is, és tekintsen meg további videókat más funkciókról.

A legjobb vásárlói élmény

Ahhoz, hogy nagyszerű help desk szoftvert készítsünk, meg kellett értenünk, hogyan nyújthatunk nagyszerű támogatást ügyfeleink számára. Úgy gondoljuk, hogy jól csináljuk, ezért igyekszünk példát mutatni ügyfeleinknek.

Ügyfeleinknek 24 órás ügyfélszolgálatot kínálunk. Bármikor kapcsolatba léphet velünk, amikor szüksége van rá, és mi készséggel állunk rendelkezésére. Használja az élő csevegést, küldjön e-mailt, hívjon minket, a választás az Öné. Célunk, hogy a legjobb támogatást nyújtsuk, hogy Ön és mindenki más megtehesse ugyanezt ügyfeleiért. Szeretne csatlakozni elégedett vásárlóink sorához? Kattintson lentebb.

get inspired

Amit ügyfeleink mondanak a LiveAgentről

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Készen áll a Helprace alternatívánk kipróbálására?

Kattintson az alábbi gombra, és kezdje meg az ingyenes 14 napos próbaverziót még ma. Nincs szükség bankkártya információkra, és nincs kötöttség, csak a LiveAgent help desk szoftver tapasztalata.

Hasonlítson össze minket különböző help desk szoftverekkel

Kíváncsi, hogy miként teljesítünk a többi népszerű help desk megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezHelprace alternatíva
    A Helprace alternatíváját keresi? Látta már a LiveAgentet? Vessen egy pillantást az előnyökre, és derítse ki, hogy miért a LiveAgent a legjobb alternatíva.

    Helprace alternatívát keres?

    A LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz, felgyorsítja a kommunikációt és lehetőséget ad a csevegésre.

    Váltson a Heskről a LiveAgentre, és szerezzen be egy többcsatornás jegyrendszert, amely kezeli a közösségi médiát, és egy szupergyors élő chat-modult.

    Hesk alternatívát keres?

    Hozzon létre saját hasznos önkiszolgáló portált, amely megfelel a vállalati stílusnak. Ügyfelek visszajelzéseinek összegyűjtése és vállalkozás fejlesztése lehetséges.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Szeretne jobb hívástámogatást? Próbálja ki a LiveAgent alkalmazást, amely sokkal többre képes, mint a telefonhívások. Tudjon meg többet a LiveAgent ügyfélszolgálat előnyeiről és főbb jellemzőiről.

    Alternatívát keres a LiveCall helyett?

    Ajánlatkérés, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények: LiveAgent kínál népszerű ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket.

    Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

    Extend alternatívát keres?

    A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

    ConnectWise alternatívát keres? Fedezze fel a LiveAgent nagyszerű jegyrendszerét, amelyet csodálatos funkciók és integrációk támogatnak.

    ConnectWise alternatívát keres?

    A LiveAgent segíti az ügyfélszolgálatot, növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Könnyen használható, és hatékony kommunikációt biztosít.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x