Helpshift alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Helpshift alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A Helpshift nagyszerű eszköz, de nem minden nagyszerű eszköz megfelelő vállalkozása számára. Ezért lehet, hogy egy jó help desk alternatívát keres a Helpshift helyett. Próbálta már a LiveAgentet?

A LiveAgent a tökéletes omnichannel help desk szoftvermegoldás bármilyen méretű kereskedelmi vállalkozás számára. Növelje ügyfelei elkötelezettségét, kapjon jobb visszajelzést, és javítsa ügyfélszolgálatát a LiveAgent segítségével még ma. Olvasson tovább, és tudjon meg többet jegykezelő rendszerünkről és más nagyszerű eszközökről és funkciókról.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

A LiveAgentre való áttérés 3 előnye

Megnövelt elégedettség

Javítsa az ügyfelek elégedettségét a chat widgetünkkel és további funkciókkal az Ön weboldalán

Jobb ügyfélelkötelezettség

Interaktív funkciókkal kapcsolatba léphet ügyfeleivel

Időt és pénzt spórolhat

A LiveAgent nem fogja tönkretenni a költségvetését, az árak tisztességesek és átláthatóak. Csak azt használja, amire szüksége van a támogatás nyújtásához

HelpShift vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
HelpShift
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A HelpShift jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A HelpShift élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A HelpShift nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A HelpShift önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A HelpShift nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A HelpShift nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A HelpShift nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A HelpShift nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A HelpShift WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A HelpShift tudástárat kínál.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A HelpShift nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A HelpShift automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A HelpShift API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A HelpShift nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A HelpShift nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A HelpShift korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A HelpShift korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegő gombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A HelpShift korlátlan számú csevegőgombot kínál.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A HelpShift nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A HelpShift nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A HelpShift korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
increase availability

Helpshift alternatíva, amely nem hagyja cserben

A Helpshift egyszerűen nagyszerű. Azonban megvan az oka annak, hogy miért van versenytársa, és érdemes egy olyan helpdesk szoftverre váltani, amelyik jobban megfelel Önnek. Ezért vagyunk itt, hogy beszámoljunk a LiveAgentről. 

A LiveAgent a legjobb eszközöket kínálja egyetlen ügyfélszolgálati megoldásban. Ez a felhőalapú help desk szoftver megbízható jegykezelő rendszert, szupergyors chat funkciót, tudásbázist, call centert és még a közösségi média csatornák támogatását is magában foglalja, mint például a Facebook Messenger, az Instagram, a WhatsApp vagy a Viber. A LiveAgent közösségi média ügyfélszolgálati szoftverével biztos lehet benne, hogy mindig részese lesz a közönség beszélgetésének. Minden kényelmesen elhelyezhető egyetlen műszerfalon, ahol nyomon követheti az összes csatornát. A nagyszerű ügyfélélmény biztosítása nem is lehetne egyszerűbb az összes eszközzel egy helpdesk jegykezelő szoftver alatt.

LiveAgent eszközkészlet

A leggyorsabb élő csevegés

A LiveAgent büszke arra, hogy szupergyors élő chat widgetet kínál ügyfeleinek. És ez a leggyorsabb a piacon, 2,5 másodperces csevegési sebességgel. Most valóban villámgyors segítséget nyújthat ügyfeleinek. 

Az élő csevegés csodákra képes az ügyfélszolgálattal. Változtassa a webhely nézőit fizető ügyfelekké, ha elhelyez egy csevegési meghívót a webhelyén. A valós idejű gépelési nézet funkcióval megtekintheti, mit gépelnek, mielőtt megnyomják a küldés gombot. Gyors segítséget és tájékoztatást nyújthat, amikor szükség van rá, az ügyfélszolgálati jegykezelő szoftverünkkel.

Próbáljuk ki az élő chat-et
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Nézze meg működés közbeni chatünket

Ebből a videóból megtudhatja, hogyan működik csevegésünk, és mit tehet vele.

Nyugodtan böngésszen a LiveAgent YouTube csatornánkon is, hogy további videókat találjon az ügyfélszolgálati szoftverünk eszközeiről és funkcióiról

Szerezzen elégedettséget a megfelelő támogatási eszközzel

Ahhoz, hogy egy nagyszerű kapcsolattartó központban vezessen és dolgozhasson, és nagyszerű visszajelzéseket kapjon, elégedettnek kell lennie az ügyfélszolgálati szoftverrel. Ez azt jelenti, hogy az alapvető funkciók mellett kiváló ügyfélélményt is szerezhet.

A LiveAgent a hét minden napján, 24 órás támogatási szolgáltatást kínál minden ügyfelének, és arra törekszünk, hogy az eszközkészletünkön felül teljes körű élményt nyújtsunk vele. Ugyanazokat az eszközöket használjuk, mint Ön, így tudja, mire számíthat. Lépjen kapcsolatba velünk bármilyen módon. Küldjön e-mailt, hívjon minket vagy chateljen velünk. Az Ön döntése, mi pedig mindent megteszünk annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt és hibaelhárítási tanácsokat nyújtsuk.

Nagyszerű vásárlói élményt szeretnék

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

get inspired

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Vessen egy pillantást az ügyfélélmény eredményeinkre

Hasonlítson össze minket különböző help desk szoftverekkel

Kíváncsi, hogy miként teljesítünk a többi népszerű help desk megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezHelpshift alternatíva
    A Liveagent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. Hasznos eszközökkel, több csatorna lefedettséggel és több, mint 175 funkcióval, a liveagent a megfelelő választás vállalatának. A Liveagent chat widgetei a leggyorsabbak a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.

    Verloop alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, mint például az élő chat, a ticket kezelés és a VoIP telefonrendszer. Ez a szoftver segít az ügyfelekkel való hatékony interakciókban és az értékesítési folyamat kezelésében.

    Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

    Groove alternatívát keres?

    LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

    Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

    Collab alternatívára van szüksége?

    Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.

    A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

    Front alternatívát keres?

    A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

    Extend alternatívát keres?

    A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x