Hesk alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Hesk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Váltson a LiveAgentre még ma, és nézze meg, mitől válik nagyszerű Hesk alternatívává. A LiveAgent egy jegykezelő ügyfélszolgálati szoftver, amely képes kezelni a többcsatornás kommunikációt, beleértve az e-mailes jegykezelést, az élő csevegést, a call centert, a közösségi médiát és az ügyfélportált.

Számos funkció és más szoftvermegoldások integrációja támogatja a gördülékeny munkafolyamatok létrehozását. Olvasson tovább a LiveAgentről, vagy kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverziót még ma.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Hesk vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
Hesk
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Hesk jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Hesk nem kínál élő csevegést.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A Hesk nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Hesk önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és sugározzanak Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Hesk nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A Hesk nem kínál WhatsApp-integrációt.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Hesk tudástárat kínál.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Hesk nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Hesk nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Hesk nem kínál API funkciókat.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Hesk nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Hesk nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Hesk korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A Hesk korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A Hesk nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Hesk korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Hesk nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Hesk nem kínál korlátlan, 24 órás támogatást.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Szerezzen be egy gyors, valós idejű csevegő modult a webhelyére

Élő csevegésünknek köszönhetően oldja meg gyorsabban az ügyfélszolgálati kérdéseket. Egyszerűen hozzon létre egy egyéni widgetet, vagy válasszon egyet a csevegőgomb galériánkból és helyezze el a webhelyén. Ügyfelei egyszerűen rákattinthatnak, és elkezdhetnek csevegni a help desk ügynökeivel. Az élő chat az egyik leggyorsabb a piacon.

Hasznos funkciók támogatják, például valós idejű gépelési nézet vagy proaktív chat meghívások az ügyfelek elkötelezettségének növelése érdekében. Próbálja ki Ön is, és nézze meg, hogyan javíthatja ügyfélszolgálatát. 

Ismerje meg valós idejű chat szoftverünket

A jegykezelés egyszerű is lehet

A LiveAgent a beállítható automatizálási szabályoknak köszönhetően kiválogatja a jegyeket, és automatikusan hozzárendeli azokat az ügynökökhöz. Ez azért fontos, mert a LiveAgent képes kezelni az ügyfelek által használt összes fontos kommunikációs csatornát, és a bejövő kommunikációt jegyekké alakítani.

Szerezzen be egy jegykezelő rendszert, amely minden fontosat kezel – e-maileket élő csevegést, hívásokat, Viber hívásokat és közösségi oldalakat – Facebook, Twitter, WhatsApp és Instagram. Használja az 1. számú help desk szoftvert Hesk, Jira vagy akár ZenDesk alternatívaként. Próbálja ki még ma, és tapasztalja meg, milyen zökkenőmentes az élmény. 

Reports in Help desk software - LiveAgent

Többcsatornás kommunikációs funkciók egy helyen

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Tudásbázis testreszabható márkajelzéssel

Hozzon létre saját, hasznos önkiszolgáló portálját teljes vagy releváns megjegyzésekkel, tájékoztató cikkekkel és útmutatókkal a különféle problémák kezeléséhez vagy valami új megtanulásához. Ügyfélportálunk funkciói lehetővé teszik, hogy kihasználja a személyre szabható márkaépítés előnyeit, hogy illeszkedjen vállalati stílusához.

A tudásbázis fórumokat is tartalmaz, így ügyfelei választ adhatnak a problémákkal küszködő embereknek, vagy egyszerűen beszélhetnek a különféle funkciókról. Használhatja vásárlói visszajelzések gyűjtésére is, és megtudhatja, hogyan javíthatja vállalkozását.

Tudásbázisunkkal kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat

Nagyszerű ügyfélszolgálatunk mindig rendelkezésére áll

A problémákat e-mailen, élő chaten, hívásokon vagy ügyfélkapun keresztül oldjuk meg a hét minden napján, 24 órában, így ügyfeleink lélegzethez juthatnak, vagy a fontosra koncentrálhatnak – ügyfeleik segítésére. Forduljon hozzánk bármikor, amikor szüksége van valamire, és mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy tájékoztassuk Önt, vagy segítsünk.

Tekintse meg eredményeinket, vagy az alábbi értékeléseket, és nézze meg, miért váltottak ügyfeleink a különböző megoldásokról a LiveAgentre. Csatlakozzon hozzánk még ma, és váljon Ön is boldog ügyféllé. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Peter Komornik

A LiveAgent egyesíti a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll átváltani a help desk szoftverünkre?

Tegyen egy próbát, és kezdje el az ingyenes 14 napos próbaverzióját még ma. Nem kell megadnia hitelkártyaadatokat, így nincsenek kötöttségek. Mindenképpen nézze meg először bemutató videónkat, hogy megtudja, mire képes még a LiveAgent, vagy olvasson a LiveAgentről bővebben a weboldalunkon

Hasonlítson össze minket más ügyfélszolgálati megoldásokkal

    Kapcsolódó cikkek ehhezHesk alternatíva
    Az ügyfélszolgálati támogatás különféle kommunikációs formákat kezel, például e-maileket, chat-üzeneteket, tweeteket és egyebeket. Egyes ügyfélszolgálati szoftverek ingyenesek lehetnek.

    Ügyfélszolgálati támogatás

    Az égi média segítségével javítható a vállalat hírneve és vonzható potenciális ügyfelek. Az ügyfélközpontú marketing stratégiát az ügyfelek elvárásai motiválják, melyet a felső vezetőség létrehoz. Az ügyfélszolgálati rendszer bevezetése javíthatja a pozícionálást, csökkentve az értelmetlen kommenteket a közösségi oldalakon. A LiveAgent az ingyenes próbaverziója segítségével nagyszerű eszköz az ügyfelekkel történő kommunikációban és kiváló ügyfélszolgálatot biztosíthat.

    Váltás az osTicket-ről a LiveAgentre csapatunk támogatásával, és hozzáférést kaphat egy többcsatornás jegyrendszerhez.

    osTicket migráció - LiveAgent

    LiveAgent a vállalkozások időt takarító eszköze, segítve a gyors és szakszerű válaszokat ügyfelek és vállalkozások között. Kínálja az ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket, valamint személyre szabható jegykezelést. Az ügyfélszolgálat, az innováció és az empátia kulcsfontosságú a vállalkozások sikerében.

    A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

    Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

    A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.

    A LiveAgent egy összcsatornás ügyfélszolgálati szoftver, amely több csatornáról gyűjti az ügyfelek interakcióit, beleértve a legnépszerűbb közösségi média platformokat is.

    Stresszmentes közösségi médiát támogató szoftver

    A közösségi média ügyfélszolgálat összegyűjti és egy rendszerbe küldi a vállalatról szóló üzeneteket és megemlítéseket, lehetővé téve a közönséggel való kommunikációt. Az univerzális postaládába gyűjtött üzenetek egységes jegyekké alakulnak át a hibrid jegyfolyamban.

    A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

    Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

    Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

    A LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriuma a többcsatornás help desk megoldásra összpontosít. Élő cset, ticketing szoftver, beépített call center és még sok más tartozik hozzá. A LiveAgent ingyenes próbaverziója korlátozott ideig érhető el.

    Ismerje meg a LiveAgentet webináriumok segítségével

    A LiveAgent egy megbízható és egyszerűen kezelhető ügyfélszolgálati rendszer, amely 175 funkciót ajánl. Az általuk kínált átlátható árképzés és a rejtett díjak hiánya előnyös lehet az ügyfelek számára. A cikk arra ösztönzi az olvasókat, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. A LiveAgent egyszerűen kezelhető, és megfizethető alternatívát kínálhat a LivePersonnelhez képest.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x