Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára
A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelyet bankkártya-információk és kötelezettségek nélkül is kipróbálhatunk. Segít növelni az elégedettséget és az értékesítést, könnyen kategorizálhatjuk az ügyek jellegét, és nyomon követhetjük, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük. Teljesen testreszabható, és olyan nagyobb cégekkel dolgozik együtt, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.
LiveAgent a vállalkozások időt takarító eszköze, segítve a gyors és szakszerű válaszokat ügyfelek és vállalkozások között. Kínálja az ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket, valamint személyre szabható jegykezelést. Az ügyfélszolgálat, az innováció és az empátia kulcsfontosságú a vállalkozások sikerében.
Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak
Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!
Üdvözöljük partnerprogramunkban
A LiveAgent számos funkciót kínál ügyfélszolgálati szoftverként, beleértve az integrációkat, többnyelvű lehetőségeket és mobilalkalmazásokat. Partnerprogramjuk is jutalékot biztosít.
Megtekintett oldalak munkamenetenként
A GYIK oldalak és az élő csevegés népszerű támogató eszközök az ügyfél elégedettségének növelése és a támogatási ügynökök munkaterhelésének csökkentése érdekében. Az ügyfélportál lehetőséget nyújt az ügyfeleknek, hogy vállalati információkat gyűjtsenek és problémáikat megoldják. Az idővel naprakész tartalom létrehozása egyszerű lépésekkel lehetséges. LiveAgent demó, árazás, funkciók, integrációk, bemutatás és támogatás található a vállalati weboldalon. A népszerű Ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és az e-mail kezelő szoftverek. Vállalati információk, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények és partneri lehetőségek is megtalálhatók a weboldalon.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.