Service Hub alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb HubSpot Service Hub alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A Service Hub a HubSpot-tól egy nagyszerű szoftver, amely jegykezelést, élő csevegést és chatbotokat használ. A Service Hub ideális azoknak a nagy költségvetéssel rendelkező vállalatoknak, amelyek már használják a HubSpot marketing- és értékesítési központját. Ha azonban olcsó Service Hub alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet.

A LiveAgent egy teljes értékű ügyfélszolgálati szoftver, amely egyszerre növeli az ügyfélszolgálati csapat termelékenységét, növeli az ügyfelek elégedettségét, és pénzt takarít meg. A LiveAgent több mint 15 000 vállalkozást és 150 millió végfelhasználót szolgál ki világszerte. Csatlakozzon hozzájuk a világszínvonalú ügyfélszolgálatban.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Tudja meg, hogyan tűnik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül

Fokozott elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Megnövelt termelékenység

Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.

Tele van hasznos funkciókkal

A több, mint 179 help desk szolgáltatásnak köszönhetően a támogatás pofon egyszerű.

HubSpot Service Hub vs LiveAgent

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára hozzá.
HubSpot Service Hub
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A HubSpot Service Hub jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A HubSpot Service Hub élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A HubSpot Service Hub Call Centert kínál.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis-tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A HubSpot Service Hub önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál Twitter-integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A HubSpot Service Hub WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A HubSpot Service Hub tudástárat kínál.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A HubSpot Service Hub ügyfélfórumot kínál.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A HubSpot Service Hub automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A HubSpot Service Hub API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A HubSpot Service Hub korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A HubSpot Service Hub korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A HubSpot Service Hub korlátlan számú csevegőgombot kínál.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A HubSpot Service Hub korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A HubSpot Service Hub nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A HubSpot Service Hub korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
features overview - integration

Erőteljes Service Hub alternatíva

A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, ha egy nagyszerű help desk szoftvert keres. Ezért kínál a LiveAgent 4 versenyképes árú csomagot. Az alapcsomagok hibrid jegyfolyamot, egységes többcsatornás postafiókot, jelentéskészítést, automatizálási szabályokat, gamifikációkat és még sok mást tartalmaznak! A LiveAgent segítségével többet kaphat kevesebbért – tehát ha egy teljes funkcionalitású Service Hub alternatívát keres, próbálja ki a LiveAgentet. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot még ma. Bankkártya megadása nem szükséges. 

Gamifikációs funkciók

Engedélyezze a támogatási ügynökeinek, hogy jelvényeket és szinteket szerezzenek, amikor olyan műveleteket hajtanak végre, amelyek hozzájárulnak a vállalat általános sikeréhez. Tekintse meg az egyéni és csapatranglistákat, és készítsen jelentéseket az egészséges verseny előmozdítása érdekében az ügyfélszolgálati osztályon belül.

Agent report dashboard in LiveAgent

Leggyorsabb chat widget

Ha Service Hub alternatívát keres, és a sebesség az Ön számára fontos mérőszám, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent a piac leggyorsabb csevegőmoduljával büszkélkedhet — mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.

A gyors chat widget a megfelelő megoldás, ha hatékonyan szeretné vásárlóvá alakítani a webhely látogatóit. Az eMarketer jelentése szerint a webhely látogatóinak 35%-a vásárolt online az élő chat használata után. 

LiveAgent live chat conversation example-gif
connected world map

Többnyelvűek vagyunk

Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvi fordításban érhető el (néhány részleges), és támogatja a nyelvhez igazítható widgeteket. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt képezzenek Ön és ügyfelei között. 

A legjobbat érdemli

A LiveAgent 2020-ban a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt KKV help desk szoftver. Éppen ezért nagyszerű alternatíva a Service Hub helyett. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg, így a fontosra összpontosíthat – az ügyfelekkel való értelmes kapcsolatok kialakítására.

winners illustration

A LiveAgent vs HubSpot Service Hub összehasonlítása

Nézze meg, hogyan viszonyulunk a HubSpot Service Hubhoz a Capterra-n vásárlói vélemények alapján

Feature comparison chart for LiveAgent and HubSpot Service Hub
Aktuális 2020.03.02

Nézze meg, ügyfeleink miért választották a LiveAgentet preferált HubSpot Service Hub alternatívájuknak

Hasonlítson össze minket különböző szoftverekkel

Érdekli, hogyan teljesítünk a többi népszerű megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezHubSpot Service Hub alternatíva
    A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

    Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

    A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.

    Gondoskodjon számlázásáról, számláiról, fizetés engedélyezéséről és még sok minden másról a LiveAgent számlázási eszközeivel és integrációival.

    Számlázás kezelése

    A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati szoftver, amelyet bankkártya-információk és kötelezettségek nélkül is kipróbálhatunk. Segít növelni az elégedettséget és az értékesítést, könnyen kategorizálhatjuk az ügyek jellegét, és nyomon követhetjük, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük. Teljesen testreszabható, és olyan nagyobb cégekkel dolgozik együtt, mint a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és Oxfordi Egyetem. Ingyenes próbaverzió áll rendelkezésre.

    Váltás az osTicket-ről a LiveAgentre csapatunk támogatásával, és hozzáférést kaphat egy többcsatornás jegyrendszerhez.

    osTicket migráció - LiveAgent

    LiveAgent a vállalkozások időt takarító eszköze, segítve a gyors és szakszerű válaszokat ügyfelek és vállalkozások között. Kínálja az ügyfélszolgálati, VoIP és e-mail kezelő szoftvereket, valamint személyre szabható jegykezelést. Az ügyfélszolgálat, az innováció és az empátia kulcsfontosságú a vállalkozások sikerében.

    A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

    Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

    Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

    A LiveAgent partnerprogram valós idejű jelentéseket küld az értékesítésekről, a forgalomról, a számlaegyenlegről és az általános teljesítményről. Csatlakozzon ma társult programunkhoz.

    Üdvözöljük partnerprogramunkban

    A LiveAgent számos funkciót kínál ügyfélszolgálati szoftverként, beleértve az integrációkat, többnyelvű lehetőségeket és mobilalkalmazásokat. Partnerprogramjuk is jutalékot biztosít.

    A munkamenetenként megtekintett oldalak segítenek a cikkek fejlesztésében, mivel megmutatják, mit keres az ügyfél. Ha valaki rábukkan a cikkére, akkor valószínű, hogy esetleg nem fogja megtekinteni az összes oldalt.

    Megtekintett oldalak munkamenetenként

    A GYIK oldalak és az élő csevegés népszerű támogató eszközök az ügyfél elégedettségének növelése és a támogatási ügynökök munkaterhelésének csökkentése érdekében. Az ügyfélportál lehetőséget nyújt az ügyfeleknek, hogy vállalati információkat gyűjtsenek és problémáikat megoldják. Az idővel naprakész tartalom létrehozása egyszerű lépésekkel lehetséges. LiveAgent demó, árazás, funkciók, integrációk, bemutatás és támogatás található a vállalati weboldalon. A népszerű Ügyfélszolgálati szoftverek közé tartoznak a VoIP telefonrendszerek, az önkiszolgáló szoftverek és az e-mail kezelő szoftverek. Vállalati információk, díjak és tanúsítványok, vásárlói vélemények és partneri lehetőségek is megtalálhatók a weboldalon.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x