Intercom alternatívára van szüksége?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Intercom alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Az Intercom egy nagyszerű szoftver, amely üzleti üzenetküldési platformot biztosít. Az Intercom chatbotokat és élő chateket használ, és méretezhető. Ha azonban Intercom alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet.

Fedezze fel elegáns univerzális postafiókunkat, amely több mint 179 help desk funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik. A LiveAgent segítségével látni fogja, hogy a nagyszerű szoftverrel nagyszerű ügyfélszolgálat jár.

Percek alatt migrálhat az Intercomról a LiveAgentre. Segített Intercom migrációt kínálunk, amely importálja az összes adatot az Intercom szolgáltatásból a LiveAgentbe. Ingyenes, és mindössze 5 percet vesz igénybe.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Tudja meg, hogyan tűnik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül

Fokozott elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Megnövelt termelékenység

Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.

Funkciókban Gazdag

A több, mint 175 help desk funkciónak köszönhetően a támogatás pofon egyszerű.

Intercom vs LiveAgent

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
Intercom
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Az Intercom jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
Az Intercom élő csevegést kínál.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
Az Intercom nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
Az Intercom önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
Az Intercom Facebook integrációt kínál.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes említést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
Az Intercom Twitter integrációt kínál.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az Intercom nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az Intercom nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
Az Intercom WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
Az Intercom tudástárat kínál.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
Az Intercom ügyfélfórumot kínál.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
Az Intercom automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
Az Intercom API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az Intercom nem kínál IVR-funkciókat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az Intercom nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
Az Intercom nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
Az Intercom korlátlan számú webhelyet kínál.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
Az Intercom nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
Az Intercom korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
Az Intercom nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
Az Intercom korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
social notifications - illustration

Hatékony Intercom Alternatíva

A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, ha egy nagyszerű help desk szoftvert keres. Az Intercom három különböző alapcsomagot és további kiegészítő funkciókat kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árú alapcsomagot kínál, valamint olyan kiegészítő funkciókat, mint a közösségi média integráció. Ha teljes funkcionalitású intercom alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Van hibrid jegyfolyamunk, egységes többcsatornás postafiókunk, jelentéskészítési és elemzési funkciók, automatizálás, gamification és még sok más!

Ismerje meg az ügyfélszolgálata működését

Tekintse meg a használatot, a statisztikákat, értékelje a teljesítményjelentéseket, és tanuljon az ügyfél-elégedettségi értékelésekből.

analytics reporting customer support tool - LiveAgent

A Leggyorsabb Chat Alkalmazás

Ha Intercom alternatívát keres, és a sebesség az Ön számára fontos mérőszám, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent a piac leggyorsabb csevegő moduljával büszkélkedhet – mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.

A gyors chat widget a megfelelő megoldás, ha hatékonyan szeretné vásárlóvá alakítani a webhely látogatóit. Az eMarketer jelentése szerint a webhely látogatóinak 35%-a vásárolt online az élő chat használata után. 

LiveAgent live chat - Startup job
connected world map

Több nyelven is elérhetőek vagyunk

Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvi fordításban érhető el (néhány részleges), és támogatja a nyelvhez igazítható widgeteket. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt képezzenek Ön és ügyfelei között. 

Miért elégedjünk meg kevesebbel?

A LiveAgent a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt help desk szoftver a KKV-k számára 2020-ban. Éppen ezért nagyszerű alternatíva az Intercom helyett. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg, így a fontosra összpontosíthat – az ügyfelekkel való értelmes kapcsolatok kialakítására.

man and woman receiving awards

LiveAgent és az Intercom Összehasonlítása

Nézze meg, hogyan teljesítünk az Intercomhoz képest a Capterrán lévő vásárlói vélemények alapján.

Intercom vs LiveAgent on Capterra
Érvényes: 2020/01/13-tól

Nézze Meg Miért Jelent az Ügyfeleink Számára a LiveAgent Megfelelő Intercom Alternatívát

Nyugodtan nézze meg, mit mondanak más ügyfelek a LiveAgentről. A LiveAgent több mint 2800 véleményt gyűjtött össze különböző szoftver piacokon, mint például a Capterra, a Trustpilot, a GetApp, a G2, és a Software Advice.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Hasonlítson össze minket más alternatívákkal

Érdeki, hogyan teljesítünk a többi népszerű megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezIntercom alternatíva
    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Támogatás

    Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

    Próbálja ki a kész és teljesen testreszabható megrendelés visszaigazoló e-mail sablonjainkat, amelyek biztosan növelik konverzióit és bevételeit.

    Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok

    Az e-kereskedelmi vállalkozások gyakran küldenek megrendelés visszaigazoló e-maileket, amelyek fontosak a vásárlók tájékoztatásában. A cikk bemutat néhány hatékony sablont és fontos információkat a visszaigazoló e-mailek erejéről.

    Az engedélyeket a szerepkörökkel együtt osztják ki. Adjon nekik engedélyt csak bizonyos munkájukhoz fontos lehetőséghez, korlátozásokkal.

    Engedélyek

    Egyszerűsítse ügyfélkommunikációs folyamatait a LiveAgent segítségével. Az engedélyek segítségével felügyelheti az ügynökök hozzáférését. Próbálja ki ingyen!

    A külső e-mail domain egy olyan e-mail cím, amely ahhoz a vállalathoz kapcsolódik, amelynek dolgozik. Tudjon meg többet.

    Külső e-mail domain

    A külső e-mail domainok vállalati e-mail címek, amelyek megbízhatóságot és ügyfélbizalmat eredményezhetnek. Az e-mail sablonok hatékony marketingkampányokhoz hasznosak, míg az üdvözlő és visszaigazoló e-mailek az ügyfélkapcsolat megerősítéséhez járulnak. A LiveAgent személyre szabható ügyfélszolgálati szoftver ingyenes migrációt kínál a Zendeskből és 24/7 ügyfélszolgálattal rendelkezik. Az alkalmazottak megbízhatóságát mutatja, hogy a külső e-mail domainok csak az adott vállalat engedélyével használhatók.

    A gyakorlati kódex egy irányelv, ami szabályokat, gyakorlatokat, parancsokat, vagy etikai elveket tartalmaz vállalata számára.

    Gyakorlati kódex

    A gyakorlati kódex írott irányelv, amely segíti a vállalat etikai elveinek betartását. LiveAgent szoftver hatékony ügyfélszolgálatért. Próbálja ki ingyen!

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x