Az Intercom egy nagyszerű szoftver, amely üzleti üzenetküldési platformot biztosít. Az Intercom chatbotokat és élő chateket használ, és méretezhető. Ha azonban Intercom alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet.
Fedezze fel elegáns univerzális postafiókunkat, amely több mint 179 help desk funkcióval és több mint 40 integrációval rendelkezik. A LiveAgent segítségével látni fogja, hogy a nagyszerű szoftverrel nagyszerű ügyfélszolgálat jár.
Percek alatt migrálhat az Intercomról a LiveAgentre. Segített Intercom migrációt kínálunk, amely importálja az összes adatot az Intercom szolgáltatásból a LiveAgentbe. Ingyenes, és mindössze 5 percet vesz igénybe.
Tudja meg, hogyan tűnik ki a LiveAgent a többi alternatíva közül
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.
Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. | Intercom |
---|---|---|
Jegykezelés Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. | A LiveAgent jegykezelést kínál. | Az Intercom jegykezelést kínál. |
Élő Chat Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet. | A LiveAgent élő csevegést kínál. | Az Intercom élő csevegést kínál. |
Call Center Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható. | A LiveAgent Call Centert kínál. | Az Intercom nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz. | A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál. | Az Intercom önkiszolgáló portált kínál. |
A LiveAgent Facebook integrációt kínál. | Az Intercom Facebook integrációt kínál. | |
Twitter Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes említést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. | A LiveAgent Twitter integrációt kínál. | Az Intercom Twitter integrációt kínál. |
Instagram Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből. | A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | Az Intercom nem kínál Instagram integrációt. |
Viber Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket. | A LiveAgent Viber integrációt kínál. | Az Intercom nem kínál Viber integrációt. |
WhatsApp A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet. | A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál. | Az Intercom WhatsApp integrációt kínál. |
Tudástár Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat. | A LiveAgent tudástárat kínál. | Az Intercom tudástárat kínál. |
Ügyfélfórum Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudásbázisán belül található. | A LiveAgent ügyfélfórumot kínál. | Az Intercom ügyfélfórumot kínál. |
Automatizálás és szabályok Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében. | A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál. | Az Intercom automatizálást és szabályokat kínál. |
API Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését. | A LiveAgent API funkciókat kínál. | Az Intercom API funkciókat kínál. |
Interaktív hang válasz (IVR) Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének. | A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | Az Intercom nem kínál IVR-funkciókat. |
Videohívások Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz. | A LiveAgent videohívásokat kínál. | Az Intercom nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket. | A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál. | Az Intercom nem kínál korlátlan előzményeket. |
Korlátlan számú webhely A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. | A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál. | Az Intercom korlátlan számú webhelyet kínál. |
Korlátlan számú csevegési gomb Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein. | A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál. | Az Intercom nem kínál korlátlan számú csevegőgombot. |
Korlátlan számú jegy/levél Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. | A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál. | Az Intercom korlátlan számú jegyet/mailt kínál. |
Korlátlan hívásrögzítés Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. | A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | Az Intercom nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24 órás támogatás Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül. | A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál. | Az Intercom korlátlan, 24 órás támogatást kínál. |
A legjobb ár-érték arány elérése kulcsfontosságú, ha egy nagyszerű help desk szoftvert keres. Az Intercom három különböző alapcsomagot és további kiegészítő funkciókat kínál. A LiveAgent 4 versenyképes árú alapcsomagot kínál, valamint olyan kiegészítő funkciókat, mint a közösségi média integráció. Ha teljes funkcionalitású intercom alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Van hibrid jegyfolyamunk, egységes többcsatornás postafiókunk, jelentéskészítési és elemzési funkciók, automatizálás, gamification és még sok más!
Tekintse meg a használatot, a statisztikákat, értékelje a teljesítményjelentéseket, és tanuljon az ügyfél-elégedettségi értékelésekből.
Ha Intercom alternatívát keres, és a sebesség az Ön számára fontos mérőszám, akkor a LiveAgent lehet az, amit keres. A LiveAgent a piac leggyorsabb csevegő moduljával büszkélkedhet – mindössze 2,5 másodperc alatt megjelenik.
A gyors chat widget a megfelelő megoldás, ha hatékonyan szeretné vásárlóvá alakítani a webhely látogatóit. Az eMarketer jelentése szerint a webhely látogatóinak 35%-a vásárolt online az élő chat használata után.
Szoftverünk többnyelvű. A LiveAgent 43 különböző nyelvi fordításban érhető el (néhány részleges), és támogatja a nyelvhez igazítható widgeteket. Ne hagyja, hogy az idegen nyelvek akadályt képezzenek Ön és ügyfelei között.
A LiveAgent a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt help desk szoftver a KKV-k számára 2020-ban. Éppen ezért nagyszerű alternatíva az Intercom helyett. A LiveAgent időt és pénzt takarít meg, így a fontosra összpontosíthat – az ügyfelekkel való értelmes kapcsolatok kialakítására.
Nézze meg, hogyan teljesítünk az Intercomhoz képest a Capterrán lévő vásárlói vélemények alapján.
Nyugodtan nézze meg, mit mondanak más ügyfelek a LiveAgentről. A LiveAgent több mint 2800 véleményt gyűjtött össze különböző szoftver piacokon, mint például a Capterra, a Trustpilot, a GetApp, a G2, és a Software Advice.
Érdeki, hogyan teljesítünk a többi népszerű megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Megrendelés visszaigazoló e-mail sablonok
Az e-kereskedelmi vállalkozások gyakran küldenek megrendelés visszaigazoló e-maileket, amelyek fontosak a vásárlók tájékoztatásában. A cikk bemutat néhány hatékony sablont és fontos információkat a visszaigazoló e-mailek erejéről.
A külső e-mail domainok vállalati e-mail címek, amelyek megbízhatóságot és ügyfélbizalmat eredményezhetnek. Az e-mail sablonok hatékony marketingkampányokhoz hasznosak, míg az üdvözlő és visszaigazoló e-mailek az ügyfélkapcsolat megerősítéséhez járulnak. A LiveAgent személyre szabható ügyfélszolgálati szoftver ingyenes migrációt kínál a Zendeskből és 24/7 ügyfélszolgálattal rendelkezik. Az alkalmazottak megbízhatóságát mutatja, hogy a külső e-mail domainok csak az adott vállalat engedélyével használhatók.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.