Jegykezelő szoftver

Egységesítse kommunikációját, és hatékony jegykezeléssel oldja meg a kérdéseket minden csatornáról.


Vágjon bele | 14 nap ingyenes


Videó megtekintése

Általuk használt

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo

LiveAgent omnichannel ticketing

A LiveAgent ügyfélszolgálati jegykezelő szoftvere

Elege van a nem kielégítő ügyfélkommunikációs megoldásokból? A LiveAgent jegykezelő szoftver megmenti a napot. Kezdje el a többcsatornás jegykezelést, és szervezze meg kommunikációját bármely csatornáról egy helyen. Iratkozzon fel ingyenes próbaidőszakunkra még ma, és tapasztalja meg az előnyeit!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Jegykezelő szoftver demó

00:00/03:20

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent

Miért válassza a LiveAgent jegykezelést?

A LiveAgent csúcstechnológiás jegykezelő rendszere minden csatornáról érkező kommunikációt jegyekké alakít, amelyek könnyen rendszerezhetők és megoldhatók az univerzális postafiókjában. Számos termelékenységi funkció és integráció is támogatja, amelyek nagyban megkönnyítik a munkafolyamatot.

LiveAgent termékbemutató

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Intuitív jegykezelés minden felhasználási esethez

Jegyrendszerünk képes integrálni és egységesíteni az e-mailből, élő csevegésből, telefonközpontból, közösségi médiából, üzenetküldő alkalmazásokból és tudásbázisból származó kommunikációját egy helyen. Több mint 200 szoftver integráció közül is választhat, hogy maximalizálja hatékonyságát, és kevesebb időt tölthessen az alkalmazásváltással.

Erősítse meg ügyfélszolgálatát a LiveAgent segítségével

Az egységes kommunikáció a LiveAgent jegykezeléssel a megoldás a nem hatékony kommunikáció megszüntetésére. Ismerje meg felületünket, és nézze meg, hogyan segítheti vállalkozását a legjobb ügyfélszolgálat biztosításában.

A támogatási csapat a következőket kapja:

Indítsa el a próbaverziót INGYEN

A gyorsabb válaszokkal kielégítheti ügyfeleit

Ügyfelei utazásuk minden lépésében megérdemlik a kielégítő ügyfélszolgálatot. Tekintse meg, hogyan profitálhatnak a LiveAgent jegykezelésének köszönhetően továbbfejlesztett kommunikációjából, és minden alkalommal, amikor szükségük van rá, fantasztikus támogatást kapnak.

Csak néhány abból, amit ügyfelei kapnak:

Indítsa el a próbaverziót INGYEN



LiveAgent real time typing preview
LiveAgent live chat view

A LiveAgent sokkal több, mint egy jegykezelő rendszer

Ez egy átfogó és kiterjedt megoldás bármilyen típusú üzleti kommunikációhoz. Funkcióink lehetővé teszik, hogy minden információt és kommunikációt szépen rendszerezzen hihetetlen funkciókészletünknek köszönhetően. Vessen egy pillantást néhány fő funkciónkra, és nézze meg, hogyan segíthetnek Önnek.

Jegyek
Részlegek
Felelősség
Automatizálás
Jegyek

Részlegek

Felelősség

Automatizálás

Minden az egyben megoldás

Univerzális postafiók

LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent omnichannel ticketing

Hibrid jegykezelés

Hibrid jegyfolyam

Nehéznek tartja nyomon követni az összes kommunikációs csatornát, csak hogy folytassa a beszélgetést ugyanazzal az ügyféllel? A hibrid jegyfolyam az egyik legjobb eszköz ami az Ön rendelkezésére állhat. Egységesíteni tudja ugyanazon ügyfél kommunikációját, függetlenül attól, hogy melyik csatornát választja. 

Csapat kommunikáció

Belső jegyek és jegyzetek

LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Hatékony munkafolyamat

Előre megírt üzenetek

Szeretne időt megtakarítani a gyakori kérdések megválaszolásával? A sablon üzenetek a megfelelő funkció a munkához. Válaszait előre készítse elő, és egyszerűen küldje el néhány kattintással a jegyben. Takarítson meg egy kis időt, és összpontosítson a sürgetőbb problémákra.

Tudásmenedzsment

Tudásbázis

Csökkentse jegyterhelését átfogó és kiterjedt tudásbázissal, amely az ügyfélszolgálat elengedhetetlen része. Írjon tájékoztató cikkeket, útmutatókat és oktatóanyagokat közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról. Használhatja arra is, hogy fórumokon kapcsolatba lépjen az ügyfelekkel, vagy visszajelzéseket gyűjtsön.

További információk a jegykezelő szoftver tudásbázisáról

LiveAgent - knowledge base software

Ismerje meg, hogyan profitálhat a LiveAgent jegykezeléséből

A könnyű kommunikáció csak a jéghegy csúcsa, az ügyfélszolgálati jegykezelés még számos előnnyel jár.

Az ügyfelek kielégítése

Az ügyfelek elégedettségének javítása

Az ügyfelek elégedettsége ugyanolyan jó lehet, mint az ügyfélszolgálati szolgálat válaszainak sebessége és minősége. Győződjön meg arról, hogy megszünteti az ügyfelek frusztrációját a LiveAgent jegyrendszerrel való hatékony kommunikációval.

További statisztikák

Chart

A fogyasztók 80%-a

gyorsaságot és kényelmet vár el

Az ügyfelek többsége a gyorsaságot, a hozzáértő segítséget, a kényelmet és a barátságosságot tartja az ügyfélszolgálat fontos elemének.

ROI növelése

Növelje a bevételeit

A jobb támogatás jobb bevételt jelent. Az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza, ha fantasztikus ügyfélszolgálatot kapnak kedvenc vállalkozásuktól. A jegykezelés minden eddiginél gyorsabban segíthet több ügyben.

További statisztikák

Chart

86%-uk

hajlandó fizetni a jó szolgáltatásért

Csökkentse költségeit, miközben többet keres. Az ügyfelek mindig hajlandóak többet fizetni a kiváló ügyfélszolgálati élményért.

Szerezzen hűséget

Építse ki az ügyfelek hűségét

A hálás ügyfelek mindig értékelik a jó szolgáltatást és az ügyfélszolgálati ügynökök hozzáértő segítségét. Javítsa ügyfélszolgálatát a nagy jegyforgalom idején, és alakítson ki erős vásárlói hűséget nagyszerű interakciókkal.

A jegykezelés segíthet márkájának és vállalkozásának vásárlói hűségre szert tenni. A hálás vásárlók sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza, különösen akkor, ha nagyobb mennyiségű kérést tud sokkal gyorsabban kezelni.

További statisztikák

Chart

73%-kal

magasabb elégedettségi arány

Biztosítson személyre szabott beszélgetéseket, és tegye boldoggá ügyfeleit. Teljes funkcionalitású élő csevegő szoftverünk segíthet az ügyfelek elégedettségében és a nagyszerű ügynöki élményben.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Nem kell csődbe mennie ahhoz, hogy a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthassa. Tekintse meg, mennyit takaríthat meg a LiveAgent jegyrendszerével.

Beszámolók

Szerezze be a LiveAgent
jegykezelő szoftvert, és csatlakozzon a 7000 elégedett ügyfélhez

Regisztráljon INGYEN

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Foglaljon le egy demót

requestDemo

Mit fog megtanulni a demó során

“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Sales manager

Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval


Vágjon bele | 14 nap ingyenes


Bemutató foglalása

Kapcsolódó cikkek ehhezJegykezelő szoftver
Email Sablonok - Getting Started

Tudásbázis: Kezdési sablonok

Welcome to our knowledge base! Find answers, FAQs, and articles related to our product/service. Reach out to our customer support for help. Enjoy using our product/service!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ügyfélportál szoftver

LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

Tanulja meg hogyan írjon tökéletes Kezdési cikk sablonokat tudásbázisának. A kulcs? Tömör, de tájékoztató.

Tudásbázis: Kezdési sablonok

A "Kezdési" cikket röviden, relevánsan és könnyen érthetően kell megfogalmazni ügyfelei számára. Az író hangja következetes kell legyen a vállalat kommunikációjával. Minden "Kezdési" cikknek tartalmaznia kell rövid leírásokat a termékekről vagy szolgáltatásokról, gyakori kérdéseket, linkeket a forrásokhoz és az ügyfélszolgálati elérhetőséget. A LiveAgent segít az ügyfélszolgálati feladatok kezelésében. Az ügyfélportál és az élő csevegés is hasznos eszköz lehet az ügyfélszolgálatban.

A LiveAgent visszahívó szoftver egy minden az egyben megoldás, amely call centert is tartalmaz. Visszahívási megoldásunk minden szükséges funkcióval rendelkezik. Próbálja ki ingyenesen.

Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.

A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x