Egységesítse kommunikációját, és hatékony jegykezeléssel oldja meg a kérdéseket minden csatornáról.
Vágjon bele | 14 nap ingyenes
Videó megtekintése
Elege van a nem kielégítő ügyfélkommunikációs megoldásokból? A LiveAgent jegykezelő szoftver megmenti a napot. Kezdje el a többcsatornás jegykezelést, és szervezze meg kommunikációját bármely csatornáról egy helyen. Iratkozzon fel ingyenes próbaidőszakunkra még ma, és tapasztalja meg az előnyeit!
00:00/03:20
A LiveAgent csúcstechnológiás jegykezelő rendszere minden csatornáról érkező kommunikációt jegyekké alakít, amelyek könnyen rendszerezhetők és megoldhatók az univerzális postafiókjában. Számos termelékenységi funkció és integráció is támogatja, amelyek nagyban megkönnyítik a munkafolyamatot.
00:00/02:24
Jegyrendszerünk képes integrálni és egységesíteni az e-mailből, élő csevegésből, telefonközpontból, közösségi médiából, üzenetküldő alkalmazásokból és tudásbázisból származó kommunikációját egy helyen. Több mint 200 szoftver integráció közül is választhat, hogy maximalizálja hatékonyságát, és kevesebb időt tölthessen az alkalmazásváltással.
Az egységes kommunikáció a LiveAgent jegykezeléssel a megoldás a nem hatékony kommunikáció megszüntetésére. Ismerje meg felületünket, és nézze meg, hogyan segítheti vállalkozását a legjobb ügyfélszolgálat biztosításában.
A támogatási csapat a következőket kapja:
Indítsa el a próbaverziót INGYEN
Ügyfelei utazásuk minden lépésében megérdemlik a kielégítő ügyfélszolgálatot. Tekintse meg, hogyan profitálhatnak a LiveAgent jegykezelésének köszönhetően továbbfejlesztett kommunikációjából, és minden alkalommal, amikor szükségük van rá, fantasztikus támogatást kapnak.
Csak néhány abból, amit ügyfelei kapnak:
Indítsa el a próbaverziót INGYEN
Ez egy átfogó és kiterjedt megoldás bármilyen típusú üzleti kommunikációhoz. Funkcióink lehetővé teszik, hogy minden információt és kommunikációt szépen rendszerezzen hihetetlen funkciókészletünknek köszönhetően. Vessen egy pillantást néhány fő funkciónkra, és nézze meg, hogyan segíthetnek Önnek.
Jegyek
Részlegek
Felelősség
Automatizálás
Jegyek
Részlegek
Felelősség
Automatizálás
Minden az egyben megoldás
Hibrid jegykezelés
Nehéznek tartja nyomon követni az összes kommunikációs csatornát, csak hogy folytassa a beszélgetést ugyanazzal az ügyféllel? A hibrid jegyfolyam az egyik legjobb eszköz ami az Ön rendelkezésére állhat. Egységesíteni tudja ugyanazon ügyfél kommunikációját, függetlenül attól, hogy melyik csatornát választja.
Csapat kommunikáció
Hatékony munkafolyamat
Szeretne időt megtakarítani a gyakori kérdések megválaszolásával? A sablon üzenetek a megfelelő funkció a munkához. Válaszait előre készítse elő, és egyszerűen küldje el néhány kattintással a jegyben. Takarítson meg egy kis időt, és összpontosítson a sürgetőbb problémákra.
Tudásmenedzsment
Csökkentse jegyterhelését átfogó és kiterjedt tudásbázissal, amely az ügyfélszolgálat elengedhetetlen része. Írjon tájékoztató cikkeket, útmutatókat és oktatóanyagokat közvetlenül a LiveAgent irányítópultjáról. Használhatja arra is, hogy fórumokon kapcsolatba lépjen az ügyfelekkel, vagy visszajelzéseket gyűjtsön.
További információk a jegykezelő szoftver tudásbázisáról
A könnyű kommunikáció csak a jéghegy csúcsa, az ügyfélszolgálati jegykezelés még számos előnnyel jár.
Az ügyfelek kielégítése
Az ügyfelek elégedettsége ugyanolyan jó lehet, mint az ügyfélszolgálati szolgálat válaszainak sebessége és minősége. Győződjön meg arról, hogy megszünteti az ügyfelek frusztrációját a LiveAgent jegyrendszerrel való hatékony kommunikációval.
A fogyasztók 80%-a
gyorsaságot és kényelmet vár el
Az ügyfelek többsége a gyorsaságot, a hozzáértő segítséget, a kényelmet és a barátságosságot tartja az ügyfélszolgálat fontos elemének.
ROI növelése
A jobb támogatás jobb bevételt jelent. Az ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza, ha fantasztikus ügyfélszolgálatot kapnak kedvenc vállalkozásuktól. A jegykezelés minden eddiginél gyorsabban segíthet több ügyben.
86%-uk
hajlandó fizetni a jó szolgáltatásért
Csökkentse költségeit, miközben többet keres. Az ügyfelek mindig hajlandóak többet fizetni a kiváló ügyfélszolgálati élményért.
Szerezzen hűséget
A hálás ügyfelek mindig értékelik a jó szolgáltatást és az ügyfélszolgálati ügynökök hozzáértő segítségét. Javítsa ügyfélszolgálatát a nagy jegyforgalom idején, és alakítson ki erős vásárlói hűséget nagyszerű interakciókkal.
A jegykezelés segíthet márkájának és vállalkozásának vásárlói hűségre szert tenni. A hálás vásárlók sokkal nagyobb valószínűséggel térnek vissza, különösen akkor, ha nagyobb mennyiségű kérést tud sokkal gyorsabban kezelni.
73%-kal
magasabb elégedettségi arány
Biztosítson személyre szabott beszélgetéseket, és tegye boldoggá ügyfeleit. Teljes funkcionalitású élő csevegő szoftverünk segíthet az ügyfelek elégedettségében és a nagyszerű ügynöki élményben.
Nem kell csődbe mennie ahhoz, hogy a legjobb ügyfélszolgálatot nyújthassa. Tekintse meg, mennyit takaríthat meg a LiveAgent jegyrendszerével.
Beszámolók
“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Sales manager
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval
Vágjon bele | 14 nap ingyenes
Bemutató foglalása
LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
A "Kezdési" cikket röviden, relevánsan és könnyen érthetően kell megfogalmazni ügyfelei számára. Az író hangja következetes kell legyen a vállalat kommunikációjával. Minden "Kezdési" cikknek tartalmaznia kell rövid leírásokat a termékekről vagy szolgáltatásokról, gyakori kérdéseket, linkeket a forrásokhoz és az ügyfélszolgálati elérhetőséget. A LiveAgent segít az ügyfélszolgálati feladatok kezelésében. Az ügyfélportál és az élő csevegés is hasznos eszköz lehet az ügyfélszolgálatban.
Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel
A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.
Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak
Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.