Jira alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Jira alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Bankkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Új módot keres az ügyfelekkel kapcsolatos problémák nyomon követésére? A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára.

A megbízható jegyrendszer, a nagyszámú kommunikációs csatorna lefedettsége, a hasznos funkciók és integrációk teszik a LiveAgentet a megfelelő választássá.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Javult elégedettség

A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét és javítja a konverziós arányokat.

Megnövelt termelékenység

Csökkentse ügynökei munkaidejét, és oldjon meg több ügyfélkérést univerzális postafiókunknak köszönhetően.

Funkciókban gazdag

Több mint 175 funkció, amelyek megkönnyítik és élvezetesebbé teszik a munkafolyamatot.

Jira vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség hitelkártyára.
Jira
Jegykezelő
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Jira jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Jira nem kínál élő csevegést.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A Jíra nem kínál Call Centert.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Jira önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Jira nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes említést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Jira Twitter integrációt kínál.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlíti és jegyekké alakítja. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és említésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Jira nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és sugározzanak Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Jira nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp integráció a help desk-ekkel lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A Jira WhatsApp integrációt kínál.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Jíra nem kínál tudástárat.
Ügyfélfórum
Egy online fórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudástárán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Jira ügyfélfórumot kínál.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Jira automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API-funkciókat kínál.
A Jira API-funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefonrendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Jira nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime-hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Jira nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Jira korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú webhely
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú webhelyet kínál.
A Jira nem kínál korlátlan számú webhelyet.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A Jira nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Jira korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Jira nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Jira korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
app installation - illustration

Erős Jira alternatíva

Abban az esetben, ha egy másik és megbízható eszközzel szeretne támogatást nyújtani, a LiveAgent támogatja. Hatékony Jira, sőt ZenDesk alternatívaként működik.

A LiveAgent több csatornán, például e-mailen, élő chaten, közösségi médián (Facebook, Twitter és Instagram), call centeren és tudásbázison keresztül bővíti a kommunikációt. Miért elégednénk meg kevesebbel?

Legyen közösségi

Az emberek napról napra egyre inkább közösségi oldalra lépnek az interneten, ezért fontos, hogy a közösségi médián keresztül nyújtsanak támogatást, ne csak a hagyományos csatornákon.

A LiveAgent büszke arra, hogy azon kevés help desk megoldások egyike, amelyek nemcsak a Facebookra, a Twitterre és az Instagramra, hanem a Viberre és a WhatsApp-ra is kiterjednek. A LiveAgent nagyszámú csatornát fed le, így nem kell külön megkeresnie őket. Jobb támogatást nyújt a LiveAgent segítségével.

social notifications - illustration
Savings illustration

Minden egyben rendkívüli áron

Szerezze be az összes legjobb eszközt és funkciót kedvező áron. A LiveAgent három olcsó csomaggal rendelkezik, amelyek mindent tartalmaznak, ami a jobb támogatáshoz szükséges.

Nincs más dolga, mint kiválasztani az Ön számára legmegfelelőbbet. Tekintse meg fizetős csomagjainkat, és tudjon meg többet.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

winners illustration

Jobb helpdesk szoftvert keres?

A LiveAgent 2020-ban a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt Help Desk szoftver az KKV-k számára. Maradjon közelebb ügyfeleihez, és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Hasonlítson össze minket különböző szoftverekkel

Kíváncsi, hogy miként teljesítünk más népszerű szoftver megoldásokhoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezJira alternatíva
    Nem tudja a különbséget a bejövő és a kimenő call center között? Ismerje meg a különbséget, és tudjon meg többet a kimenő kulcsfunkciókról.

    Kimenő hívásközpont

    A kimenő call center szoftver hatékony eszköz az ügyfélszolgálati csapatok számára. Segít az ügyfelek elérésében, proaktív támogatásban, és javítja az általános ügyfélszolgálati minőséget. A bejövő vagy kimenő call center szoftver kiválasztásakor fontolóra vehetők a vegyes megoldások.

    Tudjon meg többet a call center technológiáról. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

    Call center technológia

    A call center szkript részletes utasításokat tartalmaz az ügynököknek, javítva a visszajelzéseket és növelve az elégedettséget. A LiveAgent számos call center technológiát kínál, többek között a felhőalapú telefonközpontot és az omnichannel megközelítést.

    Tudjon meg többet a telefonos tárcsázóról. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

    Telefonos tárcsázók

    The TEXT provides marketing insights to improve business strategies and boost sales. It also discusses the benefits and functions of automatic dialing systems for call centers, which can significantly increase agent productivity. Try LiveAgent for a free trial today!

    A telefon továbbra is a legelterjedtebb és legkedveltebb módszer a fogyasztók számára. Tudjon meg többet arról, hogy hogyan működik a call center.

    Hogyan működik egy call center

    A hatékony kommunikáció, szervezési és problémamegoldó készségek, valamint az empátia fontosak a call center képviselők számára. A LiveAgent szoftver segíthet az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésében.

    Szojegyzek - Call Center Forgatokonyv

    Call center forgatókönyv

    A jó call center szkriptnek részletes utasításokat kell tartalmaznia, amelyeket az ügynökei követhetnek, és egyértelmű iránymutatásokat kell nyújtania az ügyfelek interakcióiról, problémáiról, kérdéseiről és egyéb kéréseiről. A megfelelő forgatókönyvvel javítható a visszajelzések minősége és növelhető az elégedettség. Több call center eszköz is segíti a belső és a külső kommunikáció egyszerűsítésében, míg az átvizsgálási ellenőrzőlista a teljes kép megértését segíti, és lehetővé teszi a hiányosságok kijavítását. A LiveAgent szoftverek számos call center technológiát kínálnak, többek között a felhőalapú telefonközpontot és az omnichannel megközelítést is.

    A hívásközpont szoftver támogatást, termékeladást, telemarketing kezelést biztosít. Két típusa van - CRM szoftver és Számítógép Telefonálás Integrációs szoftver.

    Hívásközpont szoftver

    A LiveAgent alkalmazás hatékonyan támogatja az ügyfélszolgálati feladatokat, beleértve a hívás elhelyezést és az integrációs kérelem sablonokat. Az együttműködési eszközök és a gamifikáció segít növelni az ügyfélszolgálat motivációját. Számos call center eszköz áll rendelkezésre a kommunikáció egyszerűsítésére. Az FCR fontos a lemorzsolódás és az ügyfélhűség szempontjából.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x