Közösségi média szoftver

Legyen közösségi a közösségi média támogató szoftverünkkel

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓Hitelkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Social

Közösségi média támogatás az ügyfélszolgálaton belül

Szeretne kapcsolatba lépni ügyfeleivel a közösségi médiában, de még nem találta meg a megfelelő megoldást? Ne keressen tovább! A LiveAgent egy teljes értékű help desk szoftver, amely egyetlen kényelmes irányítópulton képes integrálni az összes népszerű közösségi média csatornát, sőt az üzenetküldő alkalmazásokat is. Próbálja ki még ma ingyenesen, és nézze meg, hogyan javíthatja közösségi média kommunikációját és egyesítheti az összes csatornát!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Best solutions

A legjobb megoldások

Miért érdemes a LiveAgentet választania a közösségi médiához?

Mert a LiveAgent sokkal könnyebbé teszi a közösségi média kommunikációt! Különlegességünk a legmodernebb jegykezelő rendszerünk, amely képes integrálni minden egyes közösségi média fiókját és oldalát. A bejövő kommunikációt könnyen megoldható jegyekké egyesíti, és akár hibrid kommunikációt is tud kezelni olyan ügyfelekkel, akik több fiókot használnak a különböző közösségi médiában. Ez még nem minden, a teljes munkafolyamatot hatékony termelékenységi funkciók is támogatják, amelyek minden választ vagy megjegyzést sokkal könnyebbé tesznek.

Hagyja, hogy a LiveAgent kezelje az Ön közösségi média üzeneteit

Integrálja fiókjait, és mondjon búcsút az ügyfelei által használt összes közösségi média közötti váltásnak. Vessen egy pillantást arra, hogy a LiveAgent milyen közösségi média- és üzenetküldő alkalmazásokat kezelhet Ön helyett.

Facebook Integrációs bemutató: Hogyan működik

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Közönségkezelés

Csatlakoztassa Facebook-oldalait, és kezdjen el mindent a jegyekkel kezelni. Minden ügyintéző válaszolhat egy jegyre az univerzális postafiókból, így nem kell az alkalmazástól vagy a böngészőalkalmazástól függnie. Az oldalával kapcsolatos minden megjegyzés és említés jegyekké alakul, és archiválásra kerül a jegykezelő rendszerben. A legtöbb jegykezelési funkciót használhatja a válaszokhoz, és akár a teljes előzményeket is elmentheti. Építsen hűséges online közösséget a mindenki számára elérhető gyors Facebook-támogatásnak köszönhetően, amikor csak szüksége van rá.

  • Lépjen kapcsolatba megjegyzésekkel, bejegyzésekkel és tartalommal
  • Lájkolja vagy törölje a megjegyzéseket, adjon hozzá GIF-eket stb

Hatékony üzenetküldés

Szeretné kezelni a Messenger beszélgetéseit közvetlenül a jegykezelő rendszeréből? Állítsa le az alkalmazások közötti váltást a Facebook Messenger integrációjával. Minden beszélgetés jeggyé válik, és a LiveAgent legtöbb jegykezelő funkciójával javíthatja a csevegési élményt.

  • Válaszoljon a Messenger üzeneteire jegykezeléssel
  • Hozzáférés a jegykezelési funkciókhoz és a hibrid üzenetküldéshez

Facebook Integrációs bemutató: Hogyan működik

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

A Twitter figyelése a LiveAgent segítségével

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Kövesse nyomon a tweeteket

A LiveAgent Twitter-integrációja lehetővé teszi, hogy figyelemmel kísérje oldala összes @említését vagy az Ön által választott #hashtageket. A LiveAgent segítségével egyesítheti Twitter-fiókját a LiveAgent eszközkészlet többi részével. Minden olyan hashtag és említés, amelyet úgy dönt, hogy figyelemmel kísér, automatikusan jegyekké alakul át, amelyeket osztályokhoz és ügynökökhöz lehet rendelni.

  • Kövesse nyomon a márkaemlítéseket és a kulcsszavakat
  • Tweetek, megjegyzések és említések egy postafiókban

Követők kezelése

Az Instagram jelenleg az egyik legnépszerűbb közösségi média, amely tökéletessé teszi az ügyfélszolgálathoz és a támogatáshoz. Válaszoljon azokra a bejegyzésekre, amelyekben az emberek közvetlenül a jegykezelésből címkéznek vagy említik meg Önt. Rengeteg időt takaríthat meg, és sokkal többet kezelhet, mintha webalkalmazást vagy okostelefon-alkalmazást használna.

  • Gyorsabban kezelheti az Instagram-ügyfelek interakcióit
  • Kövesse nyomon az ügyfelek kommunikációját a bejegyzésekből

Az Instagram beépülő modul használata a LiveAgentben

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Viber Integrációs bemutató | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Beérkezett üzenetek küldése

A Viber a ma elérhető egyik legnépszerűbb üzenetküldő platform, ami azt jelenti, hogy ideális eszköz az ügyfélszolgálathoz. Válaszoljon egyszerűen közvetlenül a jegykezelő rendszeréből, és kezelje a kommunikációt azokkal az ügyfelekkel, akik az üzenetküldő alkalmazásokat részesítik előnyben a közösségi média helyett. Az integráció zökkenőmentes, és a legtöbb LiveAgent funkcióval működik.

  • Szervezze meg Viber kommunikációját egy helyen
  • Válaszoljon a Viber-üzenetekre a jegykezelő postafiókjában

Slack értesítések

Nincs ok arra, hogy a munkahelyi kommunikációt hátrahagyja, amikor kollégáival beszélget. Slack integrációnk a LiveAgent jegykezeléssel is tökéletesen működik, így továbbra is bármikor lépést tarthat ügyfeleivel és kérdéseikkel. Minden jegy új értesítést fog kapni.

  • Legyen tájékozott a Slack jegyekkel kapcsolatos tevékenységeiről
  • Testreszabhatja Slack értesítéseit
Slack Integration
WhatsApp Integration

WhatsApp támogatás

Új integrációnk segíthet a legértékesebb ügyfeleinknek a WhatsApp-on keresztüli ügyfélkommunikáció kezelésében. A korábbi csatornákhoz hasonlóan a WhatsApp a jegykezelés és az ügyfélszolgálat szerves részévé válhat. Ne maradjon le róla, és próbálja ki!

  • Integrálja a legnépszerűbb üzenetküldő platformot
  • Kezelje a WhatsApp kommunikációt a jegykezelésből
Let’s get social!

Az ügyfelekkel kapcsolatos problémák kezelése a közösségi médián keresztül

Menjen oda, ahol ügyfelei a legtöbb időt töltik, és kezdjen el kiváló szolgáltatásokat nyújtani minden közösségi média felhasználó számára. A LiveAgent integrálhatja a Facebookot, a Twittert, az Instagramot, a Messengert, a Viber-t és a WhatsApp-ot, és segítségével nagyszerű és hatékony ügyfélszolgálati eszközökké alakíthatja őket.

Finomítsa az ügyfél útját a következőkkel:

  • Jobb kommunikáció és termelékenység
  • Hibrid univerzális postafiók
  • Zökkenőmentes beépített integrációk
Support team view

A LiveAgent segítségével egyszerűen kezelheti a közösségi médiát

Tekintse meg, milyen egyszerű minden fontos közösségi csatornát hozzáadni az ügyfélszolgálathoz. Csatlakoztassa közösségi fiókjait, kezelje profiljait, és hozzon létre hűséges ügyfélbázist.

Fedezzen fel más LiveAgent termelékenységi funkciókat

A LiveAgent sokkal több, mint egy közösségi média szolgáltató szoftver. Fedezze fel további fontos eszközeinket és funkcióinkat, és nézze meg, hogyan használhatja őket arra, hogy versenyelőnyt szerezzen vállalkozása számára.

Szervezett kommunikáció

Univerzális postafiók

Hozzon ki többet közösségi média megoldásából, és egységesítse kommunikációját. A LiveAgent képes kezelni bármilyen típusú csatornáról érkező ügyfélüzeneteket vagy hívásokat, és biztonságosan tárolja azokat az univerzális beérkező levelek között a hibrid jegykezeléssel. Minden ügyfélszolgálati folyamat könnyebbé válik, ha az információ a megfelelő helyen van.

  • Egy helyen tartja az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket
  • Hibrid kommunikáció és egyszerű szervezés

További információk az univerzális postafiókról

Organized communication
Efficient workflow

Hatékony munkafolyamat

Automatizálási szabályok

A közösségi média alkalmazások nagyszerűek, de nem tudnak mindent megoldani Ön helyett. Szerencsére a LiveAgent számos automatizálási szabállyal segíthet, amelyek számos hétköznapi feladatot képesek automatikusan végrehajtani. Összpontosítson a fontosra, és ne pazarolja az időt ismétlődő feladatokkal, amelyek megakadályozzák, hogy segítsen ügyfeleinek.

  • Automatizálja munkafolyamatát, és összpontosítson a fontos dolgokra
  • Szabaduljon meg a hétköznapi vagy ismétlődő feladatoktól

Kategorizálás

Osztályok és címkék

Nem minden vásárlói megkeresés teljesen egyforma, ezért fontos, hogy kategóriákba soroljuk őket. A LiveAgent ebben segíthet a részlegek és címkék funkcióival. Szervezze meg megfelelően a kommunikációt, és az ügyfelek megkereséseit mindig azokhoz a szakértőkhöz irányítsa, akik a legjobb választ tudják adni.

  • Ossza meg az ügyfélszolgálati csapat tagjait a szakértelemmel
  • Használjon címkéket az ügyfélszolgálati interakciók megszervezéséhez
  • Korrekt és időszerű ügyfélszolgálati megoldások biztosítása

Tudjon meg többet a részlegekről

Categorizing
Ticket features

A jegyek funkciói

Makrók, mellékletek és jegyzetek

Csökkentse a válaszidőt és javítsa az ügyfélszolgálatot előre meghatározott üzenetekkel és előre meghatározott válaszokkal. A LiveAgent különféle csatolmány típusokat támogat, amikor jegyekre válaszol. Nyugodtan hagyjon jegyzeteket ügynöktársainak a jegyekben, és bármikor tájékoztassa őket az ügyfelek aggályairól vagy a pozitív interakciókról.

  • Tartson lépést az ügyfelekkel előre megírt üzenetekkel
  • Hagyjon jegyzeteket és adjon hozzá mellékleteket a jegyekhez
Medal

Kezdje el a LiveAgent használatát most!

Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 14 napos ingyenes próbaverzióval

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Hitelkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondhatja

Tudja meg, hogyan profitálhat a közösségi média támogatásából

A közösségi média minden modern help desk fontos része. Vessen egy pillantást a statisztikákra, és derítse ki, hogyan használhatja a közösségi médiát ügyfélszolgálata és vállalkozása javítására.

Közösségi jelenlét

Az ügyfelek szívesebben lépnek kapcsolatba márkákkal és vállalkozásokkal, mint a közösségi médiával, ami azt jelenti, hogy megfelelő szolgáltatást és támogatást várnak el. Adjon vásárlási tanácsokat és közösségimédia-ügyfélszolgálatot közönségének a LiveAgent segítségével, és találkozzon ügyfeleivel pontosan ott, ahol az idejüket tölti.

  • Növelje közösségi média jelenlétét, és gyorsabban válaszoljon
  • A jegykezelés leegyszerűsíti a közösségi kommunikációt
Chart

Az ügyfelek 63%-a

közösségi média szolgáltatást vár el

A közösségi média elengedhetetlenné vált az ügyfélszolgálathoz. Fokozza jelenlétét a közösségi médiában, és legyen ott a közönség számára.

Vásárlói elégedettség

Növelje a vásárlói elégedettségi arányt, és kezelje hatékonyabban az ügyfelek panaszait. A közösségi média ügyfélszolgálata javíthatja ügyfélszolgálati játékát, és javíthatja az általános elégedettséget és az ügyfelek elégedettségét.

  • Növelje az ügyfelek elégedettségét a közösségi médiával
  • A rendszeres válaszokkal és tevékenységgel haladja meg az elvárásokat
Chart

70%-os

elégedettségi arány

Az ügyfelek nagy százaléka elégedett azzal, ahogy problémáikat a közösségi médián keresztül megoldják. Ne vágjon le a minőségi közösségi ügyfélszolgálatról, és még ma javítsa azt.

Hozzon létre hűséget

Hozzon létre vásárlói hűséget jobb ügyfélszolgálattal. Ügyfelei nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba közösségi fiókjaival, és gyakrabban vásárolnak Öntől, ha kiváló ügyfélszolgálatot kapnak.

  • Növelje az ügyfelek lojalitását jó szolgáltatással
  • Adjon következetes válaszokat és ügyfélszolgálatot
Chart

Az ügyfelek 79%-a

24 órán belül választ vár

Szerezze meg a legjobb eredményeket az ügyfélelégedettségi felméréseken, és biztosítson gyors ügyfélszolgálati tevékenységet a közösségi médiában.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

A LiveAgent nem fogja tönkretenni a költségvetését. Tudja meg, mennyit spórolhat a közösségi média ügyfélszolgálatán és a teljes ügyfélszolgálaton.

Beszámolók

Szerezze be a LiveAgentet
és csatlakozzon a 7000 elégedett ügyfélhez

  • Roman Bosch
    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
    Rustem Gimaev Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
  • Randy Bryan
    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
    David Chandler Volterman

Foglaljon le egy demót

requestDemo
Mit fog megtudni a bemutatkozó során
  • Hogyan érheti el üzleti céljait a LiveAgent segítségével – akár az ügyfelek elégedettségének javításáról, akár több értékesítésről van szó.
  • Hogyan működik a LiveAgent. Bemutatjuk a terméket, hogy képet kapjon arról, hogyan működik a szoftverünkkel.
  • Válaszok az árakkal, a szolgáltatással, az integrációkkal és a funkciókkal kapcsolatos kérdésekre.
 

“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Sales manager

Kapcsolódó cikkek ehhezKözösségi média ügyfélszolgálat
Növelje az átváltási rátákat az ügyfélszolgálati stratégia helyes beállításával, mint például beültetni az élő chat funkciót, hogy valós idejű támogatást tudjon nyújtani.

Növelje az átváltási rátákat a LiveAgent-el

Egyszerűsítse a vásárlási folyamatot, biztosítson több csatornás támogatást, chateljen vásárlóival valós időben. A jó átváltási ráta 2-5%. Gondolja újra az ajánlatát, optimalizálja az oldalát.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ügyfélportál szoftver

LiveAgent is a software that can help you reach your business goals, such as improving customer satisfaction or increasing sales. The sales manager suggests approaching customers with a focus on problem-solving or achieving goals. LiveAgent can answer questions about pricing, services, integrations, and features. It has been used by companies such as Huawei, BMW, Yamaha, and O2. There is a free trial available without requiring a bank card.

Az ÁSZF elfogadásával illetve a szolgáltatás vagy a weboldal használatával elismeri, hogy elolvasta és megértette a fentieket és elfogadja a ÁSZF-ben leírtakat.

Általános Szerződési Feltételek

LiveAgent offers a comprehensive solution for businesses, providing customer service software, VoIP systems, and email management. The system can improve customer service experience, generate positive word-of-mouth, and increase revenue. Quality Unit's data privacy policy ensures the security and protection of data. The AppSumo agreement includes general terms and conditions for using the service for internal business purposes.

A legjobb ügyfélszolgálat az, amelyik egy ütemet sem hagy ki. Ügyfélszolgálati ügynöki képzési ellenőrzőlistánkkal győződjön meg arról, hogy munkatársai mindenre készen állnak.

Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista

Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.

Can't find the support contact information? Check out LiveAgent directories and get in touch with the support you're seeking.

Ügyfélszolgálati útmutató

LiveAgent offers customer service software, VoIP phone systems, self-service software, call center software, complaint management tools, customer portals, and email handling software. The company has won awards and certificates and has positive reviews from customers. They also offer a partner program and various resources like a blog, an academy, templates, webinars, and cost calculators. Customers can contact LiveAgent for sales and support via phone and email. The process of creating a LiveAgent account is explained and the company's copyright information is provided.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x