Pure Chatről LiveAgentre költözik?
LiveAgent számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál, beleértve a gamifikációt is, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak értékesítési kampányaikban és ügyfélszolgálati tevékenységükben. A vállalat további információkat is nyújt blogján, és ingyenes próbaidőt kínál a regisztrálóknak.
LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati és értékesítési platform, amely számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál. A vállalatok számára segítséget nyújthat az ügyfélszolgálat és értékesítési folyamatok optimalizálásában, valamint proaktív chat és online látogatók funkcióval. Az áttérőket kellemes juttatások és hiánytalan támogatás várja.Átváltásra kerülhet CallPage-ről és Kustomerből is.
LiveAgent 5.25 – Új funkciók, fejlesztések és fontos javítások
Quality Unit, LLC. tartalmazza a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver előnyeit, beleértve az ügynök teljesítményének nyomon követését és az ügyfelek értékelése alapján történő rangsorolást. A LiveAgent 5.24 sokféle kommunikációs csatornát kínál, például csevegést, hívásokat, és videóhívásokat. A LiveAgent 5.25 frissítése új funkciókat és javításokat tartalmaz. Az ingyenes próbaverzió elérhető a weboldalon.
Adatot visz át a HappyFox-ról?
LiveAgentre történő migráció előnyei: széleskörű ügyfélszolgálati megoldás, kommunikációs csatornák és funkciók, világszínvonalú támogatás. Emellett ingyenes próbaidő is elérhető.
LiveAgent kínál teljeskörű ügyfélszolgálati szoftvert, beleértve a VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvert és panaszkezelési rendszert. Az integrációk és támogatás sokoldalúak, valamint többnyelvű szolgáltatást is kínálnak. A Freshdesk-ről való adatmigráció előnyei közé tartozik az ötcsillagos ügyfélszolgálat és a megtakarítások. A LiveAgentet olyan vállalatok is használják, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem.
A legjobb élő chat startup-ok és KKV-k számára
HappyFox Chat, HubSpot, Intercom, and JivoChat are live chat software options for businesses. They offer customizable chat widgets, chatbots, and integration with other platforms. These tools help businesses provide efficient customer support and improve customer satisfaction. Pricing varies, with options for different business sizes.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.