Qonvo alternatívát keres?

Fedezze fel, miért LiveAgent a legjobb Qonvo alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Hitelkártya megadása nem szükséges
  • ✓ Bármikor lemondható
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A Qonvo hatékony alternatíváját keresi, amely több lehetőséget kínál az ügyfelekkel való kommunikációhoz? Akkor a LiveAgent a megfelelő választás vállalkozása számára.

A nagyszerű jegyrendszer, a legfontosabb kommunikációs csatornák lefedettsége és az egyszerű használat teszi a LiveAgentet a legjobb help desk megoldássá az ügyfélszolgálat számára.

 
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Call center támogatás

Számos egyéb szolgáltatás mellett a LiveAgent támogatja a call center integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!

Funkciókban gazdag

Több mint 175 funkció, amelyek megkönnyítik és élvezetesebbé teszik a munkafolyamatot.

Megfizethető árak

A LiveAgent méltányos áron kínál támogatást. Válasszon egyet három előfizetésünk közül, vagy válasszon külön funkciókat a help desk testreszabásához

 

Qonvo vs LiveAgent

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség hitelkártyára hozzá.
Qonvo
Jegykezelés
Kezelőeszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A Qonvo nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű chat widget, amelyet bármely webhelyen elhelyezhet.
A LiveAgent élő csevegést kínál.
A Qonvo nem kínál élő csevegést.
Call Center
Telefonközpont, amely az automatikus híváselosztással hívások kezdeményezésére és fogadására használható.
A LiveAgent Call Centert kínál.
A Qonvo nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy ügyfélportál felépítését, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférhessenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmaikhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A Qonvo nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A Qonvo nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekéri az összes megemlítést és megjegyzést, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
A Qonvo nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekéri az összes megjegyzést, megemlítést és jegyekké alakítja azokat. Az integráció azt is lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak minden megjegyzésre és megemlítésre a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A Qonvo nem kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely beolvassa az összes üzenetet, és jegyekké alakítja azokat. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből válaszoljanak és küldjenek Viber üzeneteket.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A Qonvo nem kínál Viber integrációt.
WhatsApp
A WhatsApp és az ügyfélszolgálati integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a WhatsApp üzenetekre egy többcsatornás jegykezelő rendszeren belül, és ugyanúgy kezeljék őket, mint bármely más ügyfélszolgálati jegyet.
A LiveAgent WhatsApp integrációt kínál.
A Qonvo nem kínál WhatsApp integrációt.
Tudástár
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, a GYIK-et és a használati útmutatókat.
A LiveAgent tudástárat kínál.
A Qonvo nem kínál tudástárat.
Ügyfélfórum
Egy online vitafórum ügyfelei számára, amely közvetlenül az Ön tudástárán belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A Qonvo nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatizálható munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölése érdekében.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A Qonvo automatizálást és szabályokat kínál.
API
Funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
A Qonvo API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy navigáljanak a telefon rendszerben, mielőtt emberi kezelővel beszélnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A Qonvo nem kínál IVR szolgáltatásokat.
Videohívások
Videót tartalmazó hívás, hasonlóan a Skype-, Zoom- vagy Facetime hívásokhoz.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A Qonvo nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A Qonvo korlátlan előzményeket kínál.
Korlátlan számú weboldal
A szoftvert korlátlan számú weboldalon használhatja.
A LiveAgent korlátlan számú weboldalt kínál.
A Qonvo nem kínál korlátlan számú weboldalt.
Korlátlan számú csevegési gomb
Korlátlan számú csevegőgombot helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan számú csevegőgombot kínál.
A Qonvo nem kínál korlátlan számú csevegőgombot.
Korlátlan számú jegy/levél
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan számú jegyet/mailt kínál.
A Qonvo nem kínál korlátlan számú jegyet/mailt.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden kezdeményezett vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A Qonvo nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24 órás támogatás
Az ügyfélszolgálat a hét minden napján, a nap 24 órájában rendelkezésre áll, a beküldhető kérdések számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
A Qonvo korlátlan, 24 órás támogatást kínál.
app installation - illustration

Hatékony Qonvo alternatíva

A LiveAgent mindent megad, így jobb támogatást nyújthat, és a fontosra összpontosíthat.

Támogatást nyújthat az Ön rendelkezésére álló hatékony eszközökkel. Ez e-mailt, élő csevegést, közösségi médiát (Facebook, Instagram és Twitter), call centert és tudástárat jelent. Mindent egy megbízható jegyrendszer kezel, így nem kell aggódnia a zavaros kommunikáció miatt.

A leggyorsabb élő csevegés

Az élő csevegés elengedhetetlen és az egyik leghasznosabb eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz. Minden az azonnali kommunikációról szól, ezért ennek gyorsnak kell lennie.

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő csevegési widgettel a piacon, 2,5 másodperces csevegési sebességgel. Ezzel valóban gyors támogatást nyújthat.

Watch the website loading time
Savings illustration

Kapjon többet, fizessen kevesebbet

Ne fizessen olyan szoftverért, amely nem tesz meg mindent. Váltson olyan szoftverre, amely különféle eszközöket kínál Önnek kedvező áron.

A LiveAgent három nagyszerű előfizetéssel rendelkezik, amelyek tele vannak eszközökkel, funkciókkal és integrációkkal, amelyek megkönnyítik a munkafolyamatot. Nincs más dolga, mint kiválasztani az Ön számára legmegfelelőbbet. Tekintse meg előfizetéseinket és tudjon meg többet.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

man and woman winners-illustration

Készen áll, hogy többet kapjon és többet tehessen?

A LiveAgent 2020-ban a legtöbbet értékelt és az első helyen értékelt Help Desk szoftver a KKV-k számára. Maradjon közelebb ügyfeleihez, és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgenttel.

 

Hasonlítson össze minket más megoldásokkal

Kiváncsi, hogyan teljesítünk a többi népszerű megoldáshoz képest? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

    Kapcsolódó cikkek ehhezQonvo alternatíva
    Pure Chatről LiveAgentre vált? A támogató ügynökeink és technikai csapatunk szívesen segít emigrálni összes adatát gyorsan és biztonságosan. Díjmentesen. Lépjen velünk kapcsolatba ma és vitassuk meg az adat migrációt.

    Pure Chatről LiveAgentre költözik?

    LiveAgent számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál, beleértve a gamifikációt is, amelyek segíthetnek a vállalkozásoknak értékesítési kampányaikban és ügyfélszolgálati tevékenységükben. A vállalat további információkat is nyújt blogján, és ingyenes próbaidőt kínál a regisztrálóknak.

    Indítsa el Zendeskről az adatáttelepítését egy egyszerű aktiválási csúszkára kattintva. Minden jegyét és ügynökét biztonságosan átviheti a LiveAgentbe.

    Zendeskről migrál?

    LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati és értékesítési platform, amely számos kommunikációs csatornát és funkciót kínál. A vállalatok számára segítséget nyújthat az ügyfélszolgálat és értékesítési folyamatok optimalizálásában, valamint proaktív chat és online látogatók funkcióval. Az áttérőket kellemes juttatások és hiánytalan támogatás várja.Átváltásra kerülhet CallPage-ről és Kustomerből is.

    A LiveAgent 5.25 frissítés új fejlesztéseket, valamint új javításokat kínál az ügyfélszolgálaton. Tudjon meg többet a LiveAgent 5.25-ről.

    LiveAgent 5.25 – Új funkciók, fejlesztések és fontos javítások

    Quality Unit, LLC. tartalmazza a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver előnyeit, beleértve az ügynök teljesítményének nyomon követését és az ügyfelek értékelése alapján történő rangsorolást. A LiveAgent 5.24 sokféle kommunikációs csatornát kínál, például csevegést, hívásokat, és videóhívásokat. A LiveAgent 5.25 frissítése új funkciókat és javításokat tartalmaz. Az ingyenes próbaverzió elérhető a weboldalon.

    A LiveAgent ingyenes HappyFox adat migrációt ajánl, amit teljesen a mi technikai támogató személyzetünk végez. Emigrálja adatát a HappyFox-ról ma.

    Adatot visz át a HappyFox-ról?

    LiveAgentre történő migráció előnyei: széleskörű ügyfélszolgálati megoldás, kommunikációs csatornák és funkciók, világszínvonalú támogatás. Emellett ingyenes próbaidő is elérhető.

    A LiveAgent ingyenes Freshdesk adatáttelepítést kínál. A Freshdesk összes jegyét, operátorát és értékelését automatikusan áthelyezi a LiveAgentbe.

    Migrálás Freshdeskről?

    LiveAgent kínál teljeskörű ügyfélszolgálati szoftvert, beleértve a VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvert és panaszkezelési rendszert. Az integrációk és támogatás sokoldalúak, valamint többnyelvű szolgáltatást is kínálnak. A Freshdesk-ről való adatmigráció előnyei közé tartozik az ötcsillagos ügyfélszolgálat és a megtakarítások. A LiveAgentet olyan vállalatok is használják, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxfordi Egyetem.

    A legjobb élő chat szoftver kiválasztásáról szóló döntés kihívást jelenthet. Merüljön el, és válogasson a 20 legjobb élő csevegő szoftver közül startup-ok és KKV-k számára.

    A legjobb élő chat startup-ok és KKV-k számára

    HappyFox Chat, HubSpot, Intercom, and JivoChat are live chat software options for businesses. They offer customizable chat widgets, chatbots, and integration with other platforms. These tools help businesses provide efficient customer support and improve customer satisfaction. Pricing varies, with options for different business sizes.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x