Ügyfélportál szoftver

Erősítse meg ügyfeleit hatékony önkiszolgálással.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Customer portal animation
Customer Portal Software

Csökkentse költségeit az ügyfélportál szoftverrel

Túlterhelt az ügyfelek kérdéseivel? A LiveAgent ügyfélportál szoftvere segít Önnek csökkenteni a jegyterhelést és fenntartani az ügyfélszolgálat legjobb minőségét. Kezdje el a LiveAgent használatát, és csökkentse az ügyfélkommunikáció költségeit egy teljes értékű ügyfélportál létrehozásával, amely cikkek, fórumok, GYIK és egyebek révén segíthet a legtöbb probléma megoldásában. Próbálja ki ingyenesen még ma, és tapasztalja meg a LiveAgenttel való munka előnyeit.
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Customer portal software - LiveAgent

Miért válassza a LiveAgentet?

A LiveAgent nem csupán egy teljes értékű ügyfélportál szoftver, hanem egy teljesen felszerelt ügyfélszolgálati szoftver, amely minden fontos eszközzel és funkcióval rendelkezik, amelyre a help desknek szüksége van. Használja ki több tudásbázisunkat, fórumainkat, GYIK-ünket, fejlett cikkszerkesztőnket, mellékleteinket és sok más funkciót, amelyek segítségével lenyűgöző portált hozhat létre ügyfelei számára. Többcsatornás jegykezelésünkkel és nagyszámú integrációnkkal együtt átfogó és teljes help desk megoldást kaphat méltányos áron.

Miért érdemes ügyfélportálos szoftvert használni?

Az ügyfélportál szoftvermegoldások lehetővé teszik a portál felhasználóinak, hogy hozzáférjenek a szükséges információkhoz anélkül, hogy támogatási segítséget várnának. Ezek a dedikált támogatási portálok azt is lehetővé teszik a portálfelhasználók számára, hogy hozzáférjenek a korábbi jegyelőzményekhez, a tudásbázishoz, egy közösségi fórumhoz és lehetőséget biztosítanak visszajelzések benyújtására is. Az önkiszolgáló erőforrások, például a tudásbázisok, fórumok vagy az ügyfelek visszajelzései megszabadítják az ügyfelek képviselőit a GYIK-től, és lehetővé teszik számukra, hogy a nehezebb ügyfélkérdésekre összpontosítsanak. Használja ki ügyfélportál-szoftverünket, hogy megosszon szolgáltatási bejelentéseket, termékkibocsátási megjegyzéseket, és azonnal javítsa ügynöke termelékenységét.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Könnyen használható és minden tekintetben hatékony

A LiveAgent ügyfélportál nagyon rövid idő alatt létrehozható és megvalósítható tudásbázist, fórumot és vásárlói visszajelzéseket tartalmaz.

Tekintse meg, hogyan néz ki és mit kínál a LiveAgent

Néhány kattintással beállíthat egy ügyfélportált és annak vizuális elemeit. Hozzon létre tudásbázisokat és hozzon létre fórumot, hogy ügyfelei magukon segítsenek, és megvitassák az új funkciókat vagy a fejlesztési javaslatokat.

smiling woman with coffee

A LiveAgent milliószor megkönnyíti az ügyfélszolgálatot. A válaszidőnk 26%-kal gyorsabb.

black Martinus logo

Tanítsa meg ügyfeleit a problémák önálló megoldására

Vessen egy pillantást arra, hogy a LiveAgent ügyfélportálja hogyan segíthet hosszú távon időt megtakarítani és a help desk költségeit csökkenteni.

Self-service customer portal

Kiterjedt ügyfélportál mindennel, amire ügyfeleinek és ügynökeinek szüksége van – tudásbáziscikkekkel, fórumbejegyzésekkel és visszajelzési funkciókkal. Használjon mindent, ami csak rendelkezésére áll, hogy a legjobb támogatást nyújtsa. További információk az ügyfélkapuról.

Tudásbázis

A tudásbázis az Ön legfontosabb eszköze az ügyfélszolgálat biztosításához. Tele lehet cikkekkel és kategóriákkal, egyetlen sornyi szöveggel megválaszolhatja a gyakori kérdéseket, és még sok mást tehet. További információk a tudásbázisról.

customer portal software by LiveAgent

A fórumok lehetővé teszik ügyfelei számára, hogy segítsenek egymásnak azáltal, hogy válaszolnak egymás kérdéseire, miközben ügynöke felléphet vagy szünetet tarthat. Használhatja azt is, hogy könnyedén jegyeket készítsen bonyolultabb problémákhoz. Olvasson tovább a fórumról.

Priority assignment

Hagyja, hogy ügyfelei visszajelzéseket és javaslatokat küldjenek Önnek. Hozzon létre és helyezzen el egy visszajelzés gombot a webhelyén, és hagyja, hogy az ügyfelek elmondhassák, mit gondolnak. Használja az információkat a problémák javítására és megoldására. További információk a visszajelzés gombról.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Nézze meg, hogyan működik!

Az idő pénz, ezért a LiveAgent az egyik legegyszerűbb implementációs folyamattal rendelkező szoftvermegoldás. Tekintse meg bemutatónkat, és nézze meg, hogyan hozhatja létre ügyfélportálját néhány perc alatt. Végigvezetjük az egész folyamaton.

Alkalmazotti portál az ügyfélszolgálati ügynökeinek

Az ügyfélportál nyilvánvaló előnye, hogy hatékony önkiszolgálást biztosít ügyfelei számára. A LiveAgent dedikált ügyfélportál megoldása azonban lehetővé teszi az ügynökei számára belső tudásmenedzsment létrehozását is. Amint azt korábban jeleztük, az ügyfélkapu a tudásbázisból és a fórumból áll. Mindkettő létrehozható az ügyfelek és az ügynökök számára is.

A részletes tudásbázis nagyszerű módja lehet a dokumentumok megosztásának a belső tudásfolytonosság támogatása érdekében. Ezenkívül egy fórumon keresztül megoszthatja a belső ismereteit. A belső fórum lehet egyetlen hely, ahol konkrét témákat vitathat meg a munkahelyi üzenetküldés helyett. Összességében jobb csapatinterakciót hoz létre, és egyszerűvé teszi a munkahelyi kommunikációt.

Agents in Help desk software - LiveAgent

Több, mint 30,000 vállalkozás nem tévedhet

A LiveAgent egy funkciókban gazdag, átfogó platform, amely önkiszolgáló portált is biztosít. Tekintse meg sikertörténeteinket és felhasználói véleményeinket, hogy megtudja, hogyan tudja a LiveAgent fellendíteni az Ön ügyfélszolgálatát és üzleti partnerei boldogságát.

knowledge base designs in LiveAgent

Testreszabható és adaptálható

Nem adunk korlátozásokat az ügyfélportál testreszabásával kapcsolatban. Adja hozzá logóját, és illessze a márkáját, amikor csak szüksége van rá, testreszabási lehetőségeinknek köszönhetően. Hozzáadhat integrációkat egyszerű kód-kiegészítésekkel, vagy hagyhatja úgy az ügyfélkapuját, ahogy van. A választás az Öné, és a LiveAgent nem áll az útjába.

Tegyen többet a jegykezeléssel

Egyes problémákat egyszerűen csak megfelelő kommunikációval kell megoldani, ezért használhat egy egyszerű űrlapot a jegyek leadásához. Minden alkalommal, amikor az ügyfelek a kapcsolatfelvételi űrlapjukat használják, belső CRM funkcióink elmentik az adatokat, és jegykezelésünk lehetőséget ad arra, hogy bármilyen megkeresést közvetlenül a postafiókjából kezeljen. Bővítse ügyfélportál szolgáltatását egy hatékony jegyűrlappal az egyszerű problémamegoldás érdekében.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Minden támogatási csatorna egy fedél alatt

A LiveAgent ügyfélportál szoftvere több kommunikációs csatornával integrálódik, és közel 200 funkciót kínál.

Foglaljon le egy demót

requestDemo
Mit fog megtanulni a demó során
  • Hogyan érheti el üzleti céljait a LiveAgent segítségével – akár az ügyfelek elégedettségének javításáról, akár több értékesítésről van szó.
  • Hogyan működik a LiveAgent. Bemutatjuk a terméket, hogy képet kapjon arról, hogyan működik a szoftverünkkel.
  • Válaszok az árakkal, a szolgáltatással, az integrációkkal és a funkciókkal kapcsolatos kérdésekre.

“Minden vásárlóhoz forduljon azzal a gondolattal, hogy segítsen neki egy probléma megoldásában vagy egy cél elérésében, ne pedig egy termék vagy szolgáltatás értékesítésével.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Sales manager

Kapcsolódó cikkek ehhezÜgyfélportál szoftver
A LiveAgent illeszkedik igényeihez a szórakoztatóipar számára azáltal, hogy élő chat funkciókat kínál annak érdekében, hogy gyorsabb online segítséget legyen képes nyújtni.

Helpdesk szoftver a Szórakoztatóipar számára

A LiveAgent rendszere számos kommunikációs csatornát kínál ügyfélszolgálati jelentésekkel és integrációs kérelem sablonokkal, amelyek könnyen integrálhatók a rendszerbe. A call center szoftver hatékony megoldást nyújt az ügyfélinterakciók kezeléséhez, proaktív chat sablonokkal.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a testre szabott összcsatornás támogatással. Hagyjon vásárlóinak nagyszerű érzést minden alkalommal, amikor a vállalatával lépnek interakcióba.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Testreszabás és gyorsaság növeli a vásárlói kapcsolatot. A LiveAgent-tel több platformon elérhető támogatást nyújthat, és beépített CRM segíti a testreszabott szolgáltatást. A vásárlói hűség és hatékonyság is mérhető.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Közösségi média támogató szoftver

Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.

A VoIP hívásrögzítés egy általános üzleti gyakorlat a képzés és az ügyfélszolgálat minőségének támogatására, Olvasson tovább, hogy felfedezze, hogyan fejleszthetik az üzletét a VoIP hívások rögzítése.

VoIP hívásrögzítés

A VoIP hívásrögzítés hasznos a marketing csapatnak, mert pontos betekintést ad az ügyfelek elvárásairól. A hívásrögzítések a képzési és coaching programokban segítenek a menedzsmentnek az ügyfélszolgálati teljesítmény értékelésében. Az aktív VoIP rögzítésnek rugalmasnak kell lennie, hogy megfeleljen az ügyfél igényeinek. Az ügyfélszolgálat fenntartása érdekében fontos az automatikus rögzítés kikapcsolása, valamint az ügyfelek tájékoztatása és engedélyezése a hívások rögzítése előtt.

A LiveAgent visszahívó szoftver egy minden az egyben megoldás, amely call centert is tartalmaz. Visszahívási megoldásunk minden szükséges funkcióval rendelkezik. Próbálja ki ingyenesen.

Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel

A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.

A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x