Számtalan módszer a fejlődésre
egyetlen eszközzel

Használja ki a megosztott postafiók előnyeit a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

A legjobb megosztott postafiók a városban

Az ügyfélkérelmek megfigyelése több email fiókon keresztül kimerítő és gyakran kontraproduktív. A kérelmek elvesznek, elfelejtődnek, vagy megválaszolatlanok maradnak, ahogy szétszóródnak a különböző ügynökök több e-mail fiókjaiban.

Az ügyfélszolgálati e-mail-lekérdezések teljes körű áttekintéséhez több embernek kell hozzáférése egy e-mailhez, és itt jön képbe a megosztott postafiók.

Csatlakoztassa az összes e-mailt olyan szolgáltatásokból, mint a Microsoft Outlook, az Office 365, a Gmail vagy az egyéni e-mail szerver, és élvezze a megosztott postafiók előnyeit.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Create Ticket in LiveAgent

Mi az a megosztott postaláda?

A megosztott postaláda része a help desk és a jegyrendszer megoldásunknak. Gondoljon rá úgy, mint egy okosabb Gmail verzióra.

Minden támogató ügynökének megvan a saját egyedi bejelentkezése, viszont ha egyszer belépnek a postaládába, mindenkinek jogosultsága van ugyanahhoz az irányítópulthoz. Mindenki megnézhet minden bejövő jegyet, azt, hogy ki válaszol meg mit és hogy mivel kell foglalkozni azonnal.

A postaláda automatikusan rendez minden kérelmet a részlegekhez, prioritás szerint szervezi a jegyeket és felelősségeket rendel az egyes ügynökökhöz.

Hogyan javíthatja a megosztott postafiók a konverziót?

A vásárlói elégedettség szorosan összefüggésben van a vásárlói kapcsolattal, átváltási rátákkal és a jövedelemmel. Minél elégedettebbek a vásárlói, annál jobb lesz vállalata. A gyors, személyre szabott és tudatos szolgáltatás biztosítása vásárlói számára, fejlesztheti a vásárlói kapcsolatot, a jövedelmet és az átváltási rátákat.

Shared inbox improving the conversion rates

A megosztott postaláda előnyei

Támogassa az együttműködést

Lehetővé teszi támogató ügynökeinek, hogy a komplikált kérelmeken együtt dolgozzanak. Egy ügynök folytathatja onnan, ahol a másik abbahagyta, minden folyamat el lesz mentve és az ügynökök hagyhatnak egymásnak belső jegyzeteket, chateket vagy belső hívásokat is indíthatnak.

Növeli a produktivitást

Mivel ügynökeinek nem kell pazarolniuk az értékes idejüket több email megfigyelésére és eszközök váltására, több időt tölthetnek személyes és tudatosabb szolgáltatások biztosítására ügyfelei számára.

Web icon

Biztonságban tartja az adatot

Mivel minden ügynöknek egyedi bejelentkezése van és a több fiók megfigyelése ki lett küszöbölve, egy megosztott postaláda a legbiztonságosabb megoldás vállalatának és ügyfeleinek.

Problematic sharing of information

A probléma: Információ megosztása

Ahogyan növekszik vállalata, több profitot generál, de több támogatási kérelmet, termékkel kapcsolatos kérdéseket és általános kérvényeket is. Eddig úgy volt, hogy egy személy volt a felelős az emailek megválaszolására és amikor szabadságra mentek, a bejelentkezési adatok szimplán meg lett osztva a helyettesítő ügynökkel. Viszont ez összezavarodást, félreértést, átláthatatlanságot és kontextushiányt eredményezett.

Ismerősen hangzik? Van egy megoldásunk!

A megoldás: Egyetlen megosztott postaláda

A LiveAgent haladó beépített funkciókat kínál, ami segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon.

A LiveAgent hozzáférést biztosít az áramvonalas kommunikáció korlátlan előzményeihez, a beépített CRM pedig nagyon egyszerűvé teszi a támogatási jegyek és állapotfrissítéseik megosztását kollégáival.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Egy jobb, megosztott postaládát keres?

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Mi teszi ügyfélszolgálati szoftverünket a helyes választássá?

Most reviewed and number 1

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent volt a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban

Preferred by 21k businesses

21K vállalkozás preferálja

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágakon keresztül a LiveAgent-et választotta ügyfélszolgálati szükségleteihez.

Packed with features

Több, mint 180 funckió

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabási lehetőséggel, az eszköz könnyedén adaptálódik vállalati követelményeihez.

Cloud based and secure help desk

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Próbálja ki megosztott postaládánkat még ma!

$9 hónap

Small business

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 hónap

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 contact form

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi az a megosztott postaláda?

A megosztott postaládák kiváló megoldást jelentenek az együttműködésre, az ügyféltámogatásra és a figyelésre. Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy olyan környezetben működjenek együtt, ahol beszélgethetnek egymással, ötleteket oszthatnak meg, valós időben megoldhatják a problémákat és figyelemmel kísérhetik az ügyfelek tevékenységét.

Milyen üzleti előnyei vannak a megosztott postaládának?

A LiveAgent megosztott postafiókja lehetővé teszi, hogy több ügynök dolgozzon ugyanazon az irányítópulton. Ennek eredményeként növeli az ügyfelek elégedettségét, az ügyfelek megtartását és javítja az ügynök munkafolyamatát.

Related Articles to Megosztott postaláda
Az ügyfelek elismerését, például a köszönő e-maileket a vállalkozások stratégiailag használják a személyes ügyfélkapcsolatok megerősítésére.

Köszönet e-mailek

Az üzenet hatékonyságának növeléséhez ajánlott személyre szabott, barátságos és professzionális hangvételt alkalmazni, valamint lehetőséget adni az ügyfeleknek a beszélgetés folytatására. Az üzenet humanizálásához érdemes valódi ember nevével küldeni, személyre szabott tárgysorokat alkalmazni, és néhány részletet megosztani arról, miért vagyunk hálásak. A lezáráskor használt mondatot pedig a befogadó formalitása határozza meg. Fontos aspektus még az üzenet átolvasása és javítása, mielőtt el is küldenénk azt.

Az ügyfélszolgálatok számára az e-mail a legkedveltebb módszer. Az e-mailekkel foglalkozó képviselő ki van képezve az e-mailek kezelésére, nyomon követésére, rendszerezésére, rangsorolására és kiosztására is.

E-mail jegykezelés

A LiveAgent egy hatékony eszköz a termékek és szolgáltatások igénybevételekor. A személyes megerősítő e-mailek ápolják az ügyfélkapcsolatot és hűségesebb ügyfeleket eredményeznek. A LiveAgent lehetőséget biztosít az ügynökök jegyekhez történő rendelésére, és bizalmat épít a vásárlói lojalitás javítása érdekében. A cikkek sablonokat tartalmaznak a hatékony visszaigazoló e-mailek létrehozásához és a megosztott postafiók előnyeit lehet élvezni a 24/7 ügyfélszolgálat biztosítása mellett. Az ingyenes 14 napos próba lehetőséget ad a LiveAgent használatának kipróbálásához fizetés nélkül.

Tanulja meg, hogyan üdvözölje az új ügyfeleit magabiztossággal a teljesen testre szabható ekereskedelmi üdvöző email sablonjaink használatával.

Üdvözlő email sablonok

Az érdeklődőknek személyre szabott köszönő emailt kell küldeni, melynek tárgya kreatív és a címzettel kezdődik. A LiveAgent segítségével a megosztott postafiókok ideálisak a teljes körű ügyfélszolgálat nyújtásához. Az e-mail sablonokkal hatékonyan lehet kommunikálni az ügyfelekkel és potenciális partnerekkel, az új feliratkozók számára például fontos az üdvözlő e-mail. Azonban a márkák csak 57,7% küld ilyen jellegű e-maileket.

Használja tájékoztató e-mail sablonjainkat e-mailek kivonatolásához, a vállalat egészére kiterjedő bejelentésekhez, megnyugtató e-mailekhez és egyebekhez.

Információs e-mail sablonok

Az e-mail sablonok segítségével könnyen írhatunk e-maileket, melyeket testre szabhatunk márkánk személyiségéhez. Az információs e-maileket röviden és informatívan kell megfogalmazni, figyelembe véve a befogadók idejét és következetes formázást alkalmazva. Lehetőség szerint használjunk tárgysor példákat, melyek elvezetik az üzenetet a lerövidült tartalmi megfogalmazásig.

Az átirányítás az egyik legegyszerűbb módja az e-mail fiók beállításának a LiveAgent segítségével. Olvassa el a további funkciók használatát a cikkben most.

E-mail továbbítás

A megerősítő e-mail fontos kommunikációs eszköz a termékek és szolgáltatások igénybevételekor, amely ápolja az ügyfélkapcsolatot és hűségesebb ügyfeleket eredményez. A LiveAgent e-mail értesítési rendszere lehetőséget biztosít az ügynökök jegyekhez történő rendelésére, melyet a szolgáltatás igénybe vétele ingyenes próbaverzióban kipróbálható. Az információs e-mailek különféle szituációkban hasznosak lehetnek a vállalatok számára, az ilyen tájékoztató e-mailek bizalmat építenek és javítják a vásárlói lojalitást. Az e-mail sablonok előre elkészített üzenetkeretek, amelyek segítik a saját példány megírását. LiveAgent demót és árazás, funkciókat, integrációkat, alternatívákat és egyéb információkat kínál az ügyfeleknek.

A visszajelzés kérése e-mail sablon segíthet a potenciális és a meglévő ügyfelekkel való interakcióban és kapcsolatok kialakításában

Visszajelzés kérése e-mail sablon

A tudásbázisok és az ügyfélszolgálati szoftverek fontos szerepet játszanak az online vásárlók ügyfélszolgálati igényeinek kielégítésében. A tudásbázis cikkeinek jól felépítetteknek, vizuálisan vonzóknak és könnyen elérhetőnek kell lenniük. Az ügyfélszolgálati szoftverek használata javítja a vásárlói élményt. A jelszó-visszaállító e-mailek értesítik a felhasználókat, hogy hogyan hozzák létre az új jelszavukat, és számos sablon áll rendelkezésre az e-mailek automatizálásához. Az elismerő e-mailek használatával lehetőség nyílik a személyes kapcsolatok megerősítésére és az ügyfelek elismerésére.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót