Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Számtalan módszer a fejlődésre
egyetlen eszközzel

Használja ki a megosztott postafiók előnyeit a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
helpdesk software animation
Use case scenarios

A legjobb megosztott postafiók a városban

Az ügyfélkérelmek megfigyelése több email fiókon keresztül kimerítő és gyakran kontraproduktív. A kérelmek elvesznek, elfelejtődnek, vagy megválaszolatlanok maradnak, ahogy szétszóródnak a különböző ügynökök több e-mail fiókjaiban.

Az ügyfélszolgálati e-mail-lekérdezések teljes körű áttekintéséhez több embernek kell hozzáférése egy e-mailhez, és itt jön képbe a megosztott postafiók.

Csatlakoztassa az összes e-mailt olyan szolgáltatásokból, mint a Microsoft Outlook, az Office 365, a Gmail vagy az egyéni e-mail szerver, és élvezze a megosztott postafiók előnyeit.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Create-Ticket

Mi az a megosztott postaláda?

A megosztott postaláda része a help desk és a jegyrendszer megoldásunknak. Gondoljon rá úgy, mint egy okosabb Gmail verzióra.

Minden támogató ügynökének megvan a saját egyedi bejelentkezése, viszont ha egyszer belépnek a postaládába, mindenkinek jogosultsága van ugyanahhoz az irányítópulthoz. Mindenki megnézhet minden bejövő jegyet, azt, hogy ki válaszol meg mit és hogy mivel kell foglalkozni azonnal.

A postaláda automatikusan rendez minden kérelmet a részlegekhez, prioritás szerint szervezi a jegyeket és felelősségeket rendel az egyes ügynökökhöz.

Hogyan javíthatja a megosztott postafiók a konverziót?

A vásárlói elégedettség szorosan összefüggésben van a vásárlói kapcsolattal, átváltási rátákkal és a jövedelemmel. Minél elégedettebbek a vásárlói, annál jobb lesz vállalata. A gyors, személyre szabott és tudatos szolgáltatás biztosítása vásárlói számára, fejlesztheti a vásárlói kapcsolatot, a jövedelmet és az átváltási rátákat.

Shared inbox improving the conversion rates

A megosztott postaláda előnyei

Statistic icon

Támogassa az együttműködést

Lehetővé teszi támogató ügynökeinek, hogy a komplikált kérelmeken együtt dolgozzanak. Egy ügynök folytathatja onnan, ahol a másik abbahagyta, minden folyamat el lesz mentve és az ügynökök hagyhatnak egymásnak belső jegyzeteket, chateket vagy belső hívásokat is indíthatnak.

Increase icon

Növeli a produktivitást

Mivel ügynökeinek nem kell pazarolniuk az értékes idejüket több email megfigyelésére és eszközök váltására, több időt tölthetnek személyes és tudatosabb szolgáltatások biztosítására ügyfelei számára.

Web icon

Biztonságban tartja az adatot

Mivel minden ügynöknek egyedi bejelentkezése van és a több fiók megfigyelése ki lett küszöbölve, egy megosztott postaláda a legbiztonságosabb megoldás vállalatának és ügyfeleinek.

Problematic sharing of information

A probléma: Információ megosztása

Ahogyan növekszik vállalata, több profitot generál, de több támogatási kérelmet, termékkel kapcsolatos kérdéseket és általános kérvényeket is. Eddig úgy volt, hogy egy személy volt a felelős az emailek megválaszolására és amikor szabadságra mentek, a bejelentkezési adatok szimplán meg lett osztva a helyettesítő ügynökkel. Viszont ez összezavarodást, félreértést, átláthatatlanságot és kontextushiányt eredményezett.

Ismerősen hangzik? Van egy megoldásunk!

A megoldás: Egyetlen megosztott postaláda

A LiveAgent haladó beépített funkciókat kínál, ami segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon.

A LiveAgent hozzáférést biztosít az áramvonalas kommunikáció korlátlan előzményeihez, a beépített CRM pedig nagyon egyszerűvé teszi a támogatási jegyek és állapotfrissítéseik megosztását kollégáival.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Egy jobb, megosztott postaládát keres?

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Mi teszi ügyfélszolgálati szoftverünket a helyes választássá?

Most reviewed and number 1

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent volt a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban

Preferred by 21k businesses

21K vállalkozás preferálja

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágakon keresztül a LiveAgent-et választotta ügyfélszolgálati szükségleteihez.

Packed with features

Több, mint 180 funckió

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabási lehetőséggel, az eszköz könnyedén adaptálódik vállalati követelményeihez.

Cloud based and secure help desk

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Próbálja ki megosztott postaládánkat még ma!

Jegy+Chat

Jegy+Chat

Ideális kis- és középvállalkozások számára

$29/hó
Jegy+Chat

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalkozásnak és nagyvállalatnak

$39/hó

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Mi az a megosztott postaláda?

A megosztott postaládák kiváló megoldást jelentenek az együttműködésre, az ügyféltámogatásra és a figyelésre. Lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy olyan környezetben működjenek együtt, ahol beszélgethetnek egymással, ötleteket oszthatnak meg, valós időben megoldhatják a problémákat és figyelemmel kísérhetik az ügyfelek tevékenységét.

Milyen üzleti előnyei vannak a megosztott postaládának?

A LiveAgent megosztott postafiókja lehetővé teszi, hogy több ügynök dolgozzon ugyanazon az irányítópulton. Ennek eredményeként növeli az ügyfelek elégedettségét, az ügyfelek megtartását és javítja az ügynök munkafolyamatát.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót