Számtalan módszer a fejlődésre
egyetlen eszközzel

Használja ki a megosztott postafiók előnyeit a LiveAgent segítségével.

  • ✓ Nincs beállítási díj   
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

A legjobb megosztott postafiók a városban

Az ügyfélkérelmek megfigyelése több email fiókon keresztül kimerítő és gyakran kontraproduktív. A kérelmek elvesznek, elfelejtődnek, vagy megválaszolatlanok maradnak, ahogy szétszóródnak a különböző ügynökök több e-mail fiókjaiban.

Az ügyfélszolgálati e-mail-lekérdezések teljes körű áttekintéséhez több embernek kell hozzáférése egy e-mailhez, és itt jön képbe a megosztott postafiók.

Csatlakoztassa az összes e-mailt olyan szolgáltatásokból, mint a Microsoft Outlook, az Office 365, a Gmail vagy az egyéni e-mail szerver, és élvezze a megosztott postafiók előnyeit.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo
Create Ticket in LiveAgent

Mi az a megosztott postaláda?

A megosztott postaláda része a help desk és a jegyrendszer megoldásunknak. Gondoljon rá úgy, mint egy okosabb Gmail verzióra.

Minden támogató ügynökének megvan a saját egyedi bejelentkezése, viszont ha egyszer belépnek a postaládába, mindenkinek jogosultsága van ugyanahhoz az irányítópulthoz. Mindenki megnézhet minden bejövő jegyet, azt, hogy ki válaszol meg mit és hogy mivel kell foglalkozni azonnal.

A postaláda automatikusan rendez minden kérelmet a részlegekhez, prioritás szerint szervezi a jegyeket és felelősségeket rendel az egyes ügynökökhöz.

Hogyan javíthatja a megosztott postafiók a konverziót?

A vásárlói elégedettség szorosan összefüggésben van a vásárlói kapcsolattal, átváltási rátákkal és a jövedelemmel. Minél elégedettebbek a vásárlói, annál jobb lesz vállalata. A gyors, személyre szabott és tudatos szolgáltatás biztosítása vásárlói számára, fejlesztheti a vásárlói kapcsolatot, a jövedelmet és az átváltási rátákat.

Shared inbox improving the conversion rates

A megosztott postaláda előnyei

Támogassa az együttműködést

Lehetővé teszi támogató ügynökeinek, hogy a komplikált kérelmeken együtt dolgozzanak. Egy ügynök folytathatja onnan, ahol a másik abbahagyta, minden folyamat el lesz mentve és az ügynökök hagyhatnak egymásnak belső jegyzeteket, chateket vagy belső hívásokat is indíthatnak.

Növeli a produktivitást

Mivel ügynökeinek nem kell pazarolniuk az értékes idejüket több email megfigyelésére és eszközök váltására, több időt tölthetnek személyes és tudatosabb szolgáltatások biztosítására ügyfelei számára.

Web icon

Biztonságban tartja az adatot

Mivel minden ügynöknek egyedi bejelentkezése van és a több fiók megfigyelése ki lett küszöbölve, egy megosztott postaláda a legbiztonságosabb megoldás vállalatának és ügyfeleinek.

Problematic sharing of information

A probléma: Információ megosztása

Ahogyan növekszik vállalata, több profitot generál, de több támogatási kérelmet, termékkel kapcsolatos kérdéseket és általános kérvényeket is. Eddig úgy volt, hogy egy személy volt a felelős az emailek megválaszolására és amikor szabadságra mentek, a bejelentkezési adatok szimplán meg lett osztva a helyettesítő ügynökkel. Viszont ez összezavarodást, félreértést, átláthatatlanságot és kontextushiányt eredményezett.

Ismerősen hangzik? Van egy megoldásunk!

A megoldás: Egyetlen megosztott postaláda

A LiveAgent haladó beépített funkciókat kínál, ami segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon.

A LiveAgent hozzáférést biztosít az áramvonalas kommunikáció korlátlan előzményeihez, a beépített CRM pedig nagyon egyszerűvé teszi a támogatási jegyek és állapotfrissítéseik megosztását kollégáival.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Egy jobb, megosztott postaládát keres?

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Mi teszi ügyfélszolgálati szoftverünket a helyes választássá?

Most reviewed and number 1

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent volt a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban

Preferred by 21k businesses

21K vállalkozás preferálja

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágakon keresztül a LiveAgent-et választotta ügyfélszolgálati szükségleteihez.

Packed with features

Több, mint 180 funckió

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabási lehetőséggel, az eszköz könnyedén adaptálódik vállalati követelményeihez.

Cloud based and secure help desk

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.

Átlátható és megfizethető árképzés

Szerezze meg professzionális ügyfélszolgálati megoldásunkat fix havi áron, rejtett díjak és hosszú távú kötelezettségvállalások nélkül. Iratkozzon fel egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy teljes hozzáférést kapjon az összes elérhető funkcióhoz.

Mire vár még? Próbálja ki megosztott postaládánkat még ma!

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezMegosztott postaláda
A LiveAgent a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2019-ben és 2020-ban. Migrálni szeretne a Bitrix24-ről a LiveAgent-re? Megoldjuk!

Bitrix24-ről LiveAgent-re vált?

Nagy fontosságot kell tulajdonítani az ügyfélélménynek a vállalkozások számára. Az ügyfélszolgálat, az alkalmazottak motivációja és az ügyfelek központba helyezése kulcsfontosak.

A LiveAgent egy nagyszerű Kustomer alternatíva megfizethető árakkal, remek jegyrendszerrel és számos kommunikációs csatorna támogatásával.

Kustomer alternatíva - LiveAgent

Az ázisa egy hatékony termelékenységi szolgáltatás, amely lehetővé teszi a haladó ügyfeleknek a problémák maguk általi megoldását. A Tudásbázis segítségével könnyen készíthetnek hasznos cikkeket és testreszabhatják márkaépítési lehetőségeiket. Az ügyfélszolgálat elengedhetetlen szolgáltatás.

Szeretne az Outlookról migrálni egy másik ügyfélszolgálati megoldásra? Vessen egy pillantást ide és tudjon meg többet az adat migrációról a LiveAgentre.

Migrálna az Outlookról?

A call center beépítése a szoftverbe hatékonyabb ügyféltámogatást és elégedettség növelést eredményezhet. A márka szószólója, az influencerség és a helyes lokalizáció fontosak a magyar piac vonzóvá tételében. Az ügyfélközpontúság, az innováció és az empátia pedig kulcsfontosságú a vállalkozások sikerében.

Küzdjön a kosár elhagyatottsággal és szerezze vissza a vásárlókat a LiveAgent haladó élő chatjén és az automatizált funkciókon keresztül. A LiveAgenttel ez egyszerű.

Minimalizálja és szerezze vissza az elhagyatott bevásárlói kosarakat

A proaktív chat és a pozitív szolgáltatási tapasztalat segíthet csökkenteni a kosár elhagyatottsági rátát és meggyőzni a vásárlókat az ön boltjáról.

A LiveAgent egy ingyenes Hubspot service hub migrációt kínál, amit teljes mértékben a technikai támogatói személyzetünk végez. Tudjon meg többet az adata migrációjáról.

Elhagyja a HubSpot Service Hub-ot?

A vállalkozásoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az ügyfélélményre, a vásárlói elégedettség javítása és az ügyfélszolgálat hatékonyságának maximalizálása érdekében. A LiveAgent szolgáltatás különböző módszereket kínál az ügyfelek elégedettségének növelésére.

Tudja meg, hogyan csökkentheti a jegyrendszer terhelést a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverrel, amely több mint 180 help desk funkciót és integrációt kínál.

Betemeti a munka? Csökkentse a beérkező jegyalapú ügyek számát LiveAgent segítségével

Az innováció és hatékony ügyféltámogatás kulcsfontosságú a magyar piacon. A weboldalak helyes lokalizációval vonzóak lehetnek a magyar látogatók számára. Az optimális ügyfélszolgálatban kerüljük a szakzsargont és használjunk megszakításokat a párbeszéd elősegítése érdekében. Vásárlói hűségprogramok létrehozása is kiemelkedő jelentőségű a vállalkozások számára. Az útvonal feltérképezése pedig segít a kapcsolatok elemzésében.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót