A legjobb megosztott postafiók a városban

Az ügyfélkérelmek megfigyelése több email fiókon keresztül kimerítő és gyakran kontraproduktív. A kérelmek elvesznek, elfelejtődnek, vagy megválaszolatlanok maradnak, ahogy szétszóródnak a különböző ügynökök több e-mail fiókjaiban.

Az ügyfélszolgálati e-mail-lekérdezések teljes körű áttekintéséhez több embernek kell hozzáférése egy e-mailhez, és itt jön képbe a megosztott postafiók.

Csatlakoztassa az összes e-mailt olyan szolgáltatásokból, mint a Microsoft Outlook, az Office 365, a Gmail vagy az egyéni e-mail szerver, és élvezze a megosztott postafiók előnyeit.

 
Jegy létrehozása

Mi az a megosztott postaláda?

A megosztott postaláda része a help desk és a jegyrendszer megoldásunknak. Gondoljon rá úgy, mint egy okosabb Gmail verzióra.

Minden támogató ügynökének megvan a saját egyedi bejelentkezése, viszont ha egyszer belépnek a postaládába, mindenkinek jogosultsága van ugyanahhoz az irányítópulthoz. Mindenki megnézhet minden bejövő jegyet, azt, hogy ki válaszol meg mit és hogy mivel kell foglalkozni azonnal.

A postaláda automatikusan rendez minden kérelmet a részlegekhez, prioritás szerint szervezi a jegyeket és felelősségeket rendel az egyes ügynökökhöz.

 

Hogyan javíthatja a megosztott postafiók a konverziót?

A vásárlói elégedettség szorosan összefüggésben van a vásárlói kapcsolattal, átváltási rátákkal és a jövedelemmel. Minél elégedettebbek a vásárlói, annál jobb lesz vállalata. A gyors, személyre szabott és tudatos szolgáltatás biztosítása vásárlói számára, fejlesztheti a vásárlói kapcsolatot, a jövedelmet és az átváltási rátákat.

A megosztott postaláda fejleszti az átváltási rátákat

A megosztott postaláda előnyei

Rendezze a káoszt hatékonyan

Rendezi a káoszt

Automatikusan szervez minden bejövő kérelmet prioritás szerint (SLA, dátum, címke) és hozzárendeli a megfelelő részlegekhez és ügynökökhöz.

Támogassa a csapattársak közötti együttműködést

Támogassa az együttműködést

Lehetővé teszi támogató ügynökeinek, hogy a komplikált kérelmeken együtt dolgozzanak. Egy ügynök folytathatja onnan, ahol a másik abbahagyta, minden folyamat el lesz mentve és az ügynökök hagyhatnak egymásnak belső jegyzeteket, chateket vagy belső hívásokat is indíthatnak.

A megosztott postaláda növeli a produktivitást a növekvő trendjével

Növeli a produktivitást

Mivel ügynökeinek nem kell pazarolniuk az értékes idejüket több email megfigyelésére és eszközök váltására, több időt tölthetnek személyes és tudatosabb szolgáltatások biztosítására ügyfelei számára.

A megosztott postaláda biztonságosan tárolja az adatot

Biztonságban tartja az adatot

Mivel minden ügynöknek egyedi bejelentkezése van és a több fiók megfigyelése ki lett küszöbölve, egy megosztott postaláda a legbiztonságosabb megoldás vállalatának és ügyfeleinek.

Problematikus információ megosztás

A probléma: Információ megosztása

Ahogyan növekszik vállalata, több profitot generál, de több támogatási kérelmet, termékkel kapcsolatos kérdéseket és általános kérvényeket is. Eddig úgy volt, hogy egy személy volt a felelős az emailek megválaszolására és amikor szabadságra mentek, a bejelentkezési adatok szimplán meg lett osztva a helyettesítő ügynökkel. Viszont ez összezavarodást, félreértést, átláthatatlanságot és kontextushiányt eredményezett.

Ismerősen hangzik? Van egy megoldásunk!

 

A megoldás: Egyetlen megosztott postaláda

A LiveAgent haladó beépített funkciókat kínál, ami segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon.

A LiveAgent hozzáférést biztosít az áramvonalas kommunikáció korlátlan előzményeihez, a beépített CRM pedig nagyon egyszerűvé teszi a támogatási jegyek és állapotfrissítéseik megosztását kollégáival.

 
A megoldás a megosztott postaládában rejlik
Készen áll a LiveAgent-re váltásra

Egy jobb, megosztott postaládát keres?

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver az SMB-nél 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent-tel.

 

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

Mi teszi ügyfélszolgálati szoftverünket a helyes választássá?

Legtöbbet és legjobbra értékelt

A legtöbbet és legmagasabbra értékelt

A LiveAgent volt a legtöbbet és a legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftver a kisvállalatok számára 2019-ben és 2020-ban

 
21e vállalat által preferált

21K vállalkozás preferálja

Több, mint 21.000 vállalat számos iparágakon keresztül a LiveAgent-et választotta ügyfélszolgálati szükségleteihez.

Funkciókkal tele

Több, mint 180 funckió

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabási lehetőséggel, az eszköz könnyedén adaptálódik vállalati követelményeihez.

 
Felhő-alapú és biztonságos ügyfélszolgálat

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.

Átlátható és megfizethető árak

Szerezze meg a professzionális ügyfélszolgálati megoldást fixált havi árral, rejtett díjak vagy hosszú távú kötelezettségek nélkül. Regisztráljon egy 14 napos ingyenes próbaidőszakra, hogy megkapja a teljes hozzáférést minden funkcióhoz.

Mire vár még? Próbálja ki a megosztott postaládánkat még ma!

Package Name

Jegy+chat

Ideális kis- és középvállalatok számára

29 /hó
Csomag Neve

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalatnak és nagy cégeknek

39 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxfordi Egyetemben? Eltalálta… A LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.