Az üzenet hatékonyságának növeléséhez ajánlott személyre szabott, barátságos és professzionális hangvételt alkalmazni, valamint lehetőséget adni az ügyfeleknek a beszélgetés folytatására. Az üzenet humanizálásához érdemes valódi ember nevével küldeni, személyre szabott tárgysorokat alkalmazni, és néhány részletet megosztani arról, miért vagyunk hálásak. A lezáráskor használt mondatot pedig a befogadó formalitása határozza meg. Fontos aspektus még az üzenet átolvasása és javítása, mielőtt el is küldenénk azt.
A LiveAgent egy hatékony eszköz a termékek és szolgáltatások igénybevételekor. A személyes megerősítő e-mailek ápolják az ügyfélkapcsolatot és hűségesebb ügyfeleket eredményeznek. A LiveAgent lehetőséget biztosít az ügynökök jegyekhez történő rendelésére, és bizalmat épít a vásárlói lojalitás javítása érdekében. A cikkek sablonokat tartalmaznak a hatékony visszaigazoló e-mailek létrehozásához és a megosztott postafiók előnyeit lehet élvezni a 24/7 ügyfélszolgálat biztosítása mellett. Az ingyenes 14 napos próba lehetőséget ad a LiveAgent használatának kipróbálásához fizetés nélkül.
Az érdeklődőknek személyre szabott köszönő emailt kell küldeni, melynek tárgya kreatív és a címzettel kezdődik. A LiveAgent segítségével a megosztott postafiókok ideálisak a teljes körű ügyfélszolgálat nyújtásához. Az e-mail sablonokkal hatékonyan lehet kommunikálni az ügyfelekkel és potenciális partnerekkel, az új feliratkozók számára például fontos az üdvözlő e-mail. Azonban a márkák csak 57,7% küld ilyen jellegű e-maileket.
Az e-mail sablonok segítségével könnyen írhatunk e-maileket, melyeket testre szabhatunk márkánk személyiségéhez. Az információs e-maileket röviden és informatívan kell megfogalmazni, figyelembe véve a befogadók idejét és következetes formázást alkalmazva. Lehetőség szerint használjunk tárgysor példákat, melyek elvezetik az üzenetet a lerövidült tartalmi megfogalmazásig.
A megerősítő e-mail fontos kommunikációs eszköz a termékek és szolgáltatások igénybevételekor, amely ápolja az ügyfélkapcsolatot és hűségesebb ügyfeleket eredményez. A LiveAgent e-mail értesítési rendszere lehetőséget biztosít az ügynökök jegyekhez történő rendelésére, melyet a szolgáltatás igénybe vétele ingyenes próbaverzióban kipróbálható. Az információs e-mailek különféle szituációkban hasznosak lehetnek a vállalatok számára, az ilyen tájékoztató e-mailek bizalmat építenek és javítják a vásárlói lojalitást. Az e-mail sablonok előre elkészített üzenetkeretek, amelyek segítik a saját példány megírását. LiveAgent demót és árazás, funkciókat, integrációkat, alternatívákat és egyéb információkat kínál az ügyfeleknek.
Visszajelzés kérése e-mail sablon
A tudásbázisok és az ügyfélszolgálati szoftverek fontos szerepet játszanak az online vásárlók ügyfélszolgálati igényeinek kielégítésében. A tudásbázis cikkeinek jól felépítetteknek, vizuálisan vonzóknak és könnyen elérhetőnek kell lenniük. Az ügyfélszolgálati szoftverek használata javítja a vásárlói élményt. A jelszó-visszaállító e-mailek értesítik a felhasználókat, hogy hogyan hozzák létre az új jelszavukat, és számos sablon áll rendelkezésre az e-mailek automatizálásához. Az elismerő e-mailek használatával lehetőség nyílik a személyes kapcsolatok megerősítésére és az ügyfelek elismerésére.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk