Támogatási ügynökei nem képesek válaszolni a megkeresésekre időben? A LiveAgent help desk szoftverének segítségével drámaian javíthatja ügyfélszolgálata válasz sebességét.
A fejlett lehetőségeknek és funkcióknak hála mint például az atomatlizációs szabályok, az anyanyelvi élő chat widget és a beépített CRM, kiküszöbölheti a gátat a szolgáltatásban melyet nyújt, és azt a szolgáltatást nyújthatja melyre ügyfelei számítanak.
Az ideális válasz sebesség eltérő lehet minden egyes csatornánál és minden iparágnál. Azonban, a legfontosabb, hogy amilyen hamar csak lehetséges válaszolja meg a megkereséseket. Íme az, amire egy átlagos ügyfél számít:
E-mail: 15 perc – 1 óra
Élő chat: 2 perc 40 másodperc
Call center: 20 másodperc – 5 perc
Közösségi média: 1 óra
A válaszolási sebesség javítása nehéz lehet, pláne, ha nagyobb mennyiségű megkeresés érkezik ügyfelekről nap mint nap. Mi a legjobb megoldás?
A help desk szoftver egyszerűsíti és rendezi az összes bejövő ügyfél megkeresést fontosságuk szerint minden csatornáról. A megkeresések több csatornáról (email, élő chat, közösségi média, call center) központosításra fog kerülni egyetlen univerzális postafiókba, mely biztonságosan hozzáférhető minden ügyfélszolgálati személy számára.
Az ügyfelek 66%-a szerint a legjobb dolog melyet egy vállalkozás tehet az az, hogy tiszteli idejüket. Ezt úgy teheti meg, ha gyorsan válaszol nekik, attól függetlenül, mely csatornán vették fel Önnel a kapcsolatot.
Az ügyfelek megkereséseinek gyors megválaszolása javítja az ügyfelek megtartását. Ne adjon lehetőséget ügyfeleinek arra, hogy átmehessenek versenytársához, mert egyszerűen túl lassú.
A gyors válaszok valós időben növelik a bevételt és az értékesítéseket. A vállalkozások 79%-a azt mondta, hogy az élő chat bevezetése növelte ügyfeleik hűségét, javította az értékesítéseket és a növelte a bevételt.
Az ügyfelek megkeresésének megválaszolása gyorsan képes bizalmat és hűséget kialakítani, melynek köszönhetően többen vásárolnak majd újra Öntől, és javul az elégedettség.
Kövesse ügyfelei problémáinak megoldási útját különböző csatornákon keresztül, miközben egy helyben marad, egy hibrid jegyfolyamon.
Spóroljon ügynökeinek hetente akár 15 órát munkájuk során, azáltal, hogy nem kell többé visszamenőleg ügyfél információkat keresniük és kommunikációk előzményeit.
A LiveAgent szolgáltatja a leggyorsabb chat widget-et a piacon. A chat lehetőséget biztosít arra, hogy ügyfeleivel valós időben kommunikáljon, előre megírt chat sablonokat alkalmazzon, offline sablonokat használjon, valós idejű gépelési nézetet biztosít és még sok mást.
A LiveAgent-tel könnyedén növelheti válaszainak sebességégét.
Minden említés, hozzászólás és üzenet a Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram és Viber platformokról automatikusan jeggyé konvertálódik és belekerül az univerzális postafiókba.
Javítani a válasz sebességén? Pofon egyszerű!
A LiveAgent kombinálja a tökéletes élő chatet, jegykezeléstés az automatizáció lehetőséget nyújt kivételes támogatást nyújtani ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Automatikus jegy irányítás a megfelelő ügynökhöz vagy osztályhoz. Használjon konzervált válaszokat, idő szabályokat és SLA szabályokat.
Férjen hozzá és szerkessze az összes vásárlói információt egyetlen kattintással, mindezt aközben, hogy ügyfelei megkeresésére valós időben válaszol.
Elakadt? Hívja fel vagy írjon kollegáinak a LiveAgent-en keresztül. Ehhez nincsen szükség harmadik féltől származó külső applikációkra.
A LiveAgent integrálható több, mint 40 harmadik féltől származó applikációval. Ilyen például a Braintree, Shopify vagy Mailchimp. Így feleslegessé válik a különböző fiókok közötti váltás.
A LiveAgent a legtöbbet- és legjobban értékelt help desk szoftver a kisvállalkozások számára 2020-ban.
Több, mint 21,000 vállalkozás különböző iparágakból választotta a LiveAgent-et ügyfélszolgálati igényeihez.
Több, mint 180 funkcióval és több, mint 40 integrációval és végtelen személyre szabási lehetőséggel, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalkozása követelményeihez.
Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyű beállítani és használni. Kezdjen neki a LiveAgent használatának percek alatt.
Kapja meg a mi professzionális help desk megoldásunkat havi fix áron, rejtett költségek és hosszútávú kötelezettségvállalások nélkül. Regisztráljon a 14 napon ingyenes próbaverzióra, hogy hozzáférhessen az összes elérhető funkcióhoz.
Mire vár még? Kezdje el még ma válaszai sebességének növelését!
Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól tippelt… A LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team