Növelnie kell a válaszok sebességét?

Támogatási ügynökei nem képesek válaszolni a megkeresésekre időben? A LiveAgent help desk szoftverének segítségével drámaian javíthatja ügyfélszolgálata válasz sebességét.

A fejlett lehetőségeknek és funkcióknak hála mint például az atomatlizációs szabályok, az anyanyelvi élő chat widget és a beépített CRM, kiküszöbölheti a gátat a szolgáltatásban melyet nyújt, és azt a szolgáltatást nyújthatja melyre ügyfelei számítanak.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
Növelnie kell a válaszok sebességét?
USC logo
Reagáljon a kérésekre gyorsabban

Milyen gyorsnak kellene lennie egy válasznak?

Az ideális válasz sebesség eltérő lehet minden egyes csatornánál és minden iparágnál. Azonban, a legfontosabb, hogy amilyen hamar csak lehetséges válaszolja meg a megkereséseket. Íme az, amire egy átlagos ügyfél számít:

E-mail: 15 perc – 1 óra

Élő chat: 2 perc 40 másodperc

Call center: 20 másodperc – 5 perc

Milyen gyorsnak kellene lennie egy válasznak? Közösségi média: 1 óra

Túl van terhelve a sok megkeresésétől?

A válaszolási sebesség javítása nehéz lehet, pláne, ha nagyobb mennyiségű megkeresés érkezik ügyfelekről nap mint nap. Mi a legjobb megoldás?

A help desk szoftver egyszerűsíti és rendezi az összes bejövő ügyfél megkeresést fontosságuk szerint minden csatornáról. A megkeresések több csatornáról (email, élő chat, közösségi média, call center) központosításra fog kerülni egyetlen univerzális postafiókba, mely biztonságosan hozzáférhető minden ügyfélszolgálati személy számára. 

Kezeljen több kérelmet egy időben a LiveAgent-tel

Miért kell törekednie a válaszsebesség növelésére?

3 csillagos értékelés

Magasabb ügyfél elégedettség

Az ügyfelek 66%-a szerint a legjobb dolog melyet egy vállalkozás tehet az az, hogy tiszteli idejüket. Ezt úgy teheti meg, ha gyorsan válaszol nekik, attól függetlenül, mely csatornán vették fel Önnel a kapcsolatot.

Focus on retention

Javítja az ügyfelek megtartását

Az ügyfelek megkereséseinek gyors megválaszolása javítja az ügyfelek megtartását. Ne adjon lehetőséget ügyfeleinek arra, hogy átmehessenek versenytársához, mert egyszerűen túl lassú.

Növekedő produktivitási trend

Javítja a bevételt és az értékesítéseket

A gyors válaszok valós időben növelik a bevételt és az értékesítéseket. A vállalkozások 79%-a azt mondta, hogy az élő chat bevezetése növelte ügyfeleik hűségét, javította az értékesítéseket és a növelte a bevételt. 

Ügyfelek megnövekedett bizalma és hűsége

Megerősíti a bizalmat és a hűséget

Az ügyfelek megkeresésének megválaszolása gyorsan képes bizalmat és hűséget kialakítani, melynek köszönhetően többen vásárolnak majd újra Öntől, és javul az elégedettség.

Villámgyors válaszok

A tökéletes eszköz arra, hogy növelje válaszai sebességét

Kövesse ügyfelei problémáinak megoldási útját különböző csatornákon keresztül, miközben egy helyben marad, egy hibrid jegyfolyamon. 

Spóroljon ügynökeinek hetente akár 15 órát munkájuk során, azáltal, hogy nem kell többé visszamenőleg ügyfél információkat keresniük és kommunikációk előzményeit. 

Alakítsa weboldala látogatóit ügyfelekké másodpercek alatt

A LiveAgent szolgáltatja a leggyorsabb chat widget-et a piacon. A chat lehetőséget biztosít arra, hogy ügyfeleivel valós időben kommunikáljon, előre megírt chat sablonokat alkalmazzon, offline sablonokat használjon, valós idejű gépelési nézetet biztosít és még sok mást.

A LiveAgent-tel könnyedén növelheti válaszainak sebességégét.

Proaktív csevegési meghívókkal alakíthatja át a látogatókat ügyfelekké
Tökéletes több csatornás ügyfélszolgálati rendszer élmény

Nincs több appok közötti váltogatás

Minden említés, hozzászólás és üzenet a Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram és Viber platformokról automatikusan jeggyé konvertálódik és belekerül az univerzális postafiókba.

Javítani a válasz sebességén? Pofon egyszerű!

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a tökéletes élő chatet, jegykezeléstés az automatizáció lehetőséget nyújt kivételes támogatást nyújtani ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Több lehetőség, hogy javítson a válaszidőn

Fogaskerék

Automatizációs szabályok

Automatikus jegy irányítás a megfelelő ügynökhöz vagy osztályhoz. Használjon konzervált válaszokat, idő szabályokat és SLA szabályokat. 

Menedzser

Beépített CRM szoftver

Férjen hozzá és szerkessze az összes vásárlói információt egyetlen kattintással, mindezt aközben, hogy ügyfelei megkeresésére valós időben válaszol.

Telefonköpont

Belső chatek & hívások

Elakadt? Hívja fel vagy írjon kollegáinak a LiveAgent-en keresztül. Ehhez nincsen szükség harmadik féltől származó külső applikációkra.

Integrations pricing-icon

Több, mint 40 integráció

A LiveAgent integrálható több, mint 40 harmadik féltől származó applikációval. Ilyen például a Braintree, Shopify vagy Mailchimp. Így feleslegessé válik a különböző fiókok közötti váltás.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

    “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Mi teszi az ügyfélszolgálati szoftverünket a megfelelő választássá?

Legtöbbet és legjobbra értékelt

A legtöbbet és legjobban értékelt

A LiveAgent a legtöbbet- és legjobban értékelt help desk szoftver a kisvállalkozások számára 2020-ban.

21 ezer vállalat kedvence

21E vállalkozás preferálja

Több, mint 21,000 vállalkozás különböző iparágakból választotta a LiveAgent-et ügyfélszolgálati igényeihez. 

Funkciókkal teli

Több, mint 180 funkcióval

Több, mint 180 funkcióval és több, mint 40 integrációval és végtelen személyre szabási lehetőséggel, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalkozása követelményeihez.

Felhő alapú és biztonságos ügyfélszolgálat

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyű beállítani és használni. Kezdjen neki a LiveAgent használatának percek alatt.

Átlátható és megfizethető árak

Kapja meg a mi professzionális help desk megoldásunkat havi fix áron, rejtett költségek és hosszútávú kötelezettségvállalások nélkül. Regisztráljon a 14 napon ingyenes próbaverzióra, hogy hozzáférhessen az összes elérhető funkcióhoz. 

Mire vár még? Kezdje el még ma válaszai sebességének növelését! 

Package Name

Jegy+chat

Ideális kis- és középvállalkozások számára

29 /hó
Package Name

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalkozásnak és nagyvállalatok számára

39 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól tippelt… A LiveAgent! 

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára
Kapcsolódó forrásokNövelje a válasz sebességét

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót