Növelnie kell a válaszok sebességét?

Támogatási ügynökei nem képesek válaszolni a megkeresésekre időben? A LiveAgent szoftverének segítségével drámaian javíthatja ügyfélszolgálata válasz sebességét.

A fejlett lehetőségeknek és funkcióknak hála mint például az atomatlizációs szabályok, az anyanyelvi élő chat widget és a beépített CRM, kiküszöbölheti a gátat a szolgáltatásban melyet nyújt, és azt a szolgáltatást nyújthatja melyre ügyfelei számítanak.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo
Reagáljon a kérésekre gyorsabban

Milyen gyorsnak kellene lennie egy válasznak?

Az ideális válasz sebesség eltérő lehet minden egyes csatornánál és minden iparágnál. Azonban, a legfontosabb, hogy amilyen hamar csak lehetséges válaszolja meg a megkereséseket. Íme az, amire egy átlagos ügyfél számít:

E-mail: 15 perc – 1 óra

Élő chat: 2 perc 40 másodperc

Call center: 20 másodperc – 5 perc

Közösségi média: 1 óra

Túl van terhelve a sok megkeresésétől?

A válaszolási sebesség javítása nehéz lehet, pláne, ha nagyobb mennyiségű megkeresés érkezik ügyfelekről nap mint nap. Mi a legjobb megoldás?

A help desk szoftver egyszerűsíti és rendezi az összes bejövő ügyfél megkeresést fontosságuk szerint minden csatornáról. A megkeresések több csatornáról (email, élő chat, közösségi média, call center) központosításra fog kerülni egyetlen univerzális postafiókba, mely biztonságosan hozzáférhető minden ügyfélszolgálati személy számára. 

Kezeljen több kérelmet egy időben a LiveAgent-tel

Miért kell törekednie a válaszsebesség növelésére?

3 csillagos értékelés

Magasabb ügyfél elégedettség

Az ügyfelek 66%-a szerint a legjobb dolog melyet egy vállalkozás tehet az az, hogy tiszteli idejüket. Ezt úgy teheti meg, ha gyorsan válaszol nekik, attól függetlenül, mely csatornán vették fel Önnel a kapcsolatot.

Focus on retention

Javítja az ügyfelek megtartását

Az ügyfelek megkereséseinek gyors megválaszolása javítja az ügyfelek megtartását. Ne adjon lehetőséget ügyfeleinek arra, hogy átmehessenek versenytársához, mert egyszerűen túl lassú.

Növekedő produktivitási trend

Javítja a bevételt és az értékesítéseket

A gyors válaszok valós időben növelik a bevételt és az értékesítéseket. azt mondta, hogy az élő chat bevezetése növelte ügyfeleik hűségét, javította az értékesítéseket és a növelte a bevételt. 

Ügyfelek megnövekedett bizalma és hűsége

Megerősíti a bizalmat és a hűséget

Az ügyfelek megkeresésének megválaszolása gyorsan képes bizalmat és hűséget kialakítani, melynek köszönhetően többen vásárolnak majd újra Öntől, és javul az elégedettség.

Villámgyors válaszok

A tökéletes eszköz arra, hogy növelje válaszai sebességét

Kövesse ügyfelei problémáinak megoldási útját különböző csatornákon keresztül, miközben egy helyben marad, egy hibrid jegyfolyamon. 

Spóroljon ügynökeinek hetente akár 15 órát munkájuk során, azáltal, hogy nem kell többé visszamenőleg ügyfél információkat keresniük és kommunikációk előzményeit. 

Alakítsa weboldala látogatóit ügyfelekké másodpercek alatt

A LiveAgent szolgáltatja A chat lehetőséget biztosít arra, hogy ügyfeleivel valós időben kommunikáljon, előre megírt chat sablonokat alkalmazzon, offline sablonokat használjon, valós idejű gépelési nézetet biztosít és még sok mást.

A LiveAgent-tel könnyedén növelheti válaszainak sebességégét.

Proaktív csevegési meghívókkal alakíthatja át a látogatókat ügyfelekké
Tökéletes több csatornás ügyfélszolgálati rendszer élmény

Nincs több appok közötti váltogatás

Minden említés, hozzászólás és üzenet a Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram és Viber platformokról automatikusan jeggyé konvertálódik és belekerül az univerzális postafiókba.

Javítani a válasz sebességén? Pofon egyszerű!

Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a tökéletes élő chatet, jegykezeléstés az automatizáció lehetőséget nyújt kivételes támogatást nyújtani ügyfeleinknek.

black Slido logo

Több lehetőség, hogy javítson a válaszidőn

Fogaskerék

Automatizációs szabályok

Automatikus jegy irányítás a megfelelő ügynökhöz vagy osztályhoz. Használjon konzervált válaszokat, idő szabályokat és SLA szabályokat. 

Menedzser

Beépített CRM szoftver

Férjen hozzá és szerkessze az összes vásárlói információt egyetlen kattintással, mindezt aközben, hogy ügyfelei megkeresésére valós időben válaszol.

Telefonköpont

Belső chatek & hívások

Elakadt? Hívja fel vagy írjon kollegáinak a LiveAgent-en keresztül. Ehhez nincsen szükség harmadik féltől származó külső applikációkra.

Integrations pricing-icon

Több, mint 40 integráció

A LiveAgent integrálható több, mint 40 harmadik féltől származó applikációval. Ilyen például a Braintree, Shopify vagy Mailchimp. Így feleslegessé válik a különböző fiókok közötti váltás.

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

Mi teszi az ügyfélszolgálati szoftverünket a megfelelő választássá?

Legtöbbet és legjobbra értékelt

A legtöbbet és legjobban értékelt

A LiveAgent a legtöbbet- és legjobban értékelt help desk szoftver a kisvállalkozások számára 2020-ban.

21 ezer vállalat kedvence

21E vállalkozás preferálja

Több, mint 21,000 vállalkozás különböző iparágakból választotta a LiveAgent-et ügyfélszolgálati igényeihez. 

Funkciókkal teli

Több, mint 180 funkcióval

Több, mint 180 funkcióval és több, mint 40 integrációval és végtelen személyre szabási lehetőséggel, az eszköz könnyedén alkalmazkodik vállalkozása követelményeihez.

Felhő alapú és biztonságos ügyfélszolgálat

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, könnyű beállítani és használni. Kezdjen neki a LiveAgent használatának percek alatt.

Átlátható és megfizethető árak

Kapja meg a mi professzionális help desk megoldásunkat havi fix áron, rejtett költségek és hosszútávú kötelezettségvállalások nélkül. Regisztráljon a 14 napon ingyenes próbaverzióra, hogy hozzáférhessen az összes elérhető funkcióhoz. 

Mire vár még? Kezdje el még ma válaszai sebességének növelését! 

Package Name

Jegy+chat

Ideális kis- és középvállalkozások számára

29 /hó
Package Name

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalkozásnak és nagyvállalatok számára

39 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei, BMW, Yamaha, O2 és az Oxfordi Egyetem között? Jól tippelt… A LiveAgent! 

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Kapcsolódó cikkek ehhezNövelje a válasz sebességét
A magyar LiveAgent megosztott vállalati postafiókot kínál, amely lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy elosszák a nem elérhető ügynökök terhelését. Tudjon meg többet a LiveAgent további előnyeiről.

Jólét megteremtése az ügyfélsiker szoftverrel

Teljes mértékben többnyelvű ügyfélelégedettség szoftver, mely lehetővé teszi a munkatársaknak az anyanyelvük használatát ügyfelekkel való kommunikációban. A LiveAgent számos funkciót és integrációt kínál, valamint ingyenes próbaverziót.

A LiveAgent támogatás dokumentációs szoftverével könnyedén létrehozhat átfogó tudásbázist a támogatási dokumentációt hogy létrejöhessen az önkiszolgálás.

Hozzon létre tudásbázist magyar támogatási dokumentáció segítségével

A jól megírt támogatási dokumentáció segíti az ügyfeleket és támogatási csapatot. Az átfogó tudásbázis növeli a vásárlói elégedettséget. A LiveAgent az egyik legtöbbet értékelt ügyfélszolgálati szoftver Magyarországon, amely számos funkcióval és integrációval rendelkezik.

Útmutató az ügyfélélmény-kezeléshez (CXM) vállalkozások számára

Videos - Utmutato Az Ugyfelelmeny Kezeleshez Cxm Vallalkozasok Szamara

Bővítse támogatási képességeit a LiveAgent önkiszolgáló szoftverportáljával. Lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy önállóan oldják meg a problémákat - a nap 24 órájában.

Önkiszolgáló Szoftver

A LiveAgent hatékony ügyfélszolgálati szoftver, mely számos technikai segítséget nyújt, és integrációs kérelem sablonokkal könnyen integrálható. Az önkiszolgáló szoftverportál segít az ügyfeleknek önállóan megoldani problémáikat, míg a LiveAgent számos funkcióval és integrációval rendelkezik. Az ingyenes próba lehetőséget biztosít az érdeklődőknek.

Tanuljon meg tippeket arra vonatkozóan, hogy miként érhet el magas szintű elkötelezettséget a személyre szabással, és hogyan építsen ki tartós kapcsolatokat ügyfeleivel.

5 ügyfélkapcsolati finomítás, hogy több ügyfelet örvendeztessen meg

A személyre szabott ügyfélélmény kialakítása kulcsfontosságú az e-kereskedelemben. A személyre szabott e-mailek és videók segíthetnek csökkenteni a kosár elhagyását és erősíthetik az ügyfélkapcsolatokat. A személyre szabott üzenetek kézbesítése és az ügyfélprofilok létrehozása segíthet a hosszú távú kapcsolatok kiépítésében.

A LiveAgent médiafigyelő eszköze proaktívan segít a problémáid megoldásában. Tekintsd át még ma a vállalkozásodról szóló híreket.

Médiafigyelő eszközt keresel?

A médiafigyelés stratégiai eszköz, amely segíti a vállalkozást a vásárlói vélemény figyelemmel kísérésében és a problémák proaktív megoldásában. A LiveAgent lehetőséget nyújt a közösségi média fiókok egyszerű kezelésére.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Foglaljon le egy demót

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Foglaljon le egy demót
Start Free Trial x