Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel

Vásárlói meg vannak bombázva a választással. Minden nap eldöntik, hogy honnan vegyenek kávét, ebédet vagy élelmiszert. Ha az online vásárlásról van szó, akkor sincs különbség. Boltok ezrei vannak, amik azonos vagy hasonló termékeket hordoznak széleskörű árban. Szóval hogyan döntik el a fogyasztók, hogy kitől vásároljanak? Mi választja szét a sikeres vállalatokat?

A termék árán és minőségén kívül, a vásárlók figyelnek a vásárlói tapasztalatra is amit a vállalatok biztosítanak. Vonzó és testre szabott volt? Pozitív érzésekkel távoztak?

A vásárlók azt szeretnék, hogy kapcsolatba lépjen velük és még többet is fizetnének egy jobb vásárlói tapasztalatért. Szóval hogyan tudja növelni a vásárlói kapcsolatot? Milyen stratégiák fognak versenyelőnyt adni? Olvasson tovább és tudja meg.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc
Vásárlói kapcsolat definíciója

Mi a vásárlói kapcsolat?

A vásárlói kapcsolat a márkája és a vásárlói közötti interakciókról szól.

Hogyan kalkuláljuk a kapcsolatot

Számos különböző út van a kapcsolat kiszámítására. A legfontosabb metrikák a vendég vásárlási ráták, vásárlási gyakoriság, átlagos rendelési érték és az ismételt vásárlási ráta:

Money bag coin dollarsÁtlagos rendelési érték

Growing trend moneyVásárlási gyakoriság

Dollar billVendég vásárlási ráták

Repeat purchase rate heartIsmételt vásárlási ráta

Hogyan kalkuláljuk a vásárlói kapcsolatot

Vásárlói kapcsolati eredmény kalkulálása

A vendég vásárlási ráta azoknak a vásárlóknak a száma, akik fiók készítése nélkül teljesítenek egy vásárlást. A vendég vásárlási ráták fontosak, mert azok a vásárlók, akik készítenek egy fiókot, nagyobb eséllyel fognak ismételten vásárolni.

Kalkuláció: egy vendég által teljesített rendelések száma/összes rendelések száma.

Ez a metrika fontos, mert ezáltal tudni fogja, hogy mennyi ideig tart egy átlagos vásárlónak egy újabb vásárlás teljesítése, jobban meg fogja érteni, hogy mennyire elkötelezettek.

Ez a szám elárulja, hogy mennyit költ egy átlagos vásárló vásárlásonként. Általánosan, a visszatérő vásárlók durván 7x többet költenek, mint az egyszeri vásárlási társaik, ezáltal ez egy fontos metrika.

Kalkuláció: összes jövedelem az elmúlt 365 napban/az összes rendelés száma az elmúlt 365 napban 

Az ismételt vásárlási ráta egy tisztább képet nyújt az egész stratégiai hatékonyságról, ugyanis megmondja, hogy mennyi vásárló elkötelezett annyira, hogy egynél több vásárlást teljesítsen boltjában.

Kalkuláció: azon vásárlók száma, akik több, mint egyszer vásároltak/összes vásárlók száma

Fókuszáljon a vásárlói tapasztalatra

42%-a a fogyasztóknak azt mondta, hogy többet fizetnének egy barátságos, üdvözlő tapasztalatért és 52%-uk többet fizetne egy gyors és hatékony vásárlói tapasztalatért.

Fókuszáljon a vásárlói élményre
Szabja testre a tartalmat specifikus vásárlóknak

Szabd testre a tartalmat és a levelezést

80%-a a fogyasztóknak nagyobb eséllyel vásárolnak egy olyan márkától, ami testre szabott tapasztalatokat biztosítanak.

Készítsen hasznos és értékes tartalmat

48%-a az okostelefon használóknak nagyobb eséllyel vásárolnak azoktól a vállalatoktól, akiknek a mobil honlapjuk biztosít útmutató videó tartalmat.

Készítsen hasznos tartalmat

A boldog vásárlók a legjobb vásárlók

Kapu migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb ügyfélszolgálati megoldásokkal.

jelvények

Hogyan tudja a LiveAgent növelni vásárlói kapcsolatait?

Biztosítson összcsatornás támogatást

Biztosítson összcsatornás támogatást

Kínáljon összcsatornás támogatást a LiveAgent-tel. Áramvonalasítsa ügyfelei kérelmeit egyetlen irányítópultba és válaszoljon nekik könnyedén.

Személyre szabott szolgáltatások valós időben

Személyreszabott valós idejű szolgáltatás

Spóroljon időt az automatizáció beállításával és fókuszáljon arra, ami fontos — az összesített tapasztalat személyre szabására vásárlói számára.

Biztosítson több önkiszolgálási opciót vásárlóinak

Ajánljon több önkiszolgálási opciót

Állítson be külső tudásbázisokat, hogy 0-24 támogatást biztosítson felhasználóinak. Töltse fel GYIK-el, videókkal, hogyan-cikkekkel és több mindennel.

Kapjon visszajelzést és tanácsokat vásárlóitól

Kapjon visszajelzést és tanácsokat

Állítsa be a visszajelzést és a tanácsadási dobozokat az ügyfélportál részeként. Finomhangolja ezeket az interaktív elemeket , hogy fejlessze szolgáltatását.

Call center, amely a help desk szoftver része

Testreszabás és gyorsaság, minden támogatói csatornán keresztül

Növelnie kell a vásárlói kapcsolatot? Legyen elérhető akkor, amikor a vásárlói. Kínáljon támogatást minden platformon, amit használnak. Miért kellene alkalmazások között váltaniuk csak azért, hogy kapcsolatba lépjenek önnel?

A LiveAgent-tel kifogástalan valósidejű támogatást tud biztosítani emailen, telefonon, élő chaten, közösségi médián, tudásbázison, fórumon keresztül és még sok máshol. Minden fent említett kommunikációs csatornák áramvonalasítva vannak egyetlen vállalati postaládába, ahol tud minden jegyre nézni, kezelni és válaszolni.

Vásárlói szeretni fogják a zökkenőmentes szolgáltatási tapasztalatot minden csatornán keresztül biztosítva. Bízzon bennünk.

Növelje a vásárlói kapcsolatot a törődéssel

Éreztesse vásárlóinak, hogy speciálisak. Hívja őket a nevükön. Emlékezzen előző kérdéseire. Küldjön nekik testre szabott ajánlatokat. A LiveAgent-tel, ez egyszerű.

A beépített CRM egyszerűvé teszi minden fontos információ megtekintését a vásárlóiról, miközben chatel velük vagy hívásban van velük valós időben. Nézze meg az előző vásárlásokat, jegyeket, kapcsolati részleteket, és az egyedi infókat, mint például a lábméret vagy a földrajzi helyzete, hogy a lehető leg testre szabottabb szolgáltatást nyújtsa

Növelje az ügyfél kapcsolatot
Peter Komornik

A LiveAgent kombinálja a kiváló élő chatet, jegyrendszert és az automatizációt, ami megengedi nekünk a kivételes támogatás biztosítását ügyfeleink számára.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Az ügyfelek felhatalmazása önkiszolgálásra

Ruházza fel ügyfeleit önkiszolgálással

A vásárlói tech-szakértőek, digitális őslakók. Ha biztosítja számukra az információkat, amik szükségesek az oldalán, meg fogják tudni válaszolni egyedül a kérdéseiket a termékeivel vagy szolgáltatásával kapcsolatban.

Ezen információ ajánlatával, azonnali támogatást tud nekik nyújtani 0-24. A vásárlóinak nem lesz semmiféle szükséglete, hogy a Google-re vándoroljanak vagy felfedezzék egy konkurencia honlapját. Mire vár? Állítsa be a tudásbázisát és legyen jobb az okos vásárlói kapcsolat szoftverrel ma!

Kérjen visszajelzést, növelje a kapcsolatot

Kapjon visszajelzést és tanácsokat vásárlóitól az ügyfélportálon keresztül. Derítse ki, hogy mit szeretnek, mit nem és mit fognak keresni a jövőben. Ez a fajta organikus kutatás felülmúlhatatlan és segíteni fog interaktív elemek készítésében, ami növelni fogja a vásárlói kapcsolatát.

A vásárlói szeretik, ha meghallják őket, szóval miért nem ad nekik egy platformot?

Kérjen visszajelzést vásárlóitól

Indokok, ami miatt a vállalatok LiveAgent-re váltanak

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Mi teszi ügyfélszolgálati szoftverünket a helyes választássá?

Legtöbbet értékelt és #1 besorolású

A LiveAgent a legtöbbet és a legjobban értékelt ügyfélszolgálati szoftver kisvállalatok számára 2020-ban.

21K vállalat által preferált

Több, mint 21.000 vállalat választotta számtalan iparágakból a LiveAgent-et az ügyfélszolgálati szükségleteihez.

Több, mint 180+ funckió

180+ funkcióval, 40+ integrációval és végtelen testreszabással, az eszköz könnyen adaptálódik vállalati követelményeihez

Felhő-alapú és biztonságos

Teljesen felhő-alapú, biztonságos, egyszerű beállítani és használni. Kezdje el a LiveAgent-et perceken belül.

Ár-érték arány? Felülmúlhatatlan

Megfontolva a nagy mennyiségű funkcionalitást, amit a LiveAgent biztosít, ajánlatunk egy lopás. Próbálja ki a LiveAgent-et ma egy 14 napos ingyenes próbaidőszakkal. Nincs szükség bankkártyára!

Package Name

Jegy+chat

Ideális kis- és középvállalatok számára

29 /hó
Package Name

All-Inclusive

Ideális minden méretű vállalatnak és a nagy cégeknek

39 /hó

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja mi a közös a Huawei-ben, a BMW-ben, a Yamahában, az O2-ben és az Oxford Egyetemben? Eltalálta… LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót