Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Elege van a help desk szoftveréből?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb OTRS alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára    
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
Help desk software comparison
Alternatives background

Az OTRS alternatíváját keresi?

A LiveAgent egy intelligens szolgáltatáskezeléssel és rengeteg együttműködési funkcióval rendelkező ügyfélszolgálati szoftver, amely alkalmas a vállalati szolgáltatások kezelésére és az ügyfelek kiszolgálására.
A legjobb munkát munkaidőben végezze és rugalmas megoldással nyújtson kiváló szolgáltatást az ügyfeleknek és a szervizcsapatoknak egyaránt. A jegykezelés, időkövetés, jegyelőzmények, valós idejű csevegés mobileszközökön és még sok más kritikus üzleti eszköz az Öné lehet, méltányos áron.

Olvasson tovább, hogy megtudja, a LiveAgent milyen feladatkezelési képességekkel és egyéb főbb jellemzőkkel rendelkezik. Vagy próbálja ki az ingyenes, 14 napos próbaverziónkkal. 

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

OTRS vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent OTRS
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
Az OTRS jegykezelést kínál.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
Az OTRS Élő Chat szolgáltatást kínál.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
Az OTRS nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
Az OTRS önkiszolgáló portált kínál.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
Az OTRS Facebook integrációt kínál.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
Az OTRS Twitter integrációt kínál.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
Az OTRS nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
Az OTRS nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
Az OTRS tudásbázist kínál.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
Az OTRS nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
Az OTRS automatizálást és szabályokat kínál.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál.
Az OTRS API funkciókat kínál.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
Az OTRS nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
Az OTRS nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
Az OTRS nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
Az OTRS korlátlan 24/7 támogatást kínál.

Egyetlen platform az intuitív feladatkezeléshez és az ügyfélszolgálathoz

A LiveAgent mindent megtesz annak érdekében, hogy számos funkcióval teljesítse üzleti követelményeit. Ez magában foglalja az alkalmazottak menedzsmentjét, az időt és a jelenlétet, valamint egyéb vezetői feladatokat, miközben a legjobb eszközöket nyújtják az ügyfélszolgálathoz.

Végezze el a munkát egy postaládából

A jegykezelés a legfontosabb munkafolyamat-eszköz, amely az összes bejövő e-mailt, élő csevegést, közösségi médiát, és a call center kommunikációt egyetlen postaládában kezeli. Létrehozhat egy ügyfélkaput is, hogy a vállalati ismereteket egyetlen platformon összegyűjtse a tudásbázis cikkei között.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Könnyebb munkafolyamat, amely időt takarít meg

Takarítsa meg a csapat idejét, és hozzon létre erős vállalati folyamatokat intuitív munkafolyamatokkal. A jegyigénylési rendszer mellett a LiveAgent rengeteg digitális munkafolyamatot kínál, például címkéket, szűréseket, játékmegoldásokat és jelvényeket, hálózati megfigyeléseket, és egyéb, sikeres üzleti tevékenységet lehetővé tevő szolgáltatásokat.

Ügyfélszolgálati megoldás mindencsatornás jegykezeléssel

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Hozzon létre személyes kapcsolatot valós idejű csevegéssel

Számos alternatíva nagyszerű munkát végez ügyfélszolgálati szoftverével, azonban nem mindegyik adhat valós idejű csevegőmodult. A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabbal, a csevegés sebessége 2,5 másodperc.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Készüljön fel a boldog ügyfelekre

Az ügyfelek elégedettségének értékelése és az ügyfélszolgálat menedzsmentje egyszerűen javítható, ha egy egyszerű, valós idejű csevegőgombot helyez el webhelyén. Az Ön webhelyét böngésző ügyfelek bármikor egyszerűen rákattinthatnak és cseveghetnek az ügynökeivel.

Tegye szórakoztatóvá a munkáját a megfelelő funkciókkal

A LiveAgent olyan funkciókkal kombinálva, mint az időkövetés, valós idejű gépelési nézet, gamifikáció, és az alkalmazottak egyéb hozzájárulásai, biztosítani tudja, hogy bármit megtehet egy ügyfélszolgálat-kezelő szoftverrel.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Élő chat az ügyfelek kiváló kiszolgálása érdekében

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Tulajdonságok és integrációk a hatékony ügyfélszolgálathoz

Használja ki a kritikus üzleti eszközök előnyeit, és tegyen többet az nyitvatartási ideje alatt. A LiveAgent minden eszközét hatékony együttműködési funkciók támasztják alá, amelyek különféle platformokon működnek, és a virágzó vállalatokat növelik a felhasználók elégedettségének arányával.

Nagyszerű munkafolyamat-kezelés

A szolgáltatás-jelentések, az alkalmazottak beosztása, a hálózatfigyelés és más vezetői feladatok könnyen kezelhetők a felhasználóbarát felületről az intuitív munkafolyamatok segítségével. Ezek a digitális munkafolyamatok képesek kezelni minden ügyfélkérést és egy beépített önkiszolgáló portál kezelését.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Azért vagyunk itt, hogy bármikor segíthessünk

Továbbá törődünk azzal, hogy a boldog felhasználók elégedettek legyenek. Ezért felveheti velünk a kapcsolatot a nap 24 órájában, minden olyan kéréssel, amelyet nem tud kezelni, és mi mindent megteszünk, hogy segítsünk, amikor csak szüksége van rá. Hívjon vagy küldjön üzenetet, amikor csak szükséges.

A boldog felhasználók a LiveAgent segítségével kezelik az ügyfélkéréseket

Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ

    Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron

Készen áll arra, hogy ingyen kipróbálja?

Kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját, vagy tekintse meg díjcsomagjainkat, hogy kiderüljön, melyik működik a legjobban az üzleti folyamatok szempontjából. Ellenőrizze nyugodtan a további erőforrásokat és a LiveAgent intelligens szolgáltatás-kezelő szoftverként való felhasználhatóságát is.

Megfeleltünk az üzleti követelményeinek? Kattintson az alábbi gombra, és kezdje el a LiveAgent használatát még ma.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

GYIK

Hogyan teljesít a LiveAgent az OTRS-hez képest?

A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja az OTRS-sel szemben: call center, Instagram integráció, Viber integráció, ügyfélfórum és korlátlan chat gombok.

Milyen extra előnyei vannak a LiveAgent használatának az OTRS-sel szemben?

A LiveAgent OTRS-használatának szembeni további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett elhagyási arány és a jobb ügynöki munkafolyamat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót