LiveHelpNow alternatívát keres?
A LiveAgent segítségdesk szoftver a legkelendőbb és #1-nak minősített SMB számára 2020-ban. Az alkalmazás célja, hogy segítsen a felhasználóknak közelebb kerülni az ügyfelekhez és gyorsabban kiszolgálni őket. A LiveAgent már számos nagyobb márkanév (például a Huawei, a BMW és az O2) számára is nyújtott segítséget. A felhasználók az alkalmazást akár ingyen is kipróbálhatják. A LiveAgent-t összehasonlító oldalakat is kínál, hogy a felhasználók pontosan láthassák, hogy hogyan teljesít az alkalmazás más népszerű jegyrendszer-szoftverekkel összehasonlítva.
A LiveAgent egy jegykezelő szoftver, amely számos funkciót kínál, többek között közösségi média integrációt és munkafolyamat-menedzsmentet. Az összegyűjtött felhasználói értékelések szerint az egyszerű használat és az ügyfélszolgálat minősége nagyon jó. A szolgáltatás ára 15 USD/ügynök/hónap. Az eszközök között megtalálható a riasztások és az eszkalációk kezelése, az automatizált jegyirányítás, a call center menedzsment és a többcsatornás kommunikáció lehetősége. Továbbá megtekintheti, hogy hogyan viselkednek az Ön webhelyén a látogatók és egy biztonságos, valós idejű csevegő widget is rendelkezésre áll.
A LiveAgent olyan központi ügyfélkommunikációs platform, amely segít az ügyfélszolgálatban az ügyfelekkel való hatékonyabb kommunikáció révén. A felhasználók nagyon elégedettek a LiveAgent termékeivel és szolgáltatásaival, amelyeket egyszerű használatuk és a nagyszerű riport alkalmazások jellemeznek. Az ügyfélszolgálati csapatok nagyon jól teljesítenek a LiveAgent segítségével, amely növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést. Az embereknek nagy előnyt jelent a LiveAgent live chat megoldása, amely segíti a hatékonyabb támogatást és a magasabb megtérülési ráta elérését.
A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.
SpiceWorks alternatívát keres?
Az eladások növelése érdekében fontos, hogy a márkához hűséges ügyfeleket tartson meg. A LiveAgent lehetőséget nyújt arra, hogy spóroljon, és kiváló ügyfélszolgálatot nyújtson. A cég 24/7 elérhető és készen áll arra, hogy segítséget nyújtsanak a vállalkozásnak.
A LiveAgent egy úttörő szoftver, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínál. A piac legjobbra értékelt és legtöbbet áttekintett ügyfélszolgálati megoldása. Segít növelni a bevételt és az elégedettséget villámgyors válaszokkal, valamint ügyfélélményekkel. A LiveAgent hűségesen tartja az ügyfeleket és segít valósággá tenni az üzleti célokat.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk