A LiveAgent egy intelligens szolgáltatáskezeléssel és rengeteg együttműködési funkcióval rendelkező ügyfélszolgálati szoftver, amely alkalmas a vállalati szolgáltatások kezelésére és az ügyfelek kiszolgálására.
A legjobb munkát munkaidőben végezze és rugalmas megoldással nyújtson kiváló szolgáltatást az ügyfeleknek és a szervizcsapatoknak egyaránt. A jegykezelés, időkövetés, jegyelőzmények, valós idejű csevegés mobileszközökön és még sok más kritikus üzleti eszköz az Öné lehet, méltányos áron.
Olvasson tovább, hogy megtudja, a LiveAgent milyen feladatkezelési képességekkel és egyéb főbb jellemzőkkel rendelkezik. Vagy próbálja ki az ingyenes, 14 napos próbaverziónkkal.
Gép általi adatátvitel
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
OTRS
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál.
|
Az OTRS jegykezelést kínál.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
Az OTRS Élő Chat szolgáltatást kínál.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
|
Az OTRS nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
|
Az OTRS önkiszolgáló portált kínál.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
|
Az OTRS Facebook integrációt kínál.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
|
Az OTRS Twitter integrációt kínál.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
|
Az OTRS nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
Az OTRS nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál.
|
Az OTRS tudásbázist kínál.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
|
Az OTRS nem kínál ügyfélfórumot.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
|
Az OTRS automatizálást és szabályokat kínál.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál.
|
Az OTRS API funkciókat kínál.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
Az OTRS nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
Az OTRS nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
|
Az OTRS nem kínál korlátlan előzményeket.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
|
Az OTRS nem kínál korlátlan webhelyeket.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
|
Az OTRS nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
|
Az OTRS nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
Az OTRS nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
Az OTRS korlátlan 24/7 támogatást kínál.
|
A LiveAgent mindent megtesz annak érdekében, hogy számos funkcióval teljesítse üzleti követelményeit. Ez magában foglalja az alkalmazottak menedzsmentjét, az időt és a jelenlétet, valamint egyéb vezetői feladatokat, miközben a legjobb eszközöket nyújtják az ügyfélszolgálathoz.
A jegykezelés a legfontosabb munkafolyamat-eszköz, amely az összes bejövő e-mailt, élő csevegést, közösségi médiát, és a call center kommunikációt egyetlen postaládában kezeli. Létrehozhat egy ügyfélkaput is, hogy a vállalati ismereteket egyetlen platformon összegyűjtse a tudásbázis cikkei között.
Takarítsa meg a csapat idejét, és hozzon létre erős vállalati folyamatokat intuitív munkafolyamatokkal. A jegyigénylési rendszer mellett a LiveAgent rengeteg digitális munkafolyamatot kínál, például címkéket, szűréseket, játékmegoldásokat és jelvényeket, hálózati megfigyeléseket, és egyéb, sikeres üzleti tevékenységet lehetővé tevő szolgáltatásokat.
Számos alternatíva nagyszerű munkát végez ügyfélszolgálati szoftverével, azonban nem mindegyik adhat valós idejű csevegőmodult. A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabbal, a csevegés sebessége 2,5 másodperc.
Az ügyfelek elégedettségének értékelése és az ügyfélszolgálat menedzsmentje egyszerűen javítható, ha egy egyszerű, valós idejű csevegőgombot helyez el webhelyén. Az Ön webhelyét böngésző ügyfelek bármikor egyszerűen rákattinthatnak és cseveghetnek az ügynökeivel.
A LiveAgent olyan funkciókkal kombinálva, mint az időkövetés, valós idejű gépelési nézet, gamifikáció, és az alkalmazottak egyéb hozzájárulásai, biztosítani tudja, hogy bármit megtehet egy ügyfélszolgálat-kezelő szoftverrel.
Használja ki a kritikus üzleti eszközök előnyeit, és tegyen többet az nyitvatartási ideje alatt. A LiveAgent minden eszközét hatékony együttműködési funkciók támasztják alá, amelyek különféle platformokon működnek, és a virágzó vállalatokat növelik a felhasználók elégedettségének arányával.
A szolgáltatás-jelentések, az alkalmazottak beosztása, a hálózatfigyelés és más vezetői feladatok könnyen kezelhetők a felhasználóbarát felületről az intuitív munkafolyamatok segítségével. Ezek a digitális munkafolyamatok képesek kezelni minden ügyfélkérést és egy beépített önkiszolgáló portál kezelését.
Továbbá törődünk azzal, hogy a boldog felhasználók elégedettek legyenek. Ezért felveheti velünk a kapcsolatot a nap 24 órájában, minden olyan kéréssel, amelyet nem tud kezelni, és mi mindent megteszünk, hogy segítsünk, amikor csak szüksége van rá. Hívjon vagy küldjön üzenetet, amikor csak szükséges.
A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
Örömünkre szolgál egy olyan kiváló oldalt használni, ami tökéletesíti ügyfélszolgálatunkat.
Christine Preusler
HostingAdvice
A LiveAgent képessé teszi ügynökeinket, hogy jobb, gyorsabb, és még pontosabb támogatást nyújtsanak.
Karl Dieterich
Covomo
A LiveAgent segített 2 nagyon fontos célunkat elérni: növelni a vásárlói elégedettséget, és az értékesítést.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Augusztus óta használjuk a LiveAgentet, és nagyon elégedettek vagyunk vele.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Mióta a LiveAgentet használjuk, válaszadási időnk 60%-kal emelkedett.
Taras Baca
XperienceHR
Az első hónapban fizetői ügyfél átalakítási rátánk 325%-kal emelkedett, azután, hogy felállítottuk, és aktívan el kezdtük használni a LiveAgentet.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Meg kell, hogy mondjam, ennyire professzionális ügyfél megközelítést előtte soha nem láttam.
Matt Janaway
The Workplace Depot
A LiveAgent live chat megoldását találjuk messze a legjobbnak.
Viviane Carter
CSI Products
Minden e-kereskedelem weboldalunkon a LiveAgentet használjuk. Az eszközt könnyű használni, és növeli a hatékonyságot.
Christian Lange
Lucky-Bike
A LiveAgenttel képesek vagyunk ügyfeleinket támogatni, bárhol is legyenek.
Jens Malmqvist
Projure
Bárkinek tudom ajánlani a LiveAgentet, aki szeretné ügyfélszolgálatát jobbá, és hatékonyabbá tenni.
Catana Alexandru
Websignal
Biztos vagyok benne, hogy a nap 90%-át emailek átnézésével töltenénk, ha nem használnánk a LiveAgentet.
Jan Wienk
All British Casino
A LiveAgent segítségével elégedetté tehetjük ügyfeleinket a hatékonyabb támogatással, ami magasabb megtérülési rátát eredményez.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
A LiveAgent megbízható, kedvező árú, és egyszerűen csak kiváló választás minden gyors-tempójú online vállalkozásnak!
Sissy Böttcher
Study Portals
Azért szeretjük, mert egyszerű használni, és remek funkciókat kínál, például a rendkívül hasznos riport alkalmazásokat.
Peter Koning
TypoAssassin
Annyira szeretjük a LiveAgentet - megkönnyíti ügyfeleink támogatását.
Aranzazu F
Factorchic
Ügyfeleinknek a legjobb támogatást szeretjük nyújtani. Ezért választottuk a LiveAgentet.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
A felállítástól a meglévő szolgáltatás nyújtásig, és minden, ami a kettő között van, a LiveAgent csapata folyamatosan lenyűgöz.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
A LiveAgenttel értékes percek ezreit spóroljuk meg nap, mint nap, azzal, hogy az ügyfélszolgálatot átláthatóvá, és rendezetté teszi.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Korlátlan számú ügynök, email, közösségi média, és telefon integráció. Mindez kevesebbért, mint amit az előző szolgáltatónak fizettünk.
Martin Drugaj
Atomer
2013 óta használjuk a LiveAgentet. El sem tudjuk képzelni, hogy anélkül dolgozzunk.
Ivan Golubović
AVMarket
Költséghatékony megoldás, amely magas számú támogatási kérelmek megoldásában segít különböző csatornákon keresztül.
Rustem Gimaev
Antalya Tanácsadó Nyelvi Központ
Az Outlookból érkező e-mailek megválaszolása olyan nehéz volt. A LiveAgent segítségével biztosak vagyunk abban, hogy minden e-mailre időben válaszolunk.
Randy Bryan
tekRESCUE
A LiveAgent olyan fantasztikus. Nagyon kevés idő és erőfeszítés mellett néhány perc után simán el tudtam kezdeni használni.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Nagyon ajánlom a LiveAgent terméket, nem csak a Kayako alternatívájaként, hanem mert sokkal jobb megoldás hozzáadott értékkel.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Az ügyfélszolgálati csapat mindig gyorsan és segítőkész megoldásokkal válaszolt.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Segít kategorizálni a jegyek jellegét és statisztikailag nyomon követheti, hogy ügyfeleinknek mire van leginkább szükségük.
Alexandra Danišová
Nay
Úgy látjuk, hogy a LiveAgent nagyszerű eszköz az ügyfelekkel való kommunikációhoz.
Samuel Smahel
m:zone
A LiveAgent felgyorsította ügyfeleinkkel folytatott kommunikációnkat, és lehetőséget adott arra, hogy velük is csevegjünk.
David Chandler
Volterman
Egyszerűen fogalmazva - a LiveAgent mindenkit lever ezen, vagy még magasabb áron
Kezdje meg még ma az ingyenes, 14 napos próbaverzióját, vagy tekintse meg díjcsomagjainkat, hogy kiderüljön, melyik működik a legjobban az üzleti folyamatok szempontjából. Ellenőrizze nyugodtan a további erőforrásokat és a LiveAgent intelligens szolgáltatás-kezelő szoftverként való felhasználhatóságát is.
Megfeleltünk az üzleti követelményeinek? Kattintson az alábbi gombra, és kezdje el a LiveAgent használatát még ma.
Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!
A LiveAgent a következő extra szolgáltatásokat kínálja az OTRS-sel szemben: call center, Instagram integráció, Viber integráció, ügyfélfórum és korlátlan chat gombok.
A LiveAgent OTRS-használatának szembeni további előnyei közé tartozik a megnövekedett ügyfél-elégedettség, az ügyfelek megtartása, az alacsonyabb ügyfélszolgálati költségek, a csökkentett elhagyási arány és a jobb ügynöki munkafolyamat.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Több időpontban is elérhetőek vagyunk