Intercom chatbot áttekintés

Intercom chatbot áttekintés
Compare Intercom chatbot áttekintés with other in: How Intercom chatbot áttekintés is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
3470 reviews

Az Intercom chatbot egy rendkívül elismert és széles körben használt eszköz az ügyfélszolgálat és a chatbot szolgáltatások biztosítására. Hatékony és megbízható teljesítményével szerzett hírnevet, és jól ismert arról, hogy zökkenőmentesen, nagyobb hibák nélkül képes működni.

Pricing
Starting from:
74   havonta
Free trial: Yes
Free version: No

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
4
Felhasználói élmény
5
Ár
3
Implementálás
4

Key takeaways

Pros

  • Gyorsan beállítható
  • Különféle útmutatók és oktatóanyagok állnak rendelkezésre
  • Több testreszabási lehetőség közül választhat

Cons

  • Drága a kisvállalkozásoknak
  • Lehet nyomasztó a szerszámok és szolgáltatások száma miatt
  • Munkahelyi email megadása szükséges
  • Kérdéses a belső felhasználói támogatás minősége

A Intercom chatbot funkció használatának kezdete

Az Intercom chatbot egy olyan szoftvermegoldás, amelyet ügyfélszolgálati és chatbot-szolgáltatásokhoz terveztek. Lehetővé teszi a vállalkozások és szervezetek számára, hogy valós időben lépjenek kapcsolatba ügyfeleikkel automatizált csevegéseken keresztül. A chatbot számos ügyfélkérdést képes kezelni, az egyszerű kérdések megválaszolásától az ügyfelek megfelelő forrásokhoz és támogatáshoz való irányításáig.

Interkom - kezdési útmutató

Ahhoz, hogy elkezdjem használni ezt a chatbotot, felkerestem az oldalát és megtaláltam az regisztrációs oldalt. A “get started” gombra kattintva megkezdhettem a regisztrációs folyamatot. Összességében kevesebb mint 10 perc alatt sikerült regisztrálnom az Intercom chatbot használatára. A regisztrációs űrlap nem kért tőlem semmilyen különleges adatot.

Intercom - munkahelyi e-mail biztosítása

Minden, amit biztosítanom kellett:

  • keresztnév és vezetéknév
  • cég neve és mérete
  • munkahelyi e-mail
  • jelszó
  • telefonszám (választható)

Azonban, habár a folyamat elég egyértelmű volt, voltak olyan dolgok, amelyek nagyon tetszettek nekem, és voltak, amelyek nagyon nem.

Először semmi kedvem nem volt arra, hogy külön munkahelyi e-mail címet adjak meg. A regisztrációs űrlap nem engedett továbblépni, ha nem használtam munkahelyi e-mail címet. Másrészről viszont nagyon örültem, hogy lehetőségem volt a Google-fiókom használatára, és nem volt szükség hitelkártya adatok megadására sem. Miután kitöltöttem az összes adatot, arra kértek, hogy ellenőrizzem a levelező rendszeremet egy megerősítő linkért. Az e-mail szinte azonnal megérkezett, és így gyorsan tovább tudtam lépni.

Intercom - fiók létrehozása

Mindent összevetve, az egész folyamat nagyon kezdőbarát. Semmi sem zavaró benne, és azt hiszem, hogy semmilyen problémával nem fog találkozni.

Intercom chatbot jellemzői és implementációja

A regisztráció befejezése után továbbléptem az eszköz webhelyére. Kellemes meglepetés várt ott rám: egy kérdéssorozat, amelynek célja a szoftver használatának személyre szabása volt.

  • Milyen tapasztalata van az ügyféltámogatási megoldások beállításában?
  • Mire használja főként az Intercomot?
  • Melyik osztályon dolgozik?
  • Melyik jellemzi a jelenlegi szerepét a legjobban?
Intercom - az élmény személyre szabása

Jó volt válaszolni ezekre a kérdésekre, hogy már az elején javítsam a felhasználói élményemet.

Az eszköz általános látványtervét nézve be kell vallanom, hogy az első másodperctől kezdve tetszett. Könnyen olvasható és használható. Az alkalmazásban való navigálás egy cseppet sem jelentett kihívást.

Emellett még egy e-mailt is kaptam az Intercomtól néhány hasznos tippel kapcsolatban, például a következőkről:

  • bemutató mód
  • Intercom Messenger telepítése.
  • Intercom meghívó csapattagoknak
  • támogatási beszélgetések összevonása,
  • gyors támogatás biztosítása Makrók használatával.
Interkommunikáció - hasznos tippekkel ellátott e-mail

Rengeteg szolgáltatás közül lehet választani, mindegyikről bővebben olvashat az Intercom honlapján. Elég hosszú a lista, de nincs miért aggódni. Ennek az az oka, hogy az Intercom hasznos útmutatókkal segíti Önt az összes folyamaton. Sőt, még azt is láthatja, hogy mennyi ideig tart az egyes funkciók megvalósítása. Tehát nincs ezzel egyedül, és nem szabad elcsüggednie a bonyolultságtól!

Intercom - gyors útmutató kezdőknek

A kedvenc funkcióim egyértelműen a személyre szabható, beszélgetős botok, amelyeket potenciális ügyfelek minősítésére, támogatási kérdések megoldására és egyebekre használnak. Ezért regisztráltam először a szoftverre. Tehát a következő részben többet fogok beszélni a chatbot teljesítményéről és hasznosságáról.

Interkom - üzenetküldő beállítások

Teljesítmény és hasznosság

Miután megismerkedtem az Intercom legtöbb funkciójával, úgy döntöttem, hogy alaposan tesztelem a chatbotot. Ezt úgy tettem meg, hogy futtattam a tesztwebhelyemen. Véleményem szerint az Intercom chatbot használatának egyik legfontosabb előnye, hogy képes beszélgetni a felhasználókkal, valamint a testreszabási lehetőségek széles skálája. Nagyon élveztem, ahogy nagyjából mindent személyre szabhattam. A chatbot vizuális oldalától kezdve egészen az olyan beállításokig, mint például, hogy ki kezdhet először beszélgetést, és így tovább. Ezenkívül az Intercom chatbot magas szintű testreszabása lehetővé tette számomra, hogy személyre szabjam a bot viselkedését és válaszait, hogy az megfeleljen a webhelyem potenciális felhasználóinak/ügyfeleinek speciális igényeinek.

Intercom - messenger testreszabása

Intercom chatbot árak

Az Intercom számos különböző díjcsomagot kínál, mind az előfizetési csomagokkal, mind a fizetős kiegészítőkkel. Olvasson tovább, hogy további részleteket tudjon meg az alábbi csomagokról.

Nagyon kis vállalkozások számára

Ha Ön egy kisvállalkozás meglehetősen kicsi szükségletekkel, az Intercomnak van egy Starter csomagja az Ön számára. Ez a csomag havi 74 dollárba kerül. Ezen belül olyan funkciókhoz is hozzáférhet, mint a: csevegési és e-mailes támogatás, célzott kimenő e-mailek, terméken belüli üzenetek, megosztott beérkező levelek, súgó és még sok más.

A legtöbb vállalkozás számára

Az előfizetési csomagok ebben a kategóriájában 3 különböző lehetőség közül választhat: Támogatás, Elköteleződés és Konvertálás. Ahhoz, hogy megtudja ezeknek a terveknek az árát, demót kell kérnie.

Korai szakaszban lévő cégek számára

Végül, ha úgy érzi, hogy egyik megoldás sem felel meg az Ön igényeinek, lehetőség van arra is, hogy az Intercomot korai szakaszban lévő vállalatként használja. Havi 65 dollártól használhatja. A jogosultsághoz jelentkeznie kell az Intercomnál, és el kell fogadnia. 95%-os kedvezményt kapnak azok az induló vállalkozások, amelyek jogosultak a fejlett Intercom funkciókra és az Early Stage Academy használatára.

Konklúzió

Az Intercom chatbot megbízható megoldás. Ha az erősségeit nézzük, ez a szoftver határozottan sok ilyennel rendelkezik. A példák közé tartozik az egyszerű regisztrációs és megvalósítási folyamat, a sok választható funkció és a felhasználóbarát felület. Ha meg kell említenem bármilyen hátrányt, az a magas ár lenne, tekintettel arra, hogy vannak olcsóbb megoldások is. Sőt, az az érzésem, hogy ez az eszköz kissé elsöprőnek bizonyulhat a tapasztalatlan felhasználók számára. Összességében az Intercom chatbot-eszköz hibamentes, érzékeny és könnyen navigálható. Feltétlenül érdemes megfontolni, hogy kipróbálja, ha úgy érzi, hogy előnyös lenne vállalkozása számára.

Gyakori problémák

Milyen adatokat gyűjt az Intercom?

Az Intercom különféle adatpontokat tárol és követ a felhasználóin. Példák: teljes név, e-mail-cím, telefonszám, internetes munkamenetek, utoljára és először látták, legutóbbi oldalmegtekintések, város és ország, a böngésző nyelve és verziója, valamint a Twitter-követők száma és az Intercomon küldött üzenetek. A teljes lista megtekinthető az Intercom honlapján.

Lehetséges az Intercom ingyenes használata?

Igen, de csak az ingyenes, 14 napos próbaidőszak idejére. Ezt követően a szoftver használatának folytatásához fizetnie kell érte. Az árak havi 74 dollártól kezdődnek, és különféle csomagok közül választhatnak, nagy és kis cégek számára egyaránt.

Milyen funkciói vannak az Intercom chatbotjának?

Az Intercom egy ügyfélkommunikációs platform, amely különféle funkciókat kínál, beleértve a chatbotot is. Az Intercom chatbotjának néhány fő funkciója:

Természetes nyelvi feldolgozás (NLP): Az Intercom chatbotja NLP-t használ az ügyfelek kérdéseinek megértése és hatékony megválaszolása érdekében.
Testreszabás: A vállalkozások könnyedén testreszabhatják az Intercom chatbotját sajátos igényeiknek megfelelően, beleértve az automatizált munkafolyamatok és az egyéni válaszok beállítását.
Integráció más Intercom-szolgáltatásokkal: Integrálhatja az Intercom chatbotját más funkciókkal, például triggerekkel és lead-rögzítési űrlapokkal.
Jelentéskészítés és elemzés: Az Intercom robusztus jelentéskészítést biztosít, így Ön folyamatosan nyomon követheti chatbotjai teljesítményét.

Hogyan készítsünk egyedi Intercom botot?

Íme egy lépésről lépésre szóló útmutató egy egyéni Intercom bot létrehozásához:

  • Regisztráljon az Intercom szolgáltatásra.
  • Hozzon létre egy új botot.
  • Határozza meg a bot célját.
  • Válasszon kiváltót.
  • Tervezze meg a beszélgetés folyamatát.
  • Funkciók hozzáadása.
  • Tesztelje a botját.
  • És végül, de nem utolsósorban: indítsa el a botját.

Ha ezeket a lépéseket egyenként követi, akkor minden zökkenőmentesen fog menni.

Product reviews

Zökkenőmentes módot keres ügyfélszolgálata kezelésére? A LiveAgent help desk szoftvere egyetlen felhasználóbarát felületen tudja összekapcsolni az összes platformot. Fedezze fel az összes integrációs lehetőséget még ma.

Netelip

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amelyet könnyen telepíthet. A vállalat számos témában kínál információkat, többek között az ügyfélkapcsolatok, az adatmigráció, az aktuális rendszerállapot és a változási napló terén. A cég számos partnerprogrammal rendelkezik, és lehetősége van feliratkozni hírlevelükre. A LiveAgent irányítópultja jelenleg készül, és a felhasználó e-mailben kapja meg a bejelentkezési adatait.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Felhasználók és szokások

A közösségi médiában megjelenő ügyfélszolgálati üzeneteket főként a B2C iparágak célozzák meg, míg a B2B cégek inkább a LinkedInen aktivizálják magukat. Több mint 2,85 milliárd Facebook-, 1 milliárd Instagram- és 330 millió Twitter-felhasználó van világszerte. A legtöbb fogyasztó közösségi médiát használ, különösen a millennial és Z-generációs emberek, akik átlagosan 8,8 közösségi média fiókkal rendelkeznek és naponta 145 percet töltenek az online felületeken. A közösségi média nem csupán interakcióra szolgál barátokkal és családtagokkal, hanem 55%-uk vállalkozásokról szóló információkat is keres rajta, míg az ügyfélszolgálati célú használat mind a B2B, mind a B2C iparágakban elterjedt.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Közösségi támogatás viszonyítási alap

Social media can be used by businesses to acquire potential customers, with an average of 5 unique leads captured per day. However, the conversion rate is relatively low at only 1%. Customer satisfaction levels are typically at 70%, with net promoter scores at +20 and a customer effort score at 10. Response times for social media support vary by industry, with retail and e-commerce businesses receiving more queries than SaaS or healthcare companies. The average response time is around 15 minutes for companies that use social media as their primary support channel. The average first solution time for social media queries is 24 hours, with a total resolution time of 48 hours. The average handling time for social media queries is 5 minutes, and the average cost per interaction is around $3.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Call center viszonyítási alap

A cikkben bemutatásra kerül a hívások eszkalációs rátája, amely átlagosan 10%. Emellett a hívásonkénti költségek is szóba kerülnek, hiszen a telefon, élő chat és e-mail átlagosan 8,01 dollárt kerül kapcsolatonként. Az önkiszolgáló csatornák kb. 0,10 dollárba kerülnek kapcsolatonként. A LiveAgent rendszere sok funkcióval és integrációs lehetőséggel rendelkezik, amely segíti az ügyfélkezelést és a hatékonyabb működést.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót